Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van AllYouNeed Hotel Vienna 2

3 out of 5
AllYouNeed Hotel Vienna 2
Grosse Schiffgasse 12, Vienna, Vienna

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 108 van 448 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 211 van 448 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 86 van 448 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 448 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 448 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima prijs/kwaliteit verhouding, goede ligging, fijn uitgebreid ontbijtbuffet, goede ruime kamer, fijne bedden. Jammer dat er maar 1lift is.
5 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Basic maar goed
Het hotel is uitstekend gelegen ten opzichte van het centrum en openbaar vervoer. De kamer is basic maar super schoon. Het ontbijt is fantastisch.
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voldoende
Waarvoor wij hebben geboekt voldoende faciliteiten, zonder diner welk een gemis was dag van aankomst.

8/10 – Goed

Bosch

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel Vienna
Prima hotel gegeven de prijsstelling. Eenvoudig maar netjes. Net buiten het centrum gelegen, waarbij de metro naar de stad op korte afstand bereikbaar is. Enig min punt, na een aantal zeer warme dagen, is het ontbreken van airco. Voor het merendeel van het jaar zal dit echter geen probleem zijn.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Bart, Nijmegen, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig stadshotel met tuin
All you need; the is luxury. Dat is het motto van het hotel. De kamers zijn eenvoudig maar voldoende ingericht. De bedden zijn goed. Sanitair is prima. Een tv op de kamer. Wat wil je nog meer. De kamers zijn rustig. En er is een tuin met een terras.

10/10 – Uitstekend

m, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Jose Luis

3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mal hotel En el baño olía mal,camas pequeñas,desayuno pobte
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotellet har fin beliggenhet like utenfor sentrum. Stille og rolig strøk. Enkel standard, umoderne, men gode senger, ok bad, helt akseptabel frokost, trivelig betjening, godt fungerende WiFi.
5 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good basic place to stay with an excellent buffet breakfast...parking garage nearby.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

K S

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money, clean and functional.
Was clean and functional. Breakfast was ok. Located about half kilometer from the main area. It is a student accommodation but let out to others during breaks. Coffee making facilities not provided but a jug is available on deposit. Our request for a non sloping room was not noted. If you are tall, you should avoid room on the 6th floor.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Aase

4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Giuseppe

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veramente tutto quello che ti serve
Hotel essenziale, bagno privato, camera spaziosa, arredi essenziali, ma non manca nulla. Posizione ottima vicina alla metro e al centro. Consigliato
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Bernd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für Städtereisen gut
War gut. Eben wie 3 Sterne. Für Städtereise völlig ausreichend.
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Maria Gabriela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bueno el hotel, limpio, buen ubicado y desayuno excelente
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Tove

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Sylvie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L'hôtel offre effectivement tout ce qu'il faut.
Je suis restée une semaine avec 3 amies. Nous avons été très satisfaites de l'exceptionnel rapport qualité/prix de cet hôtel: emplacement parfait, proche du centre et cependant très calme, chambres à 2 lits spacieuses et confortables, salles de bains fonctionnant parfaitement, petit déjeuner buffet excellent, personnel très gentil. Nous aurions juste préféré plus de ménage dans la salle de bains, à la place du changement systématique du linge!
8 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
desk person wasn’t very friendly, room not that good
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Corinna Kaswurm op 17 sep 2019
Dear Guest, we regret very much, that you didn't enjoy your stay in our hotel. Please be kind to send us an e-mail and let us know, what went wrong. Kind regards Corinna

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Central hotel in Vienna
Good value for money
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Charlotte

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ligger rimelig entralt
Fint hotel. Ikke top moderne. Men havde hvad der skulle være. Ligger rimelig centralt.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

joel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité-prix. Emplacement commode r visiter Vienne
5 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

S.Sean, Seattle

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The property location is very good. The rooms are not that great as far as the beds and cleanness but they have a very good breakfast.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Værelset var okay, men morgenmaden var bedre. Ligger godt i forhold til centrum.
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Elie, Lebanon

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good, but the single room was not comfortable.
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

xiangyu

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Joao

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the center!
Close to the center!
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Göte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel AllYouNeed Vienna 2
Allt var perfekt utom 2 saker. Sängarna var, för min smak, lite för hårda. Saknas AC vilket hade behövts då det var mellan 25-30 grader varm även på nätterna
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
에어컨도 없고 설명에 나온 선풍기도 비치되지 않아 불편함
3성급 호텔이라고 표시가 되어있는데... 그냥 호스트숙박업체중에서도 낮은수준의 숙소로 판단됨. 생각보다 협소함 호텔 소개에 에어컨이 있다는 안내는 없음. 진짜 에어컨이 없음 휴대용 선풍기가 있다고 했는데 비치가 안됨. 다른 문제의 문과 요청에도 데스크에 요청하면 "Sorry~~"라는 대답만 들을뿐 해주는 서비스가 별로 없어 보임.. 아침식사 장소의 야외 정원 분위기만 유일하게 좋았음. 나중에 밤 늦게 너무너무 더워 사정하듯 요청하니 그제서야 가져다 줌...
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Charles

Positief: Netheid, personeel en service
Basic Hotel
Very basic hotel, nothing fancy. Small room and bathroom. Fresh towls and soap everyday. The breakfast was a typical European breakfast. Few hot products, lots of bread meat and cheese, but its all you need. Staff were friendly.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Uwe Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut gerne wieder!
Ein ganz großes Lob geht an das Team vom Frühstücks Buffet, da kann sich so manches " besseres" Hotel eine Scheibe abschneiden, auch die Reception war um 22.45 Uhr noch freundlich und zuvorkommend! Mein nächster Wien Besuch wird hier gebucht!
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Farina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Regular
En la búsqueda del hotel indicaba que era multilingüe sin embargo no hablaban español. La atención que recibimos al hacer el check-in fue pésima, la señorita sólo se encargaba de ordenar sus documentos y no nos prestaba la debida atención. También decía que no se permitía fumar, pero si lo hacían. El desayuno es muy bueno.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale gentile professionale e disponibile ad informare i clienti. Colazione abbondante e molto varia. Camera ampia essenziale ma funzionale.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
es war ein schöner Aufenthalt mit dem perfekten Hotel in der perfekten Lage
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Corinna Kaswurm op 22 aug 2019
Lieber Gast, vielen herzlichen Dank für die netten Worte! Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Beste Grüße Corinna Kaswurm

8/10 – Goed

Jan

Positief: Personeel en service
Fin til hund
Hvis man rejser med hund og bil er det fint, da man får et værelse i stueplan og der er udgang til lille have til hunden. De har parkeringskælder (men der er ikke meget plads). Værelses man får er dog småt og mørkt da det ligger ud til en baggård. Morgenmaden er fin. Der er ingen A/C så om sommer er der varmt. Service fra personale er fin. Prisen er også lav så det svarer til niveauet.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Excelente trato del personal y muy buen desayuno. El personal habla perfectamente el español por lo que es muy facil comunicarse. Tiene un patio jardinuy bonito
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Corinna Kaswurm op 16 aug 2019
Gracias :) We are very happy, that you enjoyed your stay in our hotel! Kind regards Corinna

10/10 – Uitstekend

Pauline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to centre
Allyouneedvienna2 was iin a great position near the danube cabal. Near to lots of eating places, 10 minutes walk to get to st stephens. The airport bus also only a 10 minute walk. Great buffet breakfast and all the staff friendly.
6 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All you need is not hotel Vienna 2
I cannot say that hotel was good. We had problems since my check in till check out. I came late and they couldn't find my booking. But the thing is I called them the day before and called them for day when I had to come to tell them that I will definitely come where I got an answer that don't worry we have your booking and everything is good. I didn't start to argue or something because I was extremely tired from my long trip. Room was old and not clean enough. But in general was OK. Breakfast is not bad but some dishes (plates mostly) weren't clean enough too. And again we had problem with front desk at check out time. They kept money for one night before my arrival, when I came to hotel I paid for my whole stay. And at check out time they take money again. So It really confused me. They told me that it was kinda "deposit" and I will get my money back in 3 weeks. I mean i travel quite often, it is not my first hotel and I do work at a hotel too and know about hotels enough but I really have never ever experienced something like that. So unfortunately, I left that place with bad memories.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Jessica, España

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicación del hotel, el jardín muy tranquilo y con vegetación.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fair and cheap
Nice spacious room, comfy beds, clean. Only downside, no in room safe.
3 nachten verbleven in augustus 2019