Lobby

Beoordelingen van SHG Hotel De La Ville

4.5 out of 5
SHG Hotel De La Ville
Viale Verona, 12, Vicenza

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 153 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 187 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 440 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Prashant

Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Dimitry

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie kamers en top ontbijt!
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veel lawaai
Heel slecht geslapen, dunne muren en continue toestroom van mensen gedurende de nacht die ik ook nog eens beginnen gesprekken voeren op de gang om middernacht. Restaurant was uitstekend.
2 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Marc

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Run down
Run down four star hotel. Very friendly staff is the only real positive. The rooms are big but outdated, malfunctioning airconditioning keeps temperatures very high, impossible to shower without flooding the bathroom floor. Breakfast just ok but basic. Many three star hotels are way better so do not understand the 4 star rating.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

alessandro

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Victor Haddad

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eccellente l’attenzione e la competenza del personale; ampia la stanza e la struttura; ottimo l’accesso al garage.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

marco

Positief: Netheid, personeel en service
trascurata
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Carsten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Alfredo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel non in centro ma comodo da raggiungere, la camera era spaziosa, silenziosa e pulita. Unica pecca, la doccia che aveva un getto d'acqua con poca potenza e soprattutto irregolare, o fredda o da ustione. Non si riusciva a regolare. Colazione abbondante anche se molto classica tra dolce e salato. Nel complesso un buon hotel
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Massimo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

CINTIA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Andrea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Antonio

8/10 – Goed

Aneta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Oronzo Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Arredamento absoleto per un hotel 4* sia negli spazi comuni che nelle camere. Buona la pisizione (facilmente raggiungibile), pulizia buona ma non eccellente e personale abbastanza cortese.
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Fabio

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Abidin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Maxime

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Frank Anthony

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

bernard

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Bel posto ma colazione deludente
Ottima struttura, buon ristorante ma, colazione deludente . Buffet quasi vuoto alle 9.00 . C'era più di bacon (ci sono state negate uova all'occhio di bue) e pochissimo curata.... peccato
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Luiz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EXCELENTE
Hotel novo, garagem grátis , próximo ao centro.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Massimo

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel mit gutem Service und Optimierungspotenzial
Das Hotel ist sauber und der Service sehr gut, allerdings ist Frühstück enttäuschend, trotz des guten Siebträgerkaffees. Auch die Qualität des Hotelrestaurants kann mit den vielem guten Restaunts von Vicenza nicht mithalten.
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

MAURIZIO

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Michael

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
large quad room that was clean. air conditioned. room for parking.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Roberto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

SHINICHI

Average
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Adrian jose

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente sitio para hospedarse
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Frode

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ioan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No secure!!!
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Eduardo hector

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo exelente
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Debbie, APO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is conveniently located across the street from a bus stop. The bus will take you to the city center, the mall, the train station, bus station or the nearby US military base. It also walkable to downtown if you feel like it. There are some restaurants within walking distance it the hotel has nice one. The breakfast buffet is very nice. The rooms are of a decent size and the staff is kind and helpful.
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Jens

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Sehr freundliches Personal, Frühstück gut. Das Hotel braucht mal ein Update. Spinnennetze sollte von Decke im Zimmer entfernt werden.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

jean marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bel hotel
La chambre était grande même si les lits adultes hors king size sont petits en longueur. Petit dejeuner avec service hotelier a table et boisson faite sur demande. Bon parking souterrain.
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Tolga

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bettdecke war dreckig
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Massimo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Hasna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schön und hat wunderbaren Garten
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Krisztina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Sorel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La zona no me pareció segura, la habitación del hotel no estaba limpia. Lo mejor fue el restaurante, nosotros cenamos muy bien y el personal del restaurante muy amable
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Calin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
OK
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

AMIR

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ismet

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Susan E.

Reisde met familie
Nice large family room easy access for train into Venice
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Pierluigi

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A four-star dreaming of being a two-star. I am sure that, maybe in its heyday, Hotel de la Ville was a prime business. Clearly, those days are long gone. The rooms, the corridors, the building in general is clearly dating, but management resorts to one of the oldest tricks in the trade: keep a decent lobby, just to save face. Quite large (50, 80 even 160 people) one-night groups from countries not known for their high sanitation standards travelling on low-low-cost tours along with very, very blue-collar guests, some of them carrying huge dogs, seem to be its market niche. Imagine. In all fairness, Hotel de la Ville delivers the quality corresponding exactly to the price it charges, thus meaning: cheap is cheap and a four-stars, in reality, is a two-stars. I should not complain either about a €3 breakfast even if it includes staled cornetti, runny scrambled eggs, expired milk, badly kept yoghurt, awful coffee and ¾ foam, rather cold capuccinos or a $80 room with bad housekeeping. To add insult to injury, Hotel de la Ville is located in a tough neighborhood where strange, suspicious characters from a shelter next door continuously hover around the property, especially at night.
7 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Daniele

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in juni 2023