Sportfaciliteiten

Beoordelingen van Doubletree by Hilton Vienna Schonbrunn

4 out of 5
Doubletree by Hilton Vienna Schonbrunn
Schlossallee 8, Vienna, Vienna

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 500 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 396 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1010 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Johannes, Zaandam

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Anton

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor ons alleen te warm in de winter
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Christiaan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. Beautiful surroundings
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Christiaan

Zakenreiziger
Great neat modern hotel. Spacious room. Brilliantly friendly and professional staff. Great breakfast
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

H.E

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel kort bij schonbrun
3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Bilal

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

PAUL, Arnhem

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hebben upgrade gehad naar business room, zonder kosten. Toppie!!!
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 8 apr 2022
Dear Paul, Thank you for your very positive rating! It is very pleasing for us that you have felt comfortable in our house and we could offer you the optimal starting point for your stay in Vienna. Feedback from our guests is the drive to do our best and make you feel at home with us. Therefore, we would be happy to welcome you again soon and wish you all the best in the meantime! Kind regards Barbara Hahn, Guest Relation – for the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Niaka, soesterberg

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
buiten het centrum gelegen maar dichtbij paleis Schönbrunn. modern en goed uitgerust hotel. Helaas was het restaurant een aantal keren niet geopend maar in de bar was de kaart en het menu wel beschikbaar de keuken was geopend. Receptie personeel was buitengewoon behulpzaam tijdens de incheck. Kamers ruim voldoende en schoon. TV heeft de mogelijkheid tot casting waardoor YouTube en Spotify via de TV te zien/beluisteren is: Uniek !
4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 10 nov 2021
Dear Niaka, It is very gratifying for us that we could meet your expectations and that you enjoyed your stay in our hotel. We are especially looking forward to your great review here. Satisfied guests are our most valuable feedback and our greatest motivation! It is our pleasure to welcome you to our next stay in Vienna. Kindest regards Barbara Hahn, Guest Relation - for the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

10/10 – Uitstekend

PAUL, Arnhem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gunstige ligging t.o.v OV verbindingen, 2 haltes met de tram en je bent bij U-bahn station Hietzing U 4 richting centrum (Karlsplatz) en Landstrasse Wien Mitte (trein van /naar luchthaven). Ruime kamer, prima bedden, ruime badkamer, airco, zeer vriendelijk personeel, kortom geweldig.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 25 okt 2021
Dear Paul, first of all, we would like to thank you for staying in our Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna and for taking the time to rate your impressions. We are upfront with fair comments, positive as well as negative. As we always try to deliver exceptional services to our guests and make every stay a memorable one, we are very glad to read, that you had a pleasant time in our hotel. If you are planning your next trip to your exciting city, we would be delighted to be your host again. Kindest regards Barbara Hahn, Guest Relation - for the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

DeGroot, Zuid-Holland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een modern en zakelijk hotel. De kamers zijn groot en de bedden zijn comfortabel. In deze coronatijden gelden strengere gezondheids- en hygiënemaatregelen. Dat is even wennen voor de gasten maar het geeft wel een veilig gevoel.
4 nachten verbleven in september 2020
Reactie van The Front Desk op 4 okt 2020
Dear DeGroot, It is very gratifying for us that we could meet your expectations and that you enjoyed your stay in our hotel. We are always looking forward to our guests’ reviews. Satisfied guests are our most valuable feedback and our greatest motivation! It is our pleasure to welcome you to our next stay in Vienna. Kindest regards The Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, wel een zakelijke uitstraling. Her radison in het centrum van wenen had een meer gemoedelijke sfeer en gezelliger , bij een volgende trio zou ik die nemen
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Front Office op 4 jan 2020
Dear guest, we are pleased to have welcomed you in our Radisson Blu Park Royal Palace Hotel and for taking the time to rate your impressions. We are upfront with fair comments, positive as well as negative. Every single feedback is very important for us, because it helps us further to improve our product and services. We are thankful for your comments – we appreciate it! Kindest regards The Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging t.o.v. openbaar vervoer en Schloss Schoenbrunn.
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Front Office op 27 dec 2019
Dear Guest, Thank you for your very positive rating! It is very pleasing for us that you have felt comfortable in our house and we could offer you the optimal starting point for your stay in Vienna. Feedback from our guests is the drive to do our best and make you feel at home with us. Therefore, we would be happy to welcome you again soon and wish you all the best in the meantime! Kind regards The Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima service, mooie locatie en eenvoudig te reizen naar het centrum met de metro
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Front Office op 23 dec 2019
Dear Guest, we would like to thank you for taking the time to give us an online feedback. We appreciate even more, that it is such a positive one. We are happy to hear, that you had a great stay in our hotel and hopefully also in Vienna. We are looking forward to welcome you again! Kindest regards The Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel uitstekend ontbijt. Fitnessruimte en sauna prima
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 10 dec 2019
Dear guest, we would like to thank you for taking the time to give us an online feedback. We appreciate even more, that it is such a positive one. We are happy to hear, that you had a great stay in our hotel and hopefully also in Vienna. We are looking forward to welcome you again! Kindest regards Barbara Hahn, Guest Relation & the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was absolutely great. Staff was very polite! Definitely one of the best hotels I have been to so far!
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 22 nov 2019
Dear guest, our heart leaps up as we are reading your enthusiastic and excellent feedback! We are truly grateful for your praising words, which we will share with our staff with pleasure! We are very pleased that you have enjoyed a completely perfect stay with. Every employee at the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna is a dedicated host and our guests can feel this passion in every department of our hotel. We are already looking forward to your next visit. Best Regards Barbara Hahn, Guest Relations & The Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie moderne kamers, goed verzorgd ontbijt, makkelijk reizen naar centrum met openbaar vervoer.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 28 okt 2019
Dear guest, we would like to thank you for taking the time to give us an online feedback. We appreciate even more, that it is such a positive one. We are happy to hear, that you had a great stay in our hotel and hopefully also in Vienna. We are looking forward to welcome you again! Kindest regards Barbara Hahn, Guest Relation & the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Nora

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben heel erg genoten. De bedden slapen super goed. Zacht matras. Kussen zijn net te dun voor mij dus moest een extra kussen halen. Als je aan de zijde van de weg slaapt dan hoorde je hele harde geluiden van het verkeer. Maar op het moment dat we het ruim sluiten hebben we daar geen last van. Maar let daar wel op in warme tijden. En ontbijt is super luxe en uitgebreid. Zeker voor herhaling vatbaar.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 25 okt 2019
Dear Nora, first of all, we would like to thank you for staying in our Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna and for taking the time to rate your impressions. We are upfront with fair comments, positive as well as negative. As we always try to deliver exceptional services to our guests and make every stay a memorable one, we are very glad to read, that you had a pleasant time in our hotel. If you are planning your next trip to your exciting city, we would be delighted to be your host again. Kindest regards Barbara Hahn, Guest Relation & the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De zonwering ging niet open. kitlaag in douche was niet overal meer goed. We vonden de menukaart voor het diner niet echt uitnodigend om daar te gaan eten. Het ontbijtbuffet daarentegen was erg goed. Niet veel te beleven rondom het hotel.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 21 okt 2019
Dear guest, first of all we would like to thank you for staying in our hotel and sending us your valuable feedback. Even if your experiences with us have not been as expected, it helps us further improve our product and services. We really have to apologize for the troubles you had. We took your valuable comments as an opportunity to discuss your feedback within our quality meeting in order to address the points of criticism. Only with your input, we get the chance to positive changes! Your review is highly appreciated! We wish you all the best and remain, Barbara Hahn, Guest Relation & the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
een absoluut schoon en 4 ster waard hotel. de ontbijt was prima. met de bus en tram is de centrum goed bereikbaar. groot minpunt: kamers zijn veel te veel gehorig. lawaai van de straat en de trein naast het hotel is de hele dag hoorbaar in de kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 16 okt 2019
Dear guest, we are pleased to welcome you in our Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna and for taking the time to rate your impressions. We are upfront with fair comments, positive as well as negative. Every single feedback is very important for us, because it helps us further to improve our product and services. We are thankful for your comments – we appreciate it! If you are planning your next trip to our exciting city, we would be delighted to be your host again. Kindest regards Barbara Hahn, Guest Relation & the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 20 aug 2019
Dear Guest, we are pleased to welcome you as our esteemed guest at the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna and that you took the time to share your impressions with us. As we always strive to continually improve our offerings and services, we would like to ask politely if you could tell us the details of your stay. Thank you very much for your help and we wish you a successful day! Kindest regards, Barbara Hahn, Guest Relation & the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel voor goede prijs met goed ontbijt. Waar voor je geld
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 1 jul 2019
Dear Guest, Thank you for your positive rating! It is very pleasing for us that you have felt comfortable in our house and we could offer you the optimal starting point for your stay in Vienna. Feedback from our guests is the drive to do our best and make you feel at home with us. Therefore, we would be happy to welcome you again soon and wish you all the best in the meantime! Kind regards Barbara Hahn, Guest Relation & the Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

Bram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel prettig hotel. Goed bereikbaar met tram 10 of 60. maar 2 haltes vanaf de metro die je overal naartoe brengt. Kamers comfortabel.
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 3 jun 2019
Beste Bram, We zijn blij dat we u als gast hebben mogen verwelkomen in het Radisson Blu Park Royal Palace Hotel in Wenen en dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken met ons te delen. Bedankt voor uw positieve feedback - uw feedback is belangrijk voor ons! Wij verwelkomen u graag bij ons volgende verblijf in Wenen. Barbara Hahn, Gastrelaties & Het Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Front Office op 7 mei 2019
Dear Guest, thank you very much for your rating - we appreciate your feedback. We look forward to welcome you again in our hotel and wish you all the best. Your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was fantastisch. Attent personeel. Schoon en modern hotel.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Front Office op 22 mrt 2019
Dear guest, thank you very much, that you took the time for your nice feedback. It was a pleasure to have you here in our Hotel Park Royal Palace Vienna. It is wonderful to read that you enjoyed your stay. Our staff is committed to do the best, in order to make the stay of our guests as comfortable as possible. We look forward to welcome you again in our Hotel and wish you all the best. Your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Relation Manager op 1 apr 2019
Dear Guest, thank you very much that you took the time for your rating. We really appreciate it. Best regards, your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

2/10 – Ontzettend slecht

Patrick

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Zeer rumoerig. Direct naast een drukke straat, spoor en treinstation. Je wordt meerdere malen wakker van de herrie.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Front Office op 2 mrt 2019
Dear Guest, thank you very much that you took the time to send us your feedback. It was a pleasure for us to have you here in our Hotel Park Royal Palace Vienna. Thank you very much for your feedback regarding the noise. We will pass your feedback to the responsibility department. We are really sorry for the inconveniences and that your stay was not as expected but we hope to welcome you again to convince you of our qualities. The next time we will kindly give you a silent room with direction to the courtyard. Best regards, your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk en mooi. Wat schimmel in de douche.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Bettina, Front Office op 25 feb 2019
Dear guest, thank you very much, that you took the time for your nice feedback. It was a pleasure to have you here in our Hotel Park Royal Palace Vienna. It is wonderful to read that you enjoyed your stay. Our staff is committed to do the best, in order to make the stay of our guests as comfortable as possible. We look forward to welcome you again in our Hotel and wish you all the best. Your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maaltijden te duur. Een Cola 4,40€(!) Een doosje pinda's in de mini-bar van de kamer 2,70€(!!!) Vanaf 22.30u 's avonds bijna geen mogelijkheden om nog iets in de restaurant of in de bar te eten.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Guest Relation Manager op 8 jan 2019
Dear Guest, thank you very much that you took the time to send us your feedback. It was pleasure for us to have you here in our Hotel Park Royal Palace Vienna. We are really sorry that your stay was not as expected but we hope to welcome you again to convince you of our qualities. Best regards, your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Front Office op 27 dec 2018
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir würden uns sehr freuen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Ihr Radisson Blu Hotel Park Royal Palace Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Rudy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlotte ontvangst aan receptie, mooie verzorgde kamer, heerlijk ontbijt, kortom een zeer goed hotel, een aanrader. Metro met vlotte bestemming naar Altstadt op loopafstand.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Willy op 18 dec 2018
Dear Guest, thank you very much, that you took the time for your nice feedback. It was a pleasure to have you here in our Hotel Park Royal Palace Vienna.We look forward to welcome you again in our Hotel and wish you all the best. Your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Guest Relation Manager op 18 dec 2018
Dear Guest, thank you very much for your rating- we really appreciate it. Best regards, your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam proper hotel met alle comfort! Vriendelijke personeel! Een beetje uit het centrum, maar gemakkelijk bereikbaar.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van rob op 11 dec 2018
Thank you very much, that you took the time for your nice feedback. We wish you a pleasant stay in our hotel. Your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

E.

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern en mooi hotel vlakbij Schloss Schoenbrunn in Wenen
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Martin op 2 dec 2018
Good evening and thank you for your positive Feedback. We hope you have a pleasant stay and wish you a wonderful evening. Your Radisson Blu Park Royal Palace Team

4/10 – Matig

Leen, Zoetermeer

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helaas viel het hotel mij tegen, personeel spreekt slecht andere talen dan duits en pools of iets dergelijks....kamer was niet echt schoon, handdoeken roken naar iets van houtskool...menukaart was erg mager en de prijzen waren duur voor een hotel
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Guest Relation Manager op 27 nov 2018
Dear Leen, thank you very much that you took the time to send us your feedback. It was pleasure for us to have you here in our Hotel Park Royal Palace Vienna. We are really sorry for the inconveniences and that your stay was not as expected. We will discuss the mentioned points with the corresponding departments. We really hope to welcome you again to convince you of our qualities. Best regards, your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Openbaar Vervoer binnen 5 minuten vanaf het hotel.
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Guest Relation Manager op 6 nov 2018
Dear Guest, thank you very much that you took the time for your feedback. It is great that you enjoyed your stay. We hope to welcome you again soon. Best regards, your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

Soe, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk
Leuk hotel op 5 minuten lopen van Schönbrunn, metrostation waarmee je binnen 10 minuten in centrum van Wenen bent. Het ontbijt is perfect !
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna op 12 feb 2018
Dear Soe, first of all, we would like to thank you for staying in our Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna and for taking the time to rate your impressions. We are upfront with fair comments, positive as well as negative. As we always try to deliver exceptional services to our guests and make every stay a memorable one, we are very glad to read, that you had a pleasant time in our hotel. Thank you also for your positive feedback of our Buffet-Breakfast - we pay a lot of attention on a wide selection with regional products. If you are planning your next trip to your exciting city, we would be delighted to be your host again. Your Radisson Blu Park Royal Palace Hotel, Vienna Team

8/10 – Goed

Peter, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, proper hotel, vriendelijk personeel, vlot bereikbaar met tram en U-bahn, dicht bij Schloss Schönbrunn. Vlakbij loopt een spoorlijn, tamelijk hoorbaar vanaf 5u 's ochtends. Weinig horeca in de buurt! Al bij al zeker Ok.
4 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Radisson Blu Park Royal Palace, Vienna op 16 jan 2018
Dear Peter, first of all we are really glad that you choose our Radisson Blu Park Royal Palace, Vienna for your stay and thank you very much for your valuable feedback. We are deligthed to read, that ejoyed the cleanliness of our hotel and our friendly staff. We look lorward to welcome you again and wish you all the best. Kindest regards Your Radisson Blu Park Royal Palace, Vienna Team

10/10 – Uitstekend

Jack, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, close to palace Schönbrunn.
Hotel: very good. Staff: very friendly. Room: very clean.
5 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

John, Hilversum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel bij Slot Schonbrun
Geweldig hotel met prima faciliteiten. Dichtbij tram en metro om snel in centrum van Wenen te komen. Vriendelijk personeel en prima kamers met uitstekende bedden. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Dinerkaart ietwat beperkt. Absoluut een aanrader.

8/10 – Goed

Reint, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern Congreshotel naast Schonbrunn
Dit hotel lgt niet direkt in het centrum, maar wel bij Schonbrunn. Dus wie meteen met Sissy wil beginnen zit hier goed. De metro ligt op loopafstand maar het zijn er wel 15 minuten lopen. De tram zit om de hoek. WiFi is gratis en werkt zonder codes. Een scala aan kussens om te proberen welke het lekkerst ligt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super mooi hotel vlakbij bezienswaardigeheden
Luxueus hotel met zeer vriendelijk personeel .

8/10 – Goed

Will, Heerlen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed service, mooi hotel
Prachtig hotel, gelegen nabij schloss schonbrunn en het park, u-bahn op loopafstand,

8/10 – Goed

Hilde, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij Schloss Schönbrunn gelegen. De metrohalte Schönbrunn is op ongeveer 1000 meter lopen. Er stoppen meerdere trams voor de deur van het hotel. Van hieruit kun je met de tram naar Hietzing of Westbahnhof en vanaf hier kun je weer verder met de metro. Het is een rustige, nette wijk.

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundlich….
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good staff Very helpful
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Christoph, Walding

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage, Unterkunft selbst, unsere Suite und der Service waren ausgezeichnet. Leider zwei - drei kleine Mängel in der Suite (Fliesenfugen, Löwenzahn zwischen den Balkonplatten,..) sind Kleinigkeiten. Jedoch der voll und sehr laute Frühstücksraum - ein abgesperrter jedoch eingedeckter Bereich daneben war dunkel und wurde nicht abgeräumt. Jedoch wenn ich die beste Suite im Haus buche und ein Frühstück buche, möchte ich doch auch Platz zum Frühstücken. Leider war das Buffet sehr verschmutzt. Viele Speisen waren bereits neben den Warmhaltebehältern und am Vorlegebesteck. Das Personal war bemüht, kam aber nicht hinterher. Ich wäre gerne bereit 5 Euro mehr zu bezahlen wenn Sie dadurch die Personalknappheit in Griff bekommen. Nichts desto trotz - wir kommen gerne wieder!
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal sehr freundlich; Zimmer schön eingerichtet; Snacks und Getränke viel zu teuer - frag man sich was das immer soll; Getränke an der Bar völlig überteuert; Hotel liegt nahe der Straße und Gleisen und ist auch mit geschlossenen Fenstern ziemlich laut - habe schon direkt an Flughäfen übernachtet wo es im Hotelzimmer komplett leise war
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deux nuits de retour de Bratislava. Tres bien, et a deux pas dunPalais de Schoenbrunn.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Judit, Wakefield

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Situated within walking distance of public transport, so easy to get to town centre. 10 mins walk to Schönbrunn Palace. They let me check in at 1pm instead of 3pm, which was much appreciated. There were 2 free bottles of water in the mini fridge, thanks for that. The bed is extremely comfy, however the pillows are way to soft for my liking, but it’s just my preference. All in all, excellent value for money
3 nachten verbleven in maart 2024