Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 8 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 8 beoordelingen" "
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 8 beoordelingen" "
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 8 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 8 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
7,2/10
Netheid
4,6/10
Personeel en service
4,4/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 aug 2020
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Maria Laura op 19 aug 2020
Grazie per la sua recensione
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
struttura vecchia non conforme alle foto e direzione poco propensa a Risolvere o colloquiare con i clienti
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
2/10 – Ontzettend slecht
M.Cavarretta, Bologna
Zakenreiziger, Reisde met partner
22 jul 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Assolutamente da non ripetere, personale nullo, la colazione compresa non c'è. Nessuna ricevuta. Sgarbati e superficiali. Sconsigliato in ogni modo. È una struttura da una stella non tre!!!
M.Cavarretta
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Maria Laura op 22 jul 2020
Gentile Signor Cavarretta, la colazione non era compresa nella sua prenotazione che riporta chiaramente la dicitura room only, pertanto nessun altro servizio se non il pernottamento.
Per quanto riguarda la ricevuta , come abbiamo cercato di spiegarle in struttura, si deve rivolgere direttamente a Expedia dato che non ha prenotato direttamente con l'albergo ma con loro ed ha effettuato anche il pagamento tramite Expedia. Per questo saranno loro in caso a rilasciarle la ricevuta dell'avvenuto pagamento. Le auguriamo una buona giornata.
8/10 – Goed
Nayibe, Switzerland
Reisde met partner
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean space, easy and fast check in. Staff was helpful with parking tips. A nice location to access the beach.
Nayibe
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Maria Laura op 22 jul 2020
Thank you so much we are happy you enjoyed your stay at the Hotel Arcangelo.
10/10 – Uitstekend
Frank
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Il giorno prima 48 € mentre quello dopo 90. L hotel di fronte meno caro e poi x errore dell hotel difronte che nn c era posto veniamo a ns insaputa ricollocare all arcangelo. Il gg dopo la proprietaria dell arcangelo ci rimprovera!!!! E di che?? Perché abbiamo trovato un altro hotel meno caro??? E cmq nn ci ha rilasciato ricevuta