Fotogalerie voor SHG Hotel De La Ville





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
7,8 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een diep ligbad
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Klassieke tweepersoonskamer, voor 1 persoon
8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Viale Verona, 12, Vicenza, VI, 36100
Over deze accommodatie
SHG Hotel De La Ville
Vergelijkbare accommodaties

Palace Hotel La Conchiglia D'Oro
Palace Hotel La Conchiglia D'Oro
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
8.4 van 10, Zeer goed, 185 beoordelingen
De prijs is € 107
inclusief belastingen en toeslagen
5 okt - 6 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.00 per persoon, per nacht voor maximaal 5 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 14 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 12 voor volwassenen en ca. EUR 12 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 18 per huisdier, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per verblijf
- Toeslag voor extra bed: EUR 15 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT024116A1DXG46OOZ
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
De La Ville Vicenza
SHG Hotel Ville Vicenza
Vicenza Ville
Ville Vicenza
Boscolo De La Ville Hotel Vicenza
Boscolo De La Ville Vicenza
Hotel Ville Vicenza
SHG Ville Vicenza
SHG Ville
SHG Hotel De La Ville Hotel
SHG Hotel De La Ville Vicenza
SHG Hotel De La Ville Hotel Vicenza
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over SHG Hotel De La Ville
8,0
Zeer goed
8,4
Netheid
7,2
Locatie
8,4
Personeel en service
7,4
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep, Reisde met familie
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Emma
Reisde met familie
15 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
3 nachten verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Prashant
1 sep 2023
Negatief: Comfort kamer
Prashant
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Dimitry
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
5 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dimitry
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Jan
Zakenreiziger
6 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veel lawaai
Jan
2 nachten verbleven in april 2023
4/10 – Matig
Marc
9 sep 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Run down
Marc
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
SUSUMU
Reisde met een groep
26 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUSUMU
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Brian
Reisde met een groep
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Brian
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Shuji
Zakenreiziger
22 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuji
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Louise
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louise
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
cesare marco
Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten




cesare marco
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Karen
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Personeel en service
Karen
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Carlo
Reisde met een groep, Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlo
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Maurizio
24 jul 2025
Positief: Personeel en service
Maurizio
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Audrey
20 jul 2025
Audrey
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
sandra
Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sandra
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Ashani
17 jul 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashani
4 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Francois
9 jul 2025
Francois
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Yo
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Yo
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Angélique
Reisde met een groep
21 jun 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Angélique
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Juliana
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juliana
3 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Bejtula
2 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bejtula
7 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
ENRICO
Zakenreiziger
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
ENRICO
4 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
ISAO
Zakenreiziger
28 mei 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ISAO
3 nachten verbleven in mei 2025