Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Lao Plaza Hotel

5 out of 5
Lao Plaza Hotel
63 Samsenthai Road, Vientiane

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 29 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 55 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sungho

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Excellent hotel to stay. Room service foods are very good too.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Pome op 27 feb 2024
Dear Sir/MadamThank you very much for your review and recommend our hotel and we are welcome you to Visit Lao and welcome you to staying with Plaza Hotel again next trip. And we are hoping you to good trip in Laos. Best regards, Ms. Pomevilayphone PANYASITH Assistant Front Office Manager LAO PLAZA HOTEL - Vientiane 63 Samsenthai Road, P.O. Box 6708, Vientian, Lao P.D.R. Tel: + (856-21) 21 8800 Fax: + (856-21) 21 8808 Email: reservation@laoplazahotel.com

8/10 – Goed

hee young

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Pome op 6 mrt 2024
Dear Sir/Madam Thank you very much for your review and recommend our hotel and we are welcome you to Visit Lao and welcome you to staying with Plaza Hotel again next trip. And we are hoping you to good trip in Laos. Best regards, Ms. Pomevilayphone PANYASITH Assistant Front Office Manager LAO PLAZA HOTEL - Vientiane 63 Samsenthai Road, P.O. Box 6708, Vientian, Lao P.D.R. Tel: + (856-21) 21 8800 Fax: + (856-21) 21 8808 Email: reservation@laoplazahotel.com

8/10 – Goed

NOBUYUKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
高級ホテルとして期待以上の設備とサービス
日系ホテル以外では珍しい、日本式のシャワートイレ(東南アジア式のシャワーの蛇口を自分で下に運ぶタイプでなく、TOTOのウォシュレット)が付いていたのが特に良かったです。その他のサービスや設備も、空港送迎があり、朝食のビュッフェは種類が多く味も良く、衛生や外観も良く、高級ホテルにふさわしいものでした。ただ石鹸やトイレットペーパーのような消耗品は、日本のビジネスホテル並みに、余裕を持って予備を置いてもらった方がよいと思いました(海外のホテルでは、少なめにしか置いてないことは時々あるので、私は予備を持参していましたが)。
夜間の空港送迎でホテルへ
部屋の中1
部屋の中2
日本式のシャワートイレ(TOTOウォシュレット)
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Pome op 6 mrt 2024
Dear Sir/Madam Thank you very much for your review and recommend to our hotel service and we are apology with you for any inconvenience for this trip and we are take your recommend to improve our hotel service and we are welcome you to Visit Lao and welcome you to staying with Plaza Hotel again next trip. And we are hoping you to good trip in Laos. Best regards, Ms. Pomevilayphone PANYASITH Assistant Front Office Manager LAO PLAZA HOTEL - Vientiane 63 Samsenthai Road, P.O. Box 6708, Vientian, Lao P.D.R. Tel: + (856-21) 21 8800 Fax: + (856-21) 21 8808 Email: reservation@laoplazahotel.com

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing luxury hotel for a great price!
Lao plaza is a 4-5 star hotel with excellent services and amenities. The staff is great and I highly recommend it to anyone coming to Laos. I will be back for sure!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Pome op 27 feb 2024
Dear Sir/Madam Thank you very much for your review and recommend our hotel and we are welcome you to Visit Lao and welcome you to staying with Plaza Hotel again next trip. And we are hoping you to good trip in Laos. Best regards,Ms. Pomevilayphone PANYASITH Assistant Front Office Manager LAO PLAZA HOTEL

10/10 – Uitstekend

Pak

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Pomevilayphone op 11 jan 2024
Dear ParkThank you very much for your recommend and review Lao Plaza Hotel and we are welcome you to visit Laos again and stay with Lao Plaza Hotel soon.Best regards,Ms. Pomevilayphone PANYASITHAssistant Front Office ManagerLAO PLAZA HOTEL - Vientiane63 Samsenthai Road, P.O. Box 6708, Vientian, Lao P.D.R.Tel: + (856-21) 21 8800 Fax: + (856-21) 21 8808Email: reservation@laoplazahotel.com

8/10 – Goed

Ian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in a great location and is up to a good standard.
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

AKIKO

Positief: Netheid
6 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ichiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
街歩きに便利な場所にあり、古いホテルだが中はきれいに改修され居心地が良い。
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Somvang

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My first time stay at Lao plaza , service was awesome
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Pak

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Stephannie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superior service, excellent soundproofing, large bathtub, plenty of hot water, lots of comfy amenities. Will definitely return!
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Joy op 14 aug 2023
Dear Value guest Thank you so much for your comment well regarding to your comment we are sorry to heard like this we will improve our encourage customer. and improve our service more best , Best Regard

8/10 – Goed

Hiroko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access to the tuorist spots
3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Yer

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Clean hotel
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Joy op 26 dec 2022
Dear Yer,Thank you so much for your review with our property this value review very useful for us, during your stay however we are please to take note of this review to more development our side , and hopefully to welcome you stay with us again in your next future Best Regard joy Sales Executive

6/10 – Redelijk

Makoto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
バスルームのお湯の温度が低すぎて、風邪をひくレベル! フロントに何度も苦情を入れたが、全く改善されないままの10泊だった。 スタッフの応対は悪くなかったが、10日間も生温い水のバスタブ&シャワーは、施設としては問題だと思う。 それ以外は快適だったので、本当に残念。ホテル代の一部を返金してもらいたいくらいだ。
10 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Joy op 18 okt 2022
Dear Makoto,Thank you so much for your message is very important with us, we have duly note of this comment to improve our facilities in room and our staff also we are hopeful to welcome you to stay with our hotel again for your next year plan.best regardJoy

8/10 – Goed

Ichiro

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
・何よりこのホテルの特徴はロケーションの良さ。旧市街や夜店街に歩いて行ける。 ・街中なのに正面玄関前にたっぷりスペースがあるので、駐車や出迎えが大変便利だし、不用な人の出入りがなく、館内がとても静か。 ・改修工事によりロビーやレストランが明るく清潔な感じになった。 ・仕事用のデスク、キングサイズのベッドがあり、居心地の良い部屋。バスはシャワー兼用。 ・朝食(ビュッフェ)は、おかずの品数はとても多いわけではないが、食材の品質が良く十分満足できる。 ・帰りの日は午後3時まで無料で部屋を使えた。 ・スタッフはとても親切。
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Regards, Phengkham-Front Office Manager op 22 aug 2022
Dear Sir/Madam. Thank you for your recent stay at Lao Plaza Hotel and I am pleased to learn that you had enjoyed a good time in Vientiane. We are looking forward to welcoming you back again soon. Regards, Phengkham-Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋食
部屋食事に大きなテーブルが欲しかった。
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Joy op 18 aug 2021
Dear 部屋食, Many thanks well please note our room have regular desk in the room for your meals Best Regard

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Kairung op 18 mrt 2020
Thank you for taking the time to share your wonderful experience with us. On behalf of Lao Plaza Hotel, Vientiane team, we would like to thank you very much that you choose our luxury property for your special time in Vientiane and hopefully your will enjoy and have a wonderful moment with us. We are looking forward to welcome you to stay with us again in the nearest future. Best regards,

8/10 – Goed

Nina, TOKYO

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食のレパートリーが少し物足りなかった
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Pome op 13 feb 2020
Dear Sir/Madam. Thank you for your immediate feedback and I hope you will have a pleasant stay with us. We are looking forward to welcoming you back again . Best regards Pomevilayphone

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
前回の滞在を覚えていてくださり、気持ちよくチェックインできました。
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Pome op 5 feb 2020
Dear Sir/Madam. Thank you for your immediate feedback and I hope you will have a pleasant stay with us. We are looking forward to welcoming you back again . Best regards Pomevilayphone Panyasith Reservation manager . Lao Plaza Hotel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Lao Plaza Team op 3 feb 2020
Thank you very much for review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us. Your comments and suggestions would be greatly appreciated.

10/10 – Uitstekend

Yoichi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
街の喧騒のな中でも、快適なホテルです。
喧騒の街の中心地にあって、最高級のホテルです。
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Lao Plaza Team op 31 jan 2020
ラオプラザをご利用いただき誠にありがとうございます。また、コメントいただきありがとうございました。

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Phengkham-Front Office Manager op 12 jan 2020
Dear Sir, Thank you for your recent stay at Lao Plaza Hotel and i am pleased to learn that you had enjoy your time in Vientiane. We are looking forward to welcoming you again in near future. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
전통이 느껴지는 깔끔한 호텔입니다. 다만 아침식사 메뉴가 다양하지는 않습니다. 사람들도 많지는 않네요.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Lao Plaza Team op 23 jan 2020
Thank you for your comment about breakfast. We do our best to upgrade and make more variety to get guest satisfaction for breakfast. We look forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Phengkham-Front Office Manager op 30 nov 2019
Dear Sir or Mdm, Thank you for your recent feed back on your stay at Lao Plaza Hotel, which you had enjoyed your time in Vientiane. We are looking forward to welcoming you again in near future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mav, Singapore

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Having a airport transfer is a nice touch to the foreign guests
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Pome op 8 nov 2019
Dear Sir/Madam -Kindly be inform you that, our hotel have complimentary airport pick up / Drop off at international airport only by our hotel shuttle bus (Free). -We have private car is available , the cost @ Kip 150,000 net/Trip. -Please advise your guest flight detail and mention airport pick up / Drop off by our hotel shuttle bus or private car. Best Regards Ms. Pomevilayphone PANYASITH Reservation Manager Lao Plaza Hotel, Vientiane Lao PDR.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guest Relation Manager op 10 sep 2019
Thank you very much for your review and we are looking forward to welcoming you soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食のビュフェ-と夕食の日本食は大変美味しかったです。 一流ホテルの風格が有りましたね!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Pome op 21 aug 2019
Dear Sir/Madam -Thank you very much for your support and I am looking forwards to welcome your guests to Lao Plaza Hotel again. Best Regards Ms. Pomevilayphone PANYASITH Reservation Manager Lao Plaza Hotel, Vientiane Lao PDR.

10/10 – Uitstekend

YUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Need to educate the front door(lobby) man strictly. Plese train them not to share taxi fee with call taxi driver. Hotel must let call taxi driver to inform his taxi fee before customer get in to a taxi.
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7月24日滞在初日の深夜まで、近隣での大音響パーテーには驚いた。疲れていたが眠れなかった。人形劇団の隣のビルでの音。 毎日の朝食は楽しみ。 ベルボーイが親切でした。
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 3 aug 2019
Dear Sir, Thank you for your feed back on your recent stay at Lao Plaza Hotel and I regret your inconvenience during noisy night by our neighborhood. Otherwise, your stay with us was satisfactory. We are looking forward to welcoming you again in near future. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 22 jul 2019
Dear Sir, Thank you for your recent stay with us and I highly appreciate your feed back. We are looking forward to welcoming you again in near future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

SIJIN, 서울

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortable hotel
because of generous manager of this hotel we could stay there lovely.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Pheng op 22 jun 2019
Dear Sir, Thank you very much for your comments and we are very happy to hear that you have a pleasant stay with us. We are looking forward to welcoming you and your team back to Lao Plaza Hotel again in the near future

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
친절하고 청결했습니다. 무료 공항 픽업 서비스와 직원들의 친절함은 잊지 못할 것입니다.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 13 jun 2019
Dear Sir/Mdm, Thank you for your recent stay with us and hope you had a good time here in Vientiane. We are looking forward to welcoming you again to the Lao Plaza Hotel in near future. Best regards,

8/10 – Goed

Marvin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good location....
The room is good.... Location is fantastic! However, if the room could be renew... that would be perfect!!
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 14 jun 2019
Dear Marvin, Thank you for your feed back during your stay and I highly appreciated your comment on our suggestion as our hotel is getting for 20 years, which we planned to renew our room and facility gradually next few years. I am looking forward to welcoming you again to the Lao Plaza Hotel soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

SARUWATARI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高級ホテル
ラオスでは昔からある最高級のホテルだけあって、サービスや雰囲気は非常に良かったです。 ラオスにもクラウンプラザとかの新しいホテルもできていて、それらと比べると古くは感じますが、ロビーや廊下等も広くて重厚感と高級感では、一番という感じがします。
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 18 mei 2019
Dear Mr. Saruwatari San, Thank you for your feed back after your stay at Lao Plaza Hotel. Certainly it has been over 20 years since it opened. However, we are always catching up with recent trend and improvement on service quality. I wish we would have another opportunity to serve you again and welcome you back to the hotel in near future. Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ビエンチャン随一のホテル
各国首脳・閣僚が宿泊するクラスのホテルと言えば、それで十分伝わると思う。部屋は清潔。食事も(ラオス基準からすれば)かなり美味しい。wifiもちゃんと繋がる。徒歩圏内にコンビニ、有名なラオス料理のレストランあり。ビジネスでも、プライベートでも、どちらで宿泊しても満足できると思う。地下には和食レストランも入っている。魚介関係は鮮度の維持に苦労している感じではあるが、格式は十分。日本語ができるスタッフもいる。
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 4 mei 2019
Dear Sir, Thank you for your recent stay with us and I hope you had a good time in Vientiane. I highly appreciated your comments and certainly will improve our standard all the way. We are looking forward to welcoming you again to the Lao Plaza Hotel in near future. Best regards, Phengkham-Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed my stay here! It was clean, well appointed, and the staff was friendly and helpful.
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 27 feb 2019
Dear Sir/Mdm, Thank you for your recent stay at Lao Plaza Hotel and hope you had a pleasant time in Vientiane. We are looking forward to welcoming you again in near future. Best regards,

8/10 – Goed

Xinchun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
空调通风较吵
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 24 feb 2019
Dear Xinchun, Thank you for your recent stay at Lao Plaza Hotel and do hope you had a pleasant time in Vientiane. We are looking forward to welcoming you again in near future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いホテルでした
日本語対応ができるスタッフもいらっしゃいました。 快適に過ごせました。
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 14 feb 2019
Dear Sir/Mdm, Thank you for your recent stay at Lao Plaza Hotel and we hope you had a pleasant time here in Vientiane. We are looking forward to welcoming you again in the future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente estancia y muy comodo por su ubicacion y el personal muy amable
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 24 jan 2019
Dear Sir, Thank you for your recent stay at Lao Plaza Hotel and we hope you had a pleasant time in Vientiane. We are looking forward to welcoming you back in near future. Bet regards, Phengkham-Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 20 jan 2019
Dear Sir, Thank you for your recent stay at Lao Plaza Hotel and we hope you had a pleasant time in Vientiane. We are looking forward to welcoming you again in near future. Regards, Phengkham-Front Office Manager

8/10 – Goed

Nobuaki

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1流ホテルにタオル掛けがない
5つ星だけあって清潔感は1級だ。スタッフの対応や語学力もまあまあ。しかし人によっては致命的なことがある。それはタオル掛けが小さなフック1つだけで全くなかったことだ。これは何とか改善して欲しい。
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 20 jan 2019
Dear Mr. Nobuaki, Thank you for your above feed back and we highly appreciated you suggestion on towel hanger, which we plan to improve in the future. We are looking forward to welcoming you again soon. Best regards, Phengkham-Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 30 nov 2018
Dear Sir, Thank you for your recent stay with us and we hope you had a pleasant time here in Vientiane. We are looking forward to welcoming you again in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 17 okt 2018
Dear Sir, Thank you for your recent stay at Lao Plaza Hotel and I do hope you would have enjoyed a pleasant time in Vientiane. We are looking forward to welcoming you back in the future. Regards, Phengkham Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So good
Nice staff, clean room, fast check in, good excahange, nice breakfast ...... recommanded
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 2 jul 2018
Dear Si, Thank you for your recent stay at Lao Plaza Hotel and hope you had a pleasant stay with us. We are looking forward to welcoming you again in the future. Regards, Phengkham Front Office Manager

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kansainvälisen tason hotelli ihan keskustassa
Hyvä sijainti Vientianen keskustassa, 10 min lentoasemalta. Maksuton lentokenttäkuljetus (varaa etukäteen!). Kansainvälisen tason persoonaton, pikemminkin neljän kuin viiden hotelli, joka voisi sijaita ihan missä päin maailmaa tahansa. Henkilökunta oli hyväntahtoista, mutta ei kovin hyvin koulutettua. Siistit ja tilavat huoneet, pieni kylpyhuone muovisella kylpyammeella, toimiva maksuton wifi, runsas aamiainen, sekä eurooppalaisia että paikallisia ruokia. Iso uima-allas. Tämä hotelli vastasi odotuksia ja täytti toiveet, mutta ei tule sen kummemmin jäämään mieleen.
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 3 mei 2018
Dear Daniel, Thank you for your recent stay at the Lao Plaza Hotel and I am pleased to know that you had a pleasant time in Vientiane. Certainly we should improve our standard of service further and better. We are looking forward to welcoming you back again to the Lao Plaza Hotel soon. Regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Not really a Plaza Hotel
Was made very uncomfortable at check in by female senior hotel staff because my booking date 31/3/18 did not match my actual check in date 24/3/18. Not sure what happened with electronic booking page but pretty sure i put in correct dates. Was instructed to correct the the error by this very severe woman. Went to room WiFi did not work. Staff came to room. had no idea what he was doing to fix. Tokenism! Eventually problem was solved by the Hotel Mgr. I then told him what he could do with the woman's instructions to correct my booking error. On check out reception was sleeping at his post. Would be shot at dawn if in the Army. Took them 15 min to make up my bill and i nearly missed my company transport to work some 5 hours by bus up country. Did not want to give them credit card (and they never asked for one) because i thought they would charge me for a room i had already paid for due to booking error. They told me they had nothing to do with Plaza Hotels organisation . Just using brand name. Will try Crown Plaza VTE next time. Cheaper and looks better.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Pheng op 4 apr 2018
Dear Sir, I sincerely regret to learn that you had bad impression on our hotel upon your arrival in despite of wrong date given to the hotel by Expedia. Our hotel staff had do the best to find your room as earlier as possible and advised you to revise your booking by Expedia, which was in vain. I do hope you would understand the hotel would honor Expedia's terms and condition. Unfortunately, this kind of unfavorable incident had occurred without our intention. I highly appreciate your above comments and would always do our best to improve our service.

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not bad
Not bad although I would have been disappointed if I'd paid full price. We got moved here from another hotel and I'm not particularly a fan of posh hotels. The breakfast was a mediocre buffet. The steam room and sauna were not meant to be included with the room although they had made a mistake and stamped it on our room card so we got it for free. Wouldn't be impressed if I'd paid $200 and didn't get all the facilities included! I enquired about buses but the staff didn't know anything about public transport and kept offering me a car or taxi. Room was nice.
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Phengkam-Front Office Manager op 9 feb 2018
Dear Sir, Thank you for your recent stay at our hotel and you expressed some points to improve our service, which certainly help us make better. We are looking forward to welcoming you again soon.