VOX Design Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Wenen, in de buurt van Vienna Christmas market

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor VOX Design Hotel

Suite | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Voorkant van accommodatie
Dineren
Tweepersoonskamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Suite | Woonruimte | Een flatscreentelevisie

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een slaapbank
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 35 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 45 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Schreygasse 2, Vienna, 1020

In de buurt

  • Stephansplatz - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Stephansdom - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Vienna Christmas market - 3 min. rijden - 1.8 km
  • Keizerlijk paleis Hofburg - 4 min. rijden - 2.1 km
  • Staatsopera Wenen - 5 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Obere Donaustraße Tram Stop - 3 min. lopen
  • Station Wenen Franz-Jozefs- - 18 min. lopen
  • Vienna International Airport (VIE) - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪Flugfisch Sushi und Shashimi - ‬2 min. lopen
  • ‪Zebra Caffe - ‬2 min. lopen
  • ‪Kokos - ‬2 min. lopen
  • ‪Pizzeria Hawler - ‬1 min. lopen
  • ‪MEININGER Hotel Bar - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

VOX Design Hotel

Hotel in de buurt van Universiteit van Wenen
VOX Design Hotel ligt niet alleen dicht bij Stephansplatz en Stephansdom maar biedt ook voorzieningen zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven en een stomerij/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een rookvrije accommodatie
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, conciërgeservices en een bagageopslagruimte
  • Een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van VOX Design Hotel zijn voorzien van voordelen zoals aparte zitruimtes en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Aparte zitruimtes, koelkasten en waterkokers

Gesproken talen

Bulgaars, Engels, Duits en Russisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 12.00 uur: EUR 10 per persoon

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 09.00 uur en 18.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 3 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een toeristenbelasting van 2.524 procent in rekening gebracht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 10.00 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

VOX Design Hotel Vienna
VOX Design Hotel
VOX Design Vienna
VOX Design
VOX Design Hotel Hotel
VOX Design Hotel Vienna
VOX Design Hotel Hotel Vienna

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij VOX Design Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij VOX Design Hotel te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij VOX Design Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij VOX Design Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken.

Biedt VOX Design Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt VOX Design Hotel?

Dit hotel ligt in Leopoldstadt, binnen 2 km afstand van Donau Rivier, Vienna Christmas market en Universiteit van Wenen. Ook Stephansplatz en Stephansdom liggen binnen 2 km afstand. Obere Donaustraße Tram Stop en Obere Augartenstraße Tram Stop liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over VOX Design Hotel

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 48 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Davide

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten mit Frühstück gebucht..als ich Reception/Expedia kontaktierte hieß es nur es gibt kein Frühstück.Ausserdrm war eine Baustelle vor dem Hotel dass extrem la kautlsut
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Georgia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very spaciousness. Easy walk from the train station with our bags. Easy checkin.
3 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Viktor

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proche du métro et magasins. Confortable. Personnel au top!
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Marco, München

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rezeption so gut wie nie besetzt. Ziemlich chaotisch. Zimmer ok. Entrée: Oh Gott. Preis-/Leistung nicht zu empfehlen.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Silvana

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Temperatura calda, spazi ampi

10/10 – Uitstekend

KONSTANTINOS

3 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Joachim

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen
Ett enkelt hotell, funkar om man inte har för stora förväntningar.
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Giulia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gerne wieder

Alles wie erwartet
1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
9 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Claudia, kiel

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Die Lage sehr zentral , das Zimmer geräumig ! Das war es schon! Frühstück wurde im Zimmer serviert , eine Tasse Kaffee für jeden , es war kein Ansprechpartner vor Ort musste alles telefonisch geregelt werden . Es gab keine richtige Rezeption , keine Sitzgelegenheiten und auch sonst null . Für ein Design Hotel zuwenig
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

paola

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Esperienza positiva!

Piccolo appartamento, ampio spazioso, dotato di frigobar, TV e bagno grande. Zona tranquilla anche se leggermente fuori dal centro, con una fermata di metro vicino. Tuttavia la reception chiude alle 18. Ideale per famiglie per brevi soggiorni
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Elisenda

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Decepción tras decepción

Pagamos 140€ para una sola noche, y nos encontrarnos con una habitación en una planta baja y sin puerta de entrada (es decir, que cualquiera desde la calle llega directamente a la puerta de la habitación...). Al entrar, nos sorprendió un parquet demacrado, el escritorio roto, la cama desgastada... Todo esto no nos impediría dormir bien aunque nos pareció mal para un 3 estrellas. Nuestra sorpresa fue cuando volvimos para dormir después de pasar el día fuera, y vimos que la toalla estaba sucia, también la colcha de la cama, en el armario había una mancha pegajosa... Entre la pared y la cama había menos de un palmo de distancia por lo tanto no se podía salir por ahí... Y ya lo último y peor fue al cerrar las cortinas que hacen de persiana... Están tan rotas que no paran la luz. Es decir que es como dormir en plena calle por la luz que entra. En fin, una decepción tras otra. Al quejarnos, nos comunican que no nos devuelven parte de lo pagado porque tienen un teléfono 24h y que podíamos haber llamado para pedir un cambio de habitación. ¿No sería más lógico tener las habitaciones en buen estado, o por lo menos limpias?
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Deborah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Not recommended

A shabby two star at best, the photos must have been when it was renovated many years ago, it’s just tatty and needs refitting again. No aircon, Bathroom was the only thing that was modern and nice. Expensive for what it is and better finding a larger hotel a little further from the city which offer more for less money.
Bed all scratched, old.
Bed tight to the wall, wall is dirty.
Floor all scratched.
Dated furniture.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le camere sono dei veri e propri miniappartamenti l'unico neo non c'è l'aria condizionata solo un ventilatore, per il resto tutto ok Colazione abbondante servita in camera
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Robina

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

ran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Massimo, Ardea

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comodità e zona tranquilla

Appartamento in una zona tranquilla vicino la metro e il tram. Personale molto gentile e comodissima la colazione servita in camera. Camera spaziosa e salone molto grande utile la macchina del caffè e del thè. L'unica nota negativa ci siamo ritrovati con delle formiche nel salone e nel bagno
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Leah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great location

Room and breakfast was perfect for the stay. Thanks
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I would suggest if possible to arrange for rooms with crip at the ground floor or 1st floor.
3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

JOSE MIGUEL

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Mal sabor de boca

A Hoteles.com .- considero que su oferta es engañosa, indican que el desayuno es gratis y no es cierto, la factura de hotel, desglosa el precio de la habitación en que se incluyen las tasas locales, el importe de los desayunos servidos y además un cargo por pagar por Visa. A nivel del servicio del hotel, mi opinión es que ha de mejorar considerablemente, me ofrecieron a través de un correo el servicio de traslado del aeropuerto al hotel, respondiendo que aceptaba, Sorpresa en el aeropuerto no había nadie esperando, cogí un taxi y me dirigí al hotel, en la recepción no comenta nada y considere que no había enviado bien la respuesta, el mismo día de llegada recibo a las 22h un sms disculpándose porque no habían leído el correo y por tanto no habían podido realizar el servicio, pero que en el mismo aeropuerto hay una parada de taxis ¡¡¡¡¡¡. Con una temperatura de -2 grados en el exterior, en la habitación no habían encendido los radiadores, una silla estaba rota pero hasta el lunes no la podían cambiar, pedí el desayuno a las 7h y lo trajeron a las 7h30, si bien recomiendo contratar el servicio de desayuno en variado y abundante,
1 nacht verbleven in december 2018