Exterieur

Beoordelingen van ARCOTEL Kaiserwasser Vienna

4 out of 5
ARCOTEL Kaiserwasser Vienna
Wagramer Strasse 8, Vienna, Vienna

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 417 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 439 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 94 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

E.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Goed bed, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker terug.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Front Office Team op 14 dec 2022
Dear E.,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Front Office Team

10/10 – Uitstekend

Noel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Andrei Stefan - Front Office Manager op 16 nov 2021
Dear Mr Ronald, thank you so much for your positive review and the high score! We will be more than happy to be able to welcome you back to the Arcotel Kaiserwasser. Best Regards from Vienna Andrei Stefan - Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
om zeker terug
Door corona was er bijna niemand. Het was te rustig. Zeer goed hotel. Ik heb geen gebruik gemaakt van het ontbijt, Natuurlijk perfekte ligging. leuke bar in het midden. Voor het geld bieden ze eigenlijk meer
3 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel. Goed ontbijt. Dicht bij Metro. Komen graag nog eens terug.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij het inchecken werd verteld dat het niet betaald was. Maar dit was wel het geval, maar men bleef volhouden dat dit niet het geval was. Na een telefoontje met Expedia, bleek dat het wel betaald was. Zoals ik al aangaf aan de receptie. De dame van Expedia die mij telefonisch heeft geholpen, heeft dat voortreffelijk gedaan. Ze ondernam direct actie en loste het binnen no time op.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, makkelijk bereikbaar van en naar het centrum. Metro station zit aan de overkant van de weg en is heel goed te lopen via een tunneltje.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Jana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Mimi, Den Haag

Positief: Comfort kamer
Vlakbij metro u1 station vic
Personeel mag wat enthousiaster bij aankomst en vriendelijker zijn aan de balie als je om iets vraagt dat ontbreekt in de kamer. De airco werkt niet voldoende. Erg warm op de kamers. Verder tevreden over de kamers en de schoonmaak ervan. De ramen kunnen overigens open maar er vliegen rond deze tijd veel pollen rond die je kamer binnen vliegen. Ontbijt is aan de prijzige kant maar supermarkt en bakker zijn op loopafstand. Het hotel ligt niet midden in de stad maar je bent er in 10 min met de metro. Hop on en hop if stopt voor de deur en de big red bus ook. Eveneens de bus die vanaf het vliegveld rijdt. Goed hotel ook met kids. Speeltuin ligt ernaast. Het hotel heeft ons zeker niet teleurgesteld.
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Zeer goed

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Metro is dichtbij zoals ook een lekker bakkertje voor het ontbijt. Ontbijt in het hotel vonden we erg duur (22 euro per persoon) hebben er geen gebruik van gemaakt. Waterkoker op de kamer is erg prettig. Mooi schoon hotel.
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Locatie naast ICC en metrro prima voor de zakelijke reiziger
3 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettige stad. Goed hotel
Goede kamer, zeer goed ontbijt, vriendelijk personeel
4 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Anthony, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel pas by het werk
Nice hotel close to Vienna international centre. Direct access via public transport

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk dichtbij de U-bahn.
Wenen is goed te ontdekken vanuit dit hotel. De U-bahn is slechts enkele minuten lopen vanaf het hotel gelegen. De reis naar het centrum is slechts 10 minuten. Ook de shuttlebus vanaf het vliegveld, stopt voor de deur!

4/10 – Matig

Pascale, Noord-Brabant

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Teleurgesteld in personeel bij problemen
Het hotel is een net hotel. De kamers zien er netjes uit. De bedden zijn comfortabel. Het hotelpersoneel is behulpzaam als het aankomt op het aanreiken van een kaart van de stad of de entreeprijs van een attractie opzoeken. Echter als er problemen zijn dan is er weinig empathie te vinden bij het personeel. Tijdens de laatste nacht van ons verblijf is iemand de hotelkamer binnengedrongen terwijl wij lagen te slapen. De portemonnee is uit mijn tas gehaald en leeggeroofd. Navraag aan de receptie leert dat er geen cameratoezicht is op de hotelverdiepingen. Het personeel is bereid de manager in te lichten, het technisch personeel is bereid om de gegevens van het kamerslot uit te lezen, maar verder houdt de belangstelling of medeleven op. Niet vragen hoe het gaat met ons, niet vragen of politie gebeld kan worden. We hebben zelf achter het adres van het dichtstbijzijnde politiebureau aan moeten gaan om aangifte te kunnen doen. Er werd niet gevraagd of er iets voor ons gedaan kon worden. Nog geen kopje koffie aangeboden. Uitermate teleurstellende houding. De politie heeft ons medegedeeld dat zo'n situatie vaker voorkomt. Na veel aandringen heeft uiteindelijk een van de medewerkers toegegeven dat dit inderdaad vaker is voorgekomen. Er schort dus zeker iets aan de beveiliging.

10/10 – Uitstekend

Johan, Achterhoek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op doorreis
Service is perfect, garage onder hotel handig, ontbijt uitstekend, dichtbij openbaar vervoer.

10/10 – Uitstekend

Ruud, Eemnes

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met gunstige t.o.v. OV.
Mooi hotel met comfortabele kamer, goede voorzieningen en goed ontbijt. Een aanrader!

10/10 – Uitstekend

fam. Keurentjes, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
We zijn regelmatig op doorreis door Wenen, en blijven dan een paar dagen. Door omstandigheden was het deze keer dit hotel. En het beviel zo goed dat we de volgende keer naar dit hotel terug keren.

6/10 – Redelijk

Malene, Rotterdam, Nederland

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Wisselvallige kwaliteit
De vrouw waarbij we incheckten was overduidelijk niet blij met ons budget-vakantiegangers. Ze liet duidelijk merken dat ze ons het liefst direct de deur naar buiten wees. Ze was erg arrogant en weinig behulpzaam. Gelukkig was de rest van het personeel wel aanzienlijk vriendelijker. Onze kamer werd de ene dag beter schoongemaakt dan de andere. Soms werd het wc-papier wel aangevuld, soms niet. Heel irritant. Verder was de kamer over het algemeen wel schoon (behalve bovenop de kast). Er zijn geen voorzieningen in de kamer in de zin van keukenapparatuur. Er was een minibar, maar dat is geen goed idee met een budget. Er was geen koelkast, geen keukengerei (geeneens een mesje of iets). Je kon wel thee zetten en er waren 2 thee kopjes bijgezet (en er stonden 2 glazen in de badkamer) maar dat was het dan ook wel. Televisie hebben we niet aangehad. Gelukkig was er wel gratis wifi op de kamer en een kluis.

10/10 – Uitstekend

Inge, Maarssen, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een goede keuze
Mooi hotel, dichtbij het centrum, goede ubahn verbinding. Keurige kamers, elke dag schoon. Bij autopech goed geholpen door balie personeel. Iedereen even vriendelijk. Kortom SUPER. We gaan zeker nog eens terug.
lobby
receotie

8/10 – Goed

Magdaleen, Rotterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Schonen en goed onderhouden kamer. Ruime kamers. Vriendelijk personeel. Goede sanitaire gelegenheid.

10/10 – Uitstekend

Leander, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel
Geweldig hotel, veel goed verzorgde voorzieningen als Sauna en Bar en zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn bijzonder groot en luxe afgewerkt. Metro aan de overkant van de straat en Airport Bus stopt voor het hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede overnachtingsmogelijkheid op doorreis.
Hotel was prima qua kamer, maar de extra's zoals parkeren, eten, drankje, enz. zijn erg duur.

8/10 – Goed

corrado

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Good position
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Mike

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van John Wallen-Holubek op 3 apr 2024
Dear Mike,thank you for taking the time to give us this rating. We appreciate your business and would be very thrilled to welcome you back to our ARCOTEL Kaiserwasser on your next trip.Sincewrely,John Wallen-Holubek-Guest Experience Leader-ARCOTEL Kaiserwasser

8/10 – Goed

Nicolas, Weston

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Decent hotel
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van John Wallen-Holubek op 30 mrt 2024
Dear Nicolas,thank you very much for taking the time to write us such a nice rating. We are very pleased to have you had as aguest and would be very proud to welcome you back at ARCOTEL Kaiserwasser on your next trip to Vienna.Sincerely,John Wallen-Holubek-Guest Experience Leader-ARCOTEL Kaiserwasser

10/10 – Uitstekend

David, Sankt Veit an der Glan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Frühstücksbuffet mit großer Auswahl. Große Zimmer und alles recht sauber.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van John Wallen-Holubek -Guest Experience Leader- op 28 feb 2024
Lieber David,vielen Dank für diese schöne Bewertung unseres ARCOTEL Kaiserwasser.Das Frühstücksbuffet ist unser Beitrag, einem jeden Gast, den besten Start in den Tag zu ermöglichen. Es freut uns zu lesen, dass es Ihnen gefallen hat. Seit Ende Februar sind auch die Stockwerke 1 und 2 fertig modernisiert und mit frischem Design für unsere Gäste hergerichtet.Vielleicht auch für Sie bei Ihrem nächsten Wienbesuch.Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder bei uns willkommen zu heißen.Bis dahin wünschen wir alles Gute.John Wallen-Holubek-Guest Experience Leader-guestrelation.kaiserwasser@arcotel.comwww.arcotel.comund dasARCOTEL Kaiserwasser Team

4/10 – Matig

luis

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Es una propiedad que requiere renovación.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van John Wallen-Holubek -Guest Experience Leader- op 26 feb 2024
Dear Luis,thank you very much for the time taken to write this review.We are currently modernizing and updating our hotel. We started last year with our 5th floor the executive floor. This year we started with the floors 1 an 2 and will be finished by mid of march. Then we can provide our future guest with all over 158 newly updated and modernized rooms with a striking design.We would be very pleased to welcome you at the ARCOTEL Kaiserwasser with your next stay in Vienna, maybe in one of our new and modern styled rooms.Yours sincerely,John Wallen-Holubek-Guest Experience Leader-guestrelation.kaiserwasser@arcotel.comwww.arcotel.comandThe ARCOTEL Kaiserwasser Team

8/10 – Goed

LUCIEN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Séjour agréable.
Séjour agréable. Très bonne literie. Salle de bain correcte.Seul inconvénient : le restaurant de l'hôtel est cher. Ils en profitent car il n’y a qu'un restaurant chinois à 8 minutes à pieds. Excellent restaurant chinois le eWOK et pas cher. Autrement pour dîner, il faut prendre le métro.. pas terrible après une journée de travail intense.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van John Wallen-Holubek -Guest Experience Leader- op 22 jan 2024
Dear Lucien,thank you for your Review of our ARCOTEL Kaiserwasser.We appreciate your business very much. It is one of our key amenities to be near the public transportation and the UN. We are striving daily to improve our service towards our Guests and your comment is highly important to us.Please get in touch with us personally, next time youre in Vienna. We would like to improve your experience with us.Yours sincerely,John Wallen-Holubek-Guest Experience Leader-ARCOTEL Kaiserwasserguestrelation.kaiserwasser@arcotel.comwww.arcotel.comWagramer Straße 8, 1220 Wien

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sabri Satici - Front Office Manager op 13 jan 2024
Lieber Gast,vielen Dank für die fantastische Bewertung – es freut mich außerordentlich, dass Ihre Erfahrung mit unseren Dienstleistungen mit 100/100 bewertet wurde. Wir schätzen Ihr positives Feedback sehr und sind stets bestrebt, unseren Service auf höchstem Niveau zu halten.Falls Sie weitere Anregungen oder Wünsche haben, stehe ich Ihnen gerne zur Verfügung. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen erneut einen erstklassigen Service bieten zu können.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Ambrus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van John Wallen-Holubek -Guest Experience Leader- op 18 jan 2024
Lieber Ambrus,Vielen Dank für diese tolle Bewertung. Wir freuen uns immer wenn unser Hotel den Erwartungen entspricht.Gerne würden wir Sie wieder als Gast bei uns Willkommen heißen.John Wallen-Holubek -Guest Experience Leader-ARCOTEL Kaiserwasser

10/10 – Uitstekend

Mara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima sistemazione a Vienna! Stanza spaziosa e pulita. Colazione ricca e molto varia. Comoda anche per la metro, basta attraversare la strada con il sottopassaggio pedonale e si arriva alla linea U1. Con sei fermate si arriva a Stephansplatz.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van John Wallen-Holubek -Guest Experience Leader- op 21 feb 2024
Dear Mara,thank you so much for your review of our ARCOTEL Kaiserwasser.We are very pleased you liked your stay.It is true that one of our key amenities is the accessibility to public transportation.we wish you a very happy day.With kind regardsJohn Wallen-Holubek-Guest Experience Leader-guestrelation.kaiserwasser@arcotel.comwww.arcotel.comand theARCOTEL Kaiserwasser Team

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Very close to subway red line
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sabri Satici - Front Office Manager op 30 dec 2023
Dear Andrea,thank you for taking the time to share your feedback on Expedia. We appreciate your positive rating and are pleased to hear that you found our location very close to the subway red line convenient.If there are specific areas where we can further improve to enhance your experience, please feel free to let us know. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future.Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van John Wallen-Holubek -Guest Experience Leader- op 18 jan 2024
Lieber Gast,vielen Dank für diese schöne Bewertung.Wenn Sie wieder mal in Wien sind, würden wir uns freuen Sie bei uns begrüßen zu dürfen.John Wallen-Holubek -Guest Experience leader-ARCOTEL Kaiserwasser

8/10 – Goed

Herbert

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist gleich bei der U-Bahn-Haltestelle der U1 gelegen. Die Ausstattung der Zimmer ist gut. es gibt eine Sauna ganz oben mit schönem Ausblick. Das Frühstück ist gut und die Auswahlö an Speisen ebenfalls.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sabri Satici - Front Office Manager op 23 dec 2023
Sehr geehrter Herr Herbert,herzlichen Dank für Ihre freundliche Bewertung des ARCOTEL Kaiserwasser in Wien. Es freut uns zu hören, dass Sie mit verschiedenen Aspekten Ihres Aufenthalts zufrieden waren.Die zentrale Lage in der Nähe der U-Bahn-Haltestelle U1 scheint für Sie besonders positiv gewesen zu sein, und es ist schön zu wissen, dass die Ausstattung der Zimmer Ihren Erwartungen entsprochen hat. Unsere Sauna mit dem schönen Ausblick ist in der Tat ein Highlight, und wir freuen uns, dass Sie dies genossen haben.Es ist ebenfalls erfreulich zu hören, dass Sie mit dem Frühstück und der Auswahl an Speisen zufrieden waren. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen eine vielfältige und qualitativ hochwertige Auswahl zu bieten.Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen zu teilen. Wir hoffen, Sie bald wieder im ARCOTEL Kaiserwasser begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen für weitere Anliegen gerne zur Verfügung.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Dylan

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I cozy safe and accessable place
Reactie van John Wallen-Holubek -Guest Experience Leader- op 21 feb 2024
Dear Dylan,thank you so much for taking your time to put a review of our Hotel online. We are tremendously pleased, that you liked your overall stay.Just to let you know, we currently modernizing and updating a lot of rooms for your future stay.Stay safe and be amazed at your upcoming stay at theARCOTEL Kaiserwasser.John Wallen-Holubek_Guest Experience Leader-guestrelation.kaiserwasser@arcotel.comwww.arcotel.comand the intireARCOTEL Kaiserwasser Team

10/10 – Uitstekend

Jürgen-Dieter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sabri Satici - Front Office Manager op 23 dec 2023
Lieber Herr Jürgen-Dieter,vielen Dank für Ihre großartige 5-Sterne-Bewertung auf Expedia! Wir freuen uns sehr, dass Ihnen Ihr Aufenthalt im ARCOTEL Kaiserwasser gefallen hat. Ihr Lob bedeutet uns viel, und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,

6/10 – Redelijk

Mythri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The best thing about this property is its location, if you are going for businness at the VIC. This hotel is literally accross the street from the VIC and U station. The food was also very good. The cons were the dated carpeting and attendant stuffy smell. For the same price, I prefer staying at NH Danube City, which is a 3-minute walk from the VIC.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sabri Satici - Front Office Manager op 14 dec 2023
Dear Mythri,thank you for your feedback on your recent stay at ARCOTEL Kaiserwasser in Vienna. We appreciate your comments and are pleased to hear that you found our hotel's location, especially in proximity to the VIC and the U-Bahn station, convenient for your business needs. We are also delighted that you enjoyed the food at our hotel.Your satisfaction is our top priority, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and exceed your expectations.Thank you for choosing ARCOTEL Kaiserwasser.Best regards,

8/10 – Goed

Bertil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra läge till IAEA
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Emina Ahmic op 28 nov 2023
Dear guest, thank you for your great review!We are pleased that you were fully statisfied with your stay in our house. SincerelyEmina Ahmic - Front Office AgentARCOTEL Kaiserwasser

10/10 – Uitstekend

Ross

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location for anyone wanting to visit the VIC. A variety of transit options are accessible in the area as well and its in a good enough location that Westfield Donau Zentrum can be considered walkable by most people. In terms of food, the hotel restaurant is a bit pricey compared to options outside but the attentive nature, cheer and charm of the hotel staff easily make up for this. I would definitely visit again.
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sabri Satici - Front Office Manager op 23 dec 2023
Dear Ross,thank you for your positive review of ARCOTEL Kaiserwasser. We are delighted to hear that you found our location to be very convenient, especially for those visiting the VIC. We appreciate your recognition of the variety of public transportation options in the area and the accessibility of the Westfield Donau Zentrum within walking distance.We apologize if you found the hotel restaurant to be somewhat more expensive compared to other dining options. Your feedback is important to us, and we will internally review this to ensure we offer a balanced price-performance ratio.We are particularly pleased with your compliments regarding the attentive nature, cheerfulness, and charm of our hotel staff. Creating a positive and welcoming atmosphere is our goal, and we are glad that you experienced this during your stay.Thank you for your feedback, and we look forward to welcoming you back to ARCOTEL Kaiserwasser in the future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Borislav, Etobicoke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have no complaints. Close to subway station and convenient for visiting Austria centar Vienna which I was visiting and the reason why I chose this hotel. Not the mention great Expidia price.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ARCOTEL Kaiserwasser Wien op 21 nov 2023
Dear Mr. Borislav, thank you for your message and your great feedback! We are happy that everything was fine in the room,breakfast etc. We hope you come also the next time in our hotel. With kindest regards

10/10 – Uitstekend

Naokatsu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Vivien Stabelhofer op 18 nov 2023
Dear Naokatsu, Thank you very much for your excellent review. We are delighted to receive your positive feedback and look forward to welcoming you back soon.Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sabri Satici - Front Office Manager op 22 nov 2023
Dear Mr. Borislav,thank you for your excellent feedback. We are delighted to hear that your stay at ARCOTEL Kaiserwasser in Vienna met your expectations and that you found the proximity to the subway station convenient for visiting the center of Vienna, which was the main reason for choosing our hotel.We also appreciate your mention of the great Expedia price. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and it inspires us to continue providing our guests with top-notch service.We sincerely appreciate you taking the time to share your positive experience. We look forward to welcoming you back to ARCOTEL Kaiserwasser in the future. If you have any further comments or specific requests, please feel free to reach out.Thank you once again for choosing ARCOTEL Kaiserwasser.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Jutta

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal und eine exclusive Einrichtung, die besonders ist. Hotel fußläufig zum Austrian Center und Innenstadt in ein paar Minuten gut mit der U-Bahn erreichbar.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Bjelic Sabina op 14 nov 2023
Sehr geehrte Frau Jutta, danke für Ihre Nachricht und Ihr nettes Feedback zu Ihrem Aufenthalt. Wir freuen uns sehr das es Ihnen bei uns gefallen hat und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch bei uns im ARCOTEL Kaiserwasser Wien. Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

In Cheol

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Emina Ahmic op 4 nov 2023
Dear guest, thank you very much for your stay and for your wonderful feedback. We are glad that you were overall satisfied and that you enjoyed your stay with us. We hope to see you soon on your next trip to Vienna. Sincereley Emina Ahmic - Front Office Your ARCOTEL Kaiserwasser

10/10 – Uitstekend

Hamad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay, perfect location and kind staff
I loved my stay in this hotel alot, I went for business and the location is perfect and very close to the subways. Beside the staff are friendly and kind especially Georgina!!! I met her once but she was very welcoming and full of positive energy even though I wasnt in the mood to talk and laugh but because of her I forgot my tiredness and started to smile. The hotel should always hold this kind of staff!
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sabri Satici - Front Office Manager op 6 nov 2023
Dear Hamad,thank you for sharing your fantastic experience during your recent stay at ARCOTEL Kaiserwasser in Vienna. We are thrilled to receive your positive feedback.It's great to hear that you loved your stay, and that our location was perfect for your business trip, being conveniently close to the subways.We truly appreciate your kind words about our staff, especially Georgina. We are proud to have team members who go above and beyond to make our guests feel welcome and comfortable. Your compliments are a wonderful recognition of their dedication.We look forward to sharing your comments with Georgina and the rest of our team, and we are committed to maintaining the high level of service you received.We hope to welcome you back in the near future, and please don't hesitate to reach out if you need any further assistance.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Dilan

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Desværre var servicen på hotellet, især den første dag, ikke tilfredsstillende. Til trods for at de besvarer spørgsmål, virker de ligeglade og undlod at eskortere os til værelset eller vejlede os til garagen, hvilket resulterede i, at vi blev forvirrede den første dag. Hotellet og vores værelse var dog upåklageligt rent, og afstanden til alle de steder, vi skulle hen, var også god. Vi blev opkrævet en betydelig pris på 28 euro pr. dag for parkering i garagen. Det synes vi er dyrt.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sabri Satici - Front Office Manager op 1 nov 2023
Dear Mrs. Dilan,thank you for your feedback and sharing your honest impressions of your stay at our hotel. We apologize that the service on the first day did not meet your expectations, and we regret any confusion it may have caused. This does not align with our usual standards, and we take your comments seriously.We will work to improve our staff training and awareness to ensure such situations are avoided in the future.We are pleased to hear that you found the hotel and your room to be impeccably clean and conveniently located for various attractions.Regarding the parking charges, we appreciate your input on the pricing, and we will review this matter. We always aim to offer fair and competitive rates, and we will ensure our parking fees align with that commitment.Thank you once again for your feedback, and we hope to have the opportunity to demonstrate our improved service during your future visits.Sincerely,

8/10 – Goed

Juan

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sabri Satici - Front Office Manager op 29 okt 2023
Dear Mr. Juan,Thank you very much for your excellent review. We are delighted to receive your positive feedback and look forward to welcoming you back soon.Best regards,