Hotel Da Porto

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Fiera di Vicenza

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Da Porto

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Zitruimte lobby
Lobby
Lobbylounge
Standaard kamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeren inbegrepen
  • Fitnessruimte
  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Viale del Sole, 142, Vicenza, VI, 36100

In de buurt

  • Fiera di Vicenza - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Santuario della Madonna di Monte Berico - 4 min. rijden - 3.9 km
  • Piazza dei Signori - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Basilica Palladiana - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Olympisch Theater - 5 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Vicenza (VNZ-Station Vicenza) - 10 min. rijden
  • Valerio Catullo Airport (VRN) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪Panarea Vicenza By Allegria - ‬17 min. lopen
  • ‪Pasticceria Bar Verona - ‬18 min. lopen
  • ‪Chilly Wine Lounge Cafè - ‬19 min. lopen
  • ‪Country Club - ‬16 min. lopen
  • ‪Il Gelataio - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Da Porto

Hotel met een chique stijl in de buurt van Fiera di Vicenza
Hotel Da Porto bevindt zich in de buurt van Kathedraal van Vicenza en Basilica Palladiana en biedt extraatjes zoals een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een fitnesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Toegang tot een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur, vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en toegang tot een nabij binnenzwembad
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 54 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Lcd-televisies van 28 inch met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits, Italiaans, Russisch en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad (toegang voor gasten)
  • Buitenzwembad (toegang voor gasten)
  • Fietsenverhuur
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Toegang tot binnenzwembad in de buurt
  • Toegang tot buitenzwembad in de buurt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Businesscentrum

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 2 gebouwen
  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 28 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 20.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 20 per accommodatie, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
Maximaal 5 kg per huisdier
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen EUR 20.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: EUR 50 per verblijf
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht voor maximaal 5 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 14 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per accommodatie, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: EUR 20.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen.
Registratienummer van de accommodatie IT024116A1EEL3RV3Q
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning tijdens bepaalde periodes mogelijk en alleen gedurende bepaalde uren beschikbaar.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Da Porto
Da Porto Hotel
Da Porto Vicenza
Hotel Da Porto
Hotel Da Porto Vicenza
Da Porto Hotel Vicenza
Hotel Da Porto Hotel
Hotel Da Porto Vicenza
Hotel Da Porto Hotel Vicenza

Veelgestelde vragen

Is Hotel Da Porto voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft toegang tot een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Da Porto?

Ja, bij Hotel Da Porto zijn katten en honden toegestaan, met een maximaal gewicht van 5 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van EUR 20 per accommodatie, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Hotel Da Porto te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Da Porto?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Da Porto uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Da Porto een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel Da Porto?

Dit hotel ligt in het zakendistrict, binnen 5 km afstand van Fiera di Vicenza, Kathedraal van Vicenza en Basilica Palladiana. Ook Piazza dei Signori en Olympisch Theater liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Da Porto

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 55 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Giulio

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prezzo molto alto, struttura priva di manutenzione pare quasi abbandonata, la cosa più deludente la colazione scarna con esclusivamente prodotti confezionati di bassa qualità.
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Giancarlo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

ANGEL

2 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Michael

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

SARAH

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Giulia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Cédric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon rapport qualité prix. petit déjeuner copieux. seul bémol la baignoire au lieu de la douche.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bien

Hôtel correct sans plus
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Alfredo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meglio del previsto, davvero un hotel di livello superiore
1 nacht verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Alexander

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Unprofessional and demeaning staff

I ate at the restaurant in the hotel and charged the bill to my room. A few hours later the power was shut down in my room. I went to the front desk and asked what happened. They stated this was their tactic to get me to come downstairs and see them because my lunch bill was unpaid. Firstly, the bill was paid. In fact my entire stay was paid upfront so this could not be construed as some tactic to skip out on a cheap lunch. Secondly, this is the most unprofessional situation I have ever encountered in any hotel in the world. Why the staff woukd not simply call my room or knock on the door if the had a question? Why shut off my electricity and water? This was degrading and disgraceful behavior. When the power was shut down I was trying to take a conference call and the front desk had no sympathy and defended their actions. I would very much like a manager to contact me and make things right, assuming that is even possible.
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Bonnie, Italy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Wonderful accomodations

The hotel staff is extremely friendly and courteous. The room we stayed in was very comfortable, clean and had a nice view. The breakfasts were delicious. We were very satisfied with everything, especially the personal care from the staff. The location was good, however, you need transportation. If we ever come back to Vicenza, DaPorto would be our first choice of a hotel.
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ottima location

Comoda e perfetta location a due passi dalla Fiera e dai colli, davvero una soluzione ottima per coniugare lavoro e star bene.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Roberto, Milano

1 nacht verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gentmi in riferimento alla mia prenotazione volevo esporre quanto successo Ho prenotato l’hotel su internet x un viaggio di lavoro. Al mio arrivo all’hotel verso le ore 19, mi e’ stato detto che si era verificato un problema, la mia camera non era disponibile e mi hanno indirizzato in un altro hotel Tale atlas hotel di fronte alla fiera di vicenza – (nome che mi e’ stato fornito dall’hotel dove ho prenotato) Al mio arrivo mi hanno dato una camera in uno scantinato senza finestre( in una sezione dell’hotel adiacente al corpo centrale) e con di lettini di ferro tipo campeggio Io non ho accettato la camera ed ho richiesto uno spostamento. Dato che era gia’ tardi ed ero molto stanca ho accettato la soluzione che mi hanno proposto, senza entusiasmo. Purtroppo non ho foto. Questo per denunciare quanto avvenuto La non serieta’ di alcune strutture che prendono i pagamenti via internet e rivendono le camere ad altri clienti Volevo informarvi perche’ comunque siete voi che poi vi esponete con il vs. nome Nel foglio della prenotazione c’era scritto che era tutto confermato e non era necessario confermare la camera, del resto basta la prenotazione .come ho sempre fatto Io ho lasciato nella prenotazione sia il mio cell. Che la mail, se l’hotel aveva problemi poteva avvisare prima del mio arrivo!
1 nacht verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel poco accogliente e personale della reception con la battuta facile. Poco professionale.
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Giovanni Luigi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Una bella sorpresa a Vicenza

Personale disponobile e preparato,ristorante assolutamente da provare
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Purtroppo le camere a tre posti sono nel residence accanto alla tangenziale e dovendo dormire con la finestra aperta perché l'aria condizionata non era attiva (secondo il personale il comune non aveva dato ancora il permesso per accenderlo !!!) si sentiva troppo il traffico. In compenso la colazione è stata ottima e abbondante.
2 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Immerso nel verde a 10 minuti dal centro

Hotel decisamente molto gradevole. Raggiungibile facilmente dall'autostrada a dieci minuti dal centro di Vicenza .Parcheggio anche al coperto. Area verde esterna molto apprezzata dalla mia cagnolina per cui ho dovuto pagare il supplemento. Camera piacevolmente arredata (sui toni caldi del marrone) con vista sul giardino, materasso molto comodo. A pavimento c'è legno. Camera calda. Bagno anche e dotato di phon a parete, sapone, doccia schiuma, cuffia da bagno e spugnetta lucidascarpe. Doccia comoda, con doccino regolabile in altezza. Frigo con acqua offerta dalla direzione. Alle finestre non ci sono tapparelle ma delle tende oscuranti sufficienti per togliere la luce a mio avviso al 90%. Televisone e wi-fi. Tutto molto pulito. Ben fornito e presentato il piano a buffet per la prima colazione: dolce, salata (preparano anche al momento le uova strapazzate ben fatte :-) ) frutta varia e c'è anche l'angolo dei prodotti senza glutine e di sera si cena benissimo. Personale gentilissimo e disponibile. Unica nota dolente, la confusione di una comitiva alle sei del mattino...ma qui, sta tutto all'educazione delle persone...Io comunque ci ritornerei, anche solo per la simpatia del personale.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great ROI cost vs. Quality,

Solid hotel. Clean, yet a little worn. Friendly staff and good location for work purposes. Attached restaurant is excellent as well.
4 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Marcela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En general, todo muy bien!
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Heather

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice room, good breakfast

Nice, clean room with easy parking and a really good breakfast. Fairly close to the old town. Nothing special, but well worth the price. I will probably stay here again next time.
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Mario Francesco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2017