Luchtfoto

Beoordelingen van Lindner Hotel Vienna Am Belvedere, part of JdV by Hyatt

4 out of 5

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 533 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 347 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer, op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden. Nette kamers, rustig.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ivo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles prima voor elkaar
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Carmen op 25 okt 2021
Dear guest, Thank you very much for your feedback and your stay with us. We are glad that you had a nice stay with us. We look forward to welcoming you again! Warm regards, Carmen Kaufmann Asst. Front Office Manager Lindner Hotel Am Belvedere

10/10 – Uitstekend

H.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Schone, rustige kamer. Op redelijke afstand van het centrum.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Carmen op 5 sep 2021
Dear guest, Thank you very much for your stay with us. We are pleased that you felt comfortable in our hotel and hope to see you again soon. Best regards, Carmen Kaufmann Asst. Front Office Manager Lindner Hotel Am Belvedere

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Carmen op 10 aug 2021
Dear guest, thank you so much for your great feedback. We are pleased that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon back in Vienna. Best regards, Carmen Kaufmann Asst. Front Office Manager Lindner Hotel Am Belvedere

10/10 – Uitstekend

Sidy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Carmen op 19 jul 2021
Lieber Sidy, herzlichen Dank für Ihr super Feedback. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns zusagt und wünschen Ihnen weiterhin eine gute Zeit in Wien. Herzliche Grüsse an Sie von unserem ganzen Hotel-Team, Carmen Kaufmann Asst. Front Office Manager Lindner Hotel Am Belvedere

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie, kamer, ontbijt was allemaal zeer goed. Echt een aanrader.
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Georg op 9 sep 2020
Dear valued guest, First of all we would like to thank you very much for staying at Linder Hotel am Belvedere. It's been our pleasure having you with us. We are very delighted that you enjoyed the atmosphere of the hotel and that you were able to take advantage from our central location in the heart of Vienna. It is always a pleasure to receive such a positive feedback and we shared your compliments with our team who was very much encouraged by your remarks. Thank you very much for taking your time to share your experience with us and we hope to welcome you soon again. Kind regards Georg Pollerus Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

N.J.J.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel voor zakelijk of privé bezoek
Prettig hotel voor een zakelijk of privé verblijf. Gunstig gelegen bij Metro Renn Weg (direkte verbinding naar luchthaven VIE).
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved the service so much. Your personnel is so friendly and understanding and the hotelroom was absolutely amazing. All our wishes were fulfilled and thanks to you we had the perfect getaway for my friend’s birthday. The room was clean and absolutely beautiful, the beds were amazingly comfortable, very cosy bar and restaurant (where we could play pool!), close to the metro and like I said I have been to many hotel but your friendly personnel is my absolute favorite. Cannot wait to come back to this wonderful hotel! Thank you so much from the two girls that left yesterday :) (hope you enjoyed the chocolates <3)
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Adam Kovacs op 12 feb 2020
Hello, thank you very much for your great feedback. It is a pleasure to see that we met your expectations regarding the hotel to your fullest satisfaction and that you especially liked the personnel and our rooms. We hope you had a great time in Vienna and a good homeward journey. We would appreciate to welcome you soon again. Yes we did enjoy the chocolates, thank you very much! With Best Regards Adam Kovacs Front Office Manager

8/10 – Goed

Sven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Adam Kovacs op 2 feb 2020
Dear Sven, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Adam Kovacs Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

L.VanLuyten, Broechem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlot bereikbaar vanuit luchthaven, ordelijk en schoon, grote kamer, goed en ruim ontbijtbuffet.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Adam Kovacs op 3 jan 2020
Dear L.VanLuyten, Thank you so much for your positive feedback. We are more than happy that you had a fabulous stay at our hotel and were able to enjoy all the services and perks that our hotel has to offer. We are looking forward to welcoming you again soon. With Best Regards Adam Kovacs Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel met mooie, ruime kamer en heerlijk uitgebreid ontbijt. Enkel vrij warm op de kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Git

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ontbijt was vrij duur, kwaliteit wel goed. Ligging is goed in de ambassade buurt. Letop de verlichting gaat direct uit bij het verwijderen van de toegangskaart.
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Sandro Larese op 13 mei 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern en zeer net hotel. Loopafstand van het oude centrum (10min) maar ook tramhalte heel dichtbij. Goed en erg uitgebreid ontbijtbuffet.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Sandro Larese op 13 mei 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Over het algemeen was accommodatie zeer goed; Om te spreken van een "panoramisch uitzicht" in kamer 516 was wel wat overdreven.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Sandro Larese op 13 mei 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van sandro Larese op 13 mei 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gratis minibar bij geen schoonmaakservice
Erg handig om de inhoud van de minibar gratis te maken als geen gebruik wordt gemaakt van de schoonmaakservice en ze hebben Almdudler in de minibar.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Johannes Bemmerl op 1 mrt 2019
Thank you very much for your very kind and friendly feedback! We're very glad that you used our special minibar offer and help us to protect the environment. It would be a pleasure for us to welcome you back soon in Vienna! Best regards from the Lindner Hotel am Belvedere

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bereikbaar met ov. Oude stad ook goed te belopen.
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Johannes Bemmerl op 10 feb 2019
Thank you very much for your kind feedback! Maybe we can welcome you back soon in Vienna. Best regards from the Lindner Hotel am Belvedere

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Johannes op 29 mrt 2019
Thank you for your positive feedback! Best regards from Vienna Johannes Bemmerl Jr. Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goede locatie, OV naar de stad dichtbij.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Front Desk op 13 jan 2019
Dear Guest, thank you very much for your Rating. Best regards Sabrina Hamdy Front Desk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voor een 4 sterren hotel is de kleding code van het personeel onvoldoende.
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ulrike Dietze - Shiftleader Front Office op 31 dec 2018
Dear Guest, thank you for the nice and constructive Feedback regarding your stay in our Hotel. We are currently working on our Image to match the expectations of our guests. We hope to welcome you back in our Hotel at anytime. Best Regards from Vienna,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij het stadscentrum. Zeer stil ook, totaal geen hinder van straatlawaai of lawaaiierige gasten. Zeer aangena dus.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ulrike Dietze - Shiftleader Front Office op 13 jan 2019
Dear Guest, thank you for your honest and nice feedback. We appreciate your time, which you have taken to review us. We take our guests opinions and Reviews very serious. We are constantly working to improve your working skills and processes. We hope to welcome you back for your next stay in Vienna. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

B.J.

Heel fijn hotel met prachtige kamers en super service, wij hebben genoten van ons verblijf.
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede aanbinding aan openbaar vervoer, zeer goed ontbijt, personeel aan de receptie kan beter
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van JV op 25 sep 2018
Dear Guest, thank you very much for your feedback. It would be very helpfull for us, to have more details about what the reception team could have done better. We always want to improve ourselfs to make every stay as good a possible. Sincerely, Jannis Verbic Receptionist Lindner Hotel Am Belvedere

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Korte trip naar Wenen
Mooi locatie vlak bij het Schloss Belvedere, ook het openbaar vervoer op loopafstand. Ruime kamer die erg comfortabel is met airco. Daarnaast goede bedden. Het is 1 grote kamer waarbij de badkamer onderdeel is van de kamer en geen aparte ruimte, hierdoor sta je midden in de kamer te douchen, dit is een wel punt waar naar gekeken kan worden. Voor de rest een goed hotel dat ik iedereen kan aanbevelen
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van sham op 4 okt 2018
Dear Guest, thank you very much for your valuation. We are glad that you feel comfortable at our Hotel. We would be pleased to welcome you back in future. With best regards Sabrina Hamdy Ahmed Front Desk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, schone kamer, leuke locatie.
Hotel Lindner am Belvedere kan ik van harte aanbevelen! Slot Belvedere en de bijbehorende paleistuin is praktisch de achtertuin van dit hotel. De service is prima, de kamers zijn schoon en het is een goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Op 5 minuten loopafstand kun je de S-Bahn (S7) naar het vliegveld nemen en het (oude) centrum van Wenen is ongeveer 20 minuutjes lopen.
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van JV op 27 aug 2018
Dear Guest, thank you very much for your review. As we can see, you really, did enjoy your stay in Vienna. Thank you for your praise regarding our service and the cleanlyness. Hopefully, we can welcome you again soon. Sincerely, Jannis Verbic Receptionst Lindner Hotel Am Belvedere

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klasse
Een fantastisch hotel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Centraal gelegen en goed bereikbaar met openbaar vervoer. Ontbijt buffet is bovenverwachting goed.
7 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van JV op 11 jun 2018
Dear Guest, what else can we say than: "thank you very much!" We are very happy about your nice feeback and that you did enjoy your stay in our house so much. It would be a pleasure to welcome you again in Vienna. Sincerely, Jannis Verbic Receptionist Lindner Hotel Am Belvedere

10/10 – Uitstekend

Harry, Apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
Goed hotel op loopafstand van het centrum van Wenen. Eigenlijk geen minpunten of het moet het parkeren zijn wat wel erg prijzig is. Kan wel vooraf tegen een wat gereduceerde prijs geboekt worden.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Ram, land of travelalot

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onwil?
Overal great hotel. Friendly staff. Was there for 5 days in a suite. Sink and showerhead were leaking. Was fixed the next day. Suite was offered with free coffee they did not refill the capsules so had to ask every day for restock and they only bring like two. Very annoying. At the desk the wooden floor was damaged by the chair and got a splinter in my foot. Breakfast is overpriced
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakelijke reis in Wenen
Hotel is in de stad, bereikbaarheid is goed.
2 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Arende, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, op loopafstand van het centrum!
Ga je naar Wenen, boek dit hotel. Een goed hotel om te verblijven. Wij kunnen geen negatieve punten noemen.
4 nachten verbleven in april 2018
Reactie van JV op 14 mei 2018
Dear Arende, what else should we say than a big: "thank you!" It is pleasent to read, that you did enjoy your stay so much. We always want to make the stay for our guests as perfect as possible. Please feel welcome in our house, we wish you all the best. Sincerely Jannis Verbic Receptionist Lindner Hotel Am Belvedere

10/10 – Uitstekend

piet, leeuwarden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Lindner in Wenen
Vlak bij centrum (tram 71). Kamers achterzijde heerlijk rustig. Super ontbijt. Vriendelijk personeel, fijna sauna, ....
4 nachten verbleven in april 2018
Reactie van jv op 16 apr 2018
Dear Piet, thank you very much for your review. We hope, Vienna was worth the visit. Please feel welcome to be our guest again. Sincerely Jannis Verbic Receptionist Lindner Hotel Am Belvedere

8/10 – Goed

M, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel, stayed at a first class, superior room, very spacious, clean, very good bed. Location is good. If you're looking for privacy while showering or taking a bath, I would not recommend this hotel, since the shower, bath is pretty open. Overall I had a very comfortable stay at this hotel. Wellness and breakfast are good too. I would recommend this hotel.
5 nachten verbleven in april 2018
Reactie van JV op 14 apr 2018
Dear M, thank you very much for your feedback. It is pleasent to read, that you did enjoy your stay. We hope, Vienna impressed you so much, that we can welcome you again here and wish you a pleasent evening. Sincerely, Jannis Verbic Receptionist Lindner Hotel Am Belvedere

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed maar simpel
Kwaliteit is prima, kamers goed, bedden goed, alles is er. het is alleen niet erg aantrekkelijk gepresenteerd (styling) en weinig faciliteiten. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van carmen op 6 apr 2018
Dear guest, thank you very much for your honest feedback. We are pleased that you have felt comfortable with us. The guest amenities we bring on request at any time to your room, please let us know next time! We look forward to seeing you again soon! Best regards, Carmen Kaufmann Ass. Front Office Manager Lindner Hotel Am Belvedere

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg goede ervaring! Mooie kamers op een goede ligging
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van jv op 20 mrt 2018
Dear Guest, thank you for your review. We hope, you did enjoy Vienna. It would be a pleasure to welcome you again. Warm Regards, Jannis Verbic Receptionist Lindner Hotel Am Belvedere

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super hotel voor een nette prijs. Dicht bij het centrum en bezienswaardigheden.
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van carmen op 12 feb 2018
Dear guest, many thanks for your great feedback. We are pleased that you have felt comfortable with us. If you visit Vienna next time, we would be happy to see you again! Warm regards, Carmen Kaufmann Ass. Front Office Manager Lindner Hotel Am Belvedere

8/10 – Goed

Wendy, Waasmunster

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel dichtbij het centrum van Wenen
Het hotel lag dichtbij de metro, een tramhalte recht voor de deur, zodat je snel bij alle bezienswaardigheden bent.
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van JV op 23 dec 2017
Dear Wendy, thank you very much for your review. Hopefully we can welcome you again in our house. Our team wishes you happy holidays. Jannis Verbic Receptionist Lindner Hotel Am Belvedere

6/10 – Redelijk

Anna-Lena

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Die Unterkunft liegt super zentral gelegen, keine 10 Minuten von der Innenstadt entfernt. Die Zimmer sind groß und das Bett ist sehr bequem Leider waren wir mit der Sauberkeit des Zimmers absolut nicht zufrieden. Wir hatten mehrere Spinnenweben inkl. Spinnen im Zimmer. Zudem beherbergte das Zimmer auch zwei Schnecken. Als wir das bei der Rezeption mitteilten, wurde versprochen, dass das Zimmer nochmal gereinigt wird. Als wir gegen Abend ins Zimmer zurückkamen, ist leider nichts passiert, sodass wir die Entfernung selbst in die Hand nehmen mussten.
5 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

KEIKO

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
空調設備の温度調節が機能しない
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Walter

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Janet

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very attentive and great amenities. Terrible breakfast buffet and myself and family would highly recommend this hotel.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay
Great stay. Very comfortable rooms, nice friendly professional staff. Would certainly return.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Minkyu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Aviran

3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

ANDRZEJ

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
HOTEL DO GRUNTOWNYCH ZMIAN
W recepcji bałagan, przy meldowaniu recepcjonista nie mógł znaleźć naszej rezerwacji. Nawet początkowo twierdził, że rezerwacja była anulowana. Wyjaśnianie i proces zameldowania trwał blisko godzinę. Przy śniadaniu okazało się, że nie jest zaznaczony pobyt z opcją "Śniadanie" i tu też należało sprawę wyjaśnić. Mała część śniadaniowa, trudno o wolny stolik zwłaszcza gdy przychodzą na śniadanie grupy wycieczkowe. Pokoje z opcją "otwartej" łazienki nie są do zaakceptowania. Generalnie hotel powinien pójść do gruntownego remontu albo do wyburzenia, a personel powinien przejść gruntowne szkolenie. A na dokładkę gburowaty barman w hotelowym barze.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Carsten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023