Hotel Schani UNO City

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor gasten met huisdieren met een restaurant bij het congrescentrum in Wenen

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Schani UNO City

Exterieur
Zitruimte lobby
Vergaderfaciliteit
Zitruimte lobby
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Bar
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
De huidige prijs is € 94
inclusief belastingen en toeslagen
2 aug - 3 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Smart Street

9,2 van 10
Fantastisch
(25 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Designer toiletartikelen
Een haardroger
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Smart Garden

9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Designer toiletartikelen
Een haardroger
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Smart Family

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Designer toiletartikelen
Een haardroger
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoons slaapbank of 1 queensize bed en 1 eenpersoons stapelbed

Smart Twin

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Designer toiletartikelen
Een haardroger
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Wagramer Straße 16-18, Vienna, 1220

In de buurt

  • Vienna International Centre - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Messe Wien Exhibition and Congress Center - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Ernst Happel Stadion - 6 min. rijden - 4.2 km
  • Prater - 7 min. rijden - 4.2 km
  • Stephansdom - 9 min. rijden - 6.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Erzherzog-Karl Straße - 4 min. rijden
  • Metrostation Kaisermühlen-Vienna International Centre - 6 min. lopen
  • Vienna International Airport (VIE) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪VIC Cafeteria - ‬4 min. lopen
  • ‪NH Danube City - ‬2 min. lopen
  • ‪Zur Alten Kaisermühle - ‬7 min. lopen
  • ‪China-Restaurant Sichuan - ‬12 min. lopen
  • ‪Cafe Motto - ‬10 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Schani UNO City

Hotel met een chique stijl in de buurt van Prater
Bij Hotel Schani UNO City zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een koffiebar/café en een tuin. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een restaurant en verbinding maken met gratis wifi op de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen).
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een 24-uurs receptie
  • Tuinmeubels, een automaat en een bankethal
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 202 kamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 43 inch met kabelzenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Engels en Duits

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 28 per dag)
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van 06.30 uur tot 10.30 uur op werkdagen en van 07.00 uur tot 11.00 uur in het weekend: EUR 25 voor volwassenen en EUR 12,50 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Terras
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Gladde vloer in de kamer
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (90 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 43 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Het wordt aanbevolen om de mobiele app van de accommodatie Schani Hotels voorafgaand aan het inchecken te downloaden.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 19 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen EUR 0 per verblijf.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 25 voor volwassenen en ca. EUR 12.50 voor kinderen
  • Parkeerkosten: EUR 28 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 19 per huisdier, per dag
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor babybed: EUR 0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Schani UNO City Hotel
Hotel Schani UNO City Vienna
Hotel Schani UNO City Hotel Vienna

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Schani UNO City?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 19 per huisdier, per dag. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Schani UNO City?

Vandaag, 29 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Schani UNO City van één nacht voor twee volwassenen op 2 aug. 2025 min. € 93,81, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Schani UNO City te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 28 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Schani UNO City?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Schani UNO City uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Schani UNO City?

Dit hotel in Donaustadt bevindt zich op enkele stappen van Vienna International Centre en op 5 km van Prater en Stephansdom. Ook Alte Donau en Hoofdkantoor van de Organisatie van de Verenigde Naties voor Industriële Ontwikkeling (UNIDO) liggen binnen 10 minuten lopen. Metrostation Kaisermühlen-Vienna International Centre ligt op 6 minuten lopen en naar Metrostation Alte Donau is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Schani UNO City

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 252 van 337 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 65 van 337 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 337 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 337 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 337 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

D

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The hotel has a stylish and clean interior, but unfortunately, the service did not live up to expectations. Basic amenities such as a refrigerator or the ability to make warm drinks in the room are not included—you have to pay extra, which was quite disappointing. The online check-in and check-out process was difficult to navigate. Fortunately, there was still staff available who were helpful during check-in. My room faced the street and was extremely noisy, making it hard to get a proper night's sleep. While the hotel looks good on the surface, the lack of comfort and convenience made my stay less enjoyable than I had hoped.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Menno

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Menno

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geweldig hotel

Geweldig hotel! Mooie kamer en prachtige inrichting van het hele hotel. Metro station bijna voor de deur. Geluidsgeisoleerde ramen en geen hinder van de straat.
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Sjouke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Rajmonda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice modern Hotel with good breakfast near the subway.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Olusayo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is well maintained! I will use it again.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Gary

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable stay across from the UN and near the Old Danube River.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really liked the greenery and modern/sytlish interior. Great and tasty breakfast buffet.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Brandi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness, helpfulness of staff, overall vibe
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Melanie

2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mahsa

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Appalling Customer Service—Refused Refund Despite Medical Emergency I rarely write reviews, but this experience was so disgraceful that I feel obligated to warn others. I had booked a trip with Austrian Airline and a stay at Hotel Schani UNO City. Due to an unexpected medical emergency that left me unable to travel, I had no choice but to cancel. Austrian Airline immediately deducted around €400 from my account and flatly refused to refund a single cent. Their customer support was indifferent and robotic, repeating the same scripted replies over and over without any empathy or flexibility. As if that wasn’t enough, Hotel Schani UNO City charged me an outrageous €500 fee and refused to consider any refund, credit, or even a partial voucher for future use. This is especially appalling given that my cancellation was due to illness and not a change of plans. I understand that companies have policies, but any decent business should be willing to look at individual circumstances and show a minimum level of understanding for emergencies. Instead, I was treated like an inconvenience and forced to absorb a €900 loss while dealing with a serious health issue. I strongly advise anyone considering booking with Austrian Airline or Hotel Schani UNO City to think twice. There are many companies out there that treat their customers like human beings and offer at least some goodwill. This was hands-down the most unhelpful, cold, and exploitative experience I have ever had as a traveler.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Muhammad Ali, Richmond

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, clean & spacious room. Accessible via buses & VIC train station
4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Kimberly

Reisde met partner
Positief: Netheid
This was a quiet,clean,modern property, very close to the subway. There often wasnt hot water for showers. You had t9 pay extra for in room coffee/tea. There was no fridge in the room.you had to walk through the restaurant to get to the rooms.
6 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

YUSSEF, Poway

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Not at expectations
5 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Ann

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
A stylish hotel, but, the service doesn't live up to the concept. Before arrival we were bombarded with messages asking us to check-in online. Since they wanted us to input large amounts of personal data on their app, I replied that I would check-in at the hotel and was told this was not possible. On arrival there were terminals to check-in but these still took far more personal info than normal and wanted to make charges for basics such as teabags !! The experience was impersonal and left a bad first impression. We eventually found a staff member to ask about wifi codes, but, they were unable to give us info about data retention policies. The rooms were quirky, but, had comfortable beds, good sound insulation and very effective curtains/blinds. Wifi in the rooms was terrible, I had intermittent connection whilst my colleague had none. Worse on 3 of the nights my power went out leaving me in pitch black - on the worst occasion for 20 minutes. As there are no phones in the room I couldn't tell reception. The hotel seems to run with a skeleton staff; one person on reception, who cannot leave to solve issues. I asked for an iron and was asked to return to collect it. When I did the lady was apologetic that she hadn't had time to get it but would bring it to my room within 30 mins. She did not. The following day I asked again and was told that all irons were in guest rooms and she couldn't get me one. Breakfast was ok - but lacked variety. They did provide gluten free bread.
4 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Evelyn

4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is probably one of my favorite hotels i have ever stayed at! The staff were all super friendly and just the perfect amount of technology was mixed in but not to the point it prevented you from human interaction. Restaurant was also really tasty and the staff here are just spectacular!
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Jason

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Juliane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toll
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Maryam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional harmony
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Maya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely loved this hotel, would not hesitate to stay again.
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Fatemeh

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
“The location was very good, but the room was not clean and lacked basic amenities such as water and coffee, which I expected from a four-star hotel.”
2 nachten verbleven in mei 2025