Superior eenpersoonskamer | Feestruimte buiten

Beoordelingen van Vientiane Plaza Hotel

4 out of 5
Vientiane Plaza Hotel
Sailom Road, Hatsady Neua Village, Chanthabouly District, Vientiane, Vientiane

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 69 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Choua

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

kenji

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スイートルームを格安の価格で案内され、部屋はとても快適でした。スタッフの対応もよかったです。
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

MOE

Negatief: Netheid, personeel en service
No room service .. bad experience
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

DAESEON

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

DAESEON

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Satoshi

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントの方の感じは良かったですが、節電のためか照明をだいぶ減らしていました。また、設備が老朽化したり、壊れかかっている部分があり、テレビとか洗面台とか、工夫して使用しました。ホテルのスタッフに対応して貰えば良いのかもしれませんが、スタッフも少なそうで難しそうに感じました。
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Shinya

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Shinya

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

RUDOLF THEODOR

Positief: Personeel en service
6 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

KILHEUNG

12 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Noriyuki

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Suparatana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Large room. Good services. Early check-in.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jinsook

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

JINHWAN

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
쏘쏘합니다
그냥 그냥 숙박 할 수 있을 정도임
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van GM op 7 jun 2023
Good morning Jinhwan,Thank you so much for your positive comments. Your compliment would be the great inspiration for the whole team of Vientiane Plaza Hotel. We will be trying our best to bring upmost services to our customers. We look forward to serving you again in the near future.Best regards,

4/10 – Matig

Kyle

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel overall looks rundown and dated. My guest room was the same, and my bathroom was really bad too with the bathtub molding peeling up. And my bed was a spring mattress, I didn’t even think those were made any longer! Unbelievable!! I will say that the included breakfast was pretty great. But I’d never want to stay here again.
2 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Mark

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
When arrived the room I was given was not what I booked on line. I booked based on photos on site and got something not so good
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Thavy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Kaj

1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Shizuo

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen
夜中にトイレに行ったらドアに鍵がかかって(あとでよくみたらドアノブか壁に当たって何かの拍子で施錠)同日違う部屋に宿泊した友人も同じ事になった、2.3困ったことがあった。
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

KENICHIRO

Negatief: Voorzieningen
値段相応でした、 TVが映らなかった、 ビュッフェは良かったです。   スタッフの対応は良かったです。
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
추천합니다. 가성비 좋은 숙박 시설이에요.
비행기 시간으로 인해 체크인 시간을 넘어 도착했음에도 직원이 친절히 맞아 주었음. 번화가에서 약 1km 정도 떨어진 곳에 위치해 있어 시끄럽지 않고 지저분하지 않아 참 좋았음. 아침도 과하지 않게 먹을 수 있고 직원들의 친절함과 상냥한 웃음이 참 좋은 곳입니다.
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

MICHIYASU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋は綺麗で、ゆっくりできました。 接客は丁寧で高級感を感じました。 ロビーも広く、くつろぎ安かったです。 残念な点は、トイレや風呂が少し古めな印象でした。 また、枕カバーの汚れが目立ちました。 それ以外は特に不満はありませんでした。 また、ヴィエンチャンに行く場合は宿泊すると思います。

6/10 – Redelijk

kevin

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not the 4star hotel
Room is very dirty,small space,bed is really old,mattress is bad. Bathroom space is small,bathtub, faucets,curtain, everything was old and dirty. But staffs are very kindness,smiles, and friendly.
3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Noriyuki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
一階のバーが夜賑わっているが、部屋の中は静かです。今回の朝食はビュッフェでしたが、前の週に宿泊した際はメニューから選ぶ方式でした。照明がやや暗めの設定なので、より古く感じますが、それも環境に優しいといえば、そうとも思えます。

8/10 – Goed

????

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホールや廊下など、消灯して薄暗い雰囲気はありますが、ホールで打合せしたい時など、お願いすれば快く照明をつけてくれます。値段は手頃で、四つ星ならではの設備とサービスです。少し古い感じはありますが、部屋内の電気製品は最近の型に入れ替えてあります。フロントも応対良く、朝ご飯はいくつかあるメニューを複数選んでもいいよ、と、おおらかでした。あまり日本人は使ってない様子で、韓国、欧米系、ベトナム系の旗がホテルに掲げられ、利用が多い気がしました。宿泊時は、あまりお客さんで賑わう感じではありませんでした。
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

SHINSUKE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ビジネスのために宿泊しました。キレイに部屋も掃除してもらっていたので、快適に過ごせました。 バスタブと書いていたので、バスタブにお湯を貯めれるかと思っていましたが、できませんでした。日本人として、お風呂に入ることを期待していたので、少し残念でした。
6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Ms. Rose op 23 aug 2022
Dear shinsuke,thank you very much for your feedback.

10/10 – Uitstekend

SATSADY

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just need more light
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Ms. Rose op 28 jul 2022
Dear Mr. Satsady, thank you very much for your feedback and choosing our Vientiane Plaza Hotel.

10/10 – Uitstekend

TAO

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Vientiane Plaza Management op 2 mrt 2020
Dear Valued Client, Vientiane Plaza would like to thank you for choosing us to be your home in Vientiane and we greatly appreciate finding time rating us.We hope were able to made a comfortable place for you during your stay. Have a safe travel and see you in the future!

8/10 – Goed

Duke

10 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Seng

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
LIKE: centrally located and reasonably priced. DISLIKE: lobby and hallways need to be better lit. Very dark and unwelcoming. A/C unit locked and cannot turn on A/C or heater. Staff were unable to assist. I DIDN'T GET the room I selected online. I asked for single bed in the rooms but was given one with 2 beds and one with 3 beds (seriously over stuffed). Fee for soft drinks in the room.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Vientiane Plaza Management op 11 dec 2019
Dear Seng, Thank you very much for choosing us to be your home during your visit in Vientiane, WE appreciate your review and we sincerely apologize for any discomfort or inconvenience during your stay. Your feedback matter to us and we will keep suggestions and comments in mind to better our service. Thank you and hope you had a wonderful stay in Vientiane and safe flight back home :)

4/10 – Matig

Sven

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Not sure about 4 star rating 🤔
Was a bit disappointed, I moved to the Vientiane Plaza to treat myself after staying in a 3 star hotel, 100 meters away, should never have wasted the money, comfort level was the same, breakfast a little better but all in all, not worth it.... This is a old hotel, needs maintenance, not sure it deserves the 4 star rating it’s given, it’s the same as the 3 star, just everything is more expensive...
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Vientiane Plaza Hotel Management op 28 sep 2019
Dear Valued Guests, Thank you very much for choosing Vientiane Plaza Hotel and for the review, we appreciate comment and sincerely apologize for any inconvenience as we under go some upgrades in our amenities. We do hope our staff was able to provide you good service and the assistance you needed while you were in Vientiane. Thank you very much and We wish you a safe trip

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Vientiane Plaza Hotel op 3 mei 2019
Dear Valued Gusts, Thank you so much for choosing Vientiane Plaza Hotel to be your home in Vientiane,Laos. We appreciate the review, and hope you enjoyed your stay. We do apologize for any inconvenience during your stay. Once again thank you and we hope to see you again!

8/10 – Goed

EXIM Bank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
낫뱃 그러나...
같은가격이면 미리 다른데도 찾아봤을 꺼 같아요..! 낫뱃입니다만 담배냄새가 좀 납니다
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Vientiane Plaza Management op 26 feb 2019
Thank you so much for choosing Vientiane Plaza to be your home here in Vientiane and for the review! such a pleasure having you in our hotel. Hope to see you again,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Vientiane Plaza Hotel op 3 mei 2019
Dear Valued Gusts, Thank you so much for choosing Vientiane Plaza Hotel to be your home in Vientiane,Laos. We appreciate the review, and hope you enjoyed your stay. We do apologize for any inconvenience during your stay. Once again thank you and we hope to see you again!

4/10 – Matig

JT

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
교통편리하나 홍보내용에 비해 아쉬움이 남음 전반적인 시설도 기대보다는 아쉬움이 있음 하지만 비용대비 머물기는 좋음
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Vientiane Plaza Hotel Management op 6 feb 2019
Dear Valued Gusts, Thank you so much for choosing Vientiane Plaza Hotel to be your home in Vientiane,Laos. We appreciate the review, and hope you enjoyed your stay. We do apologize for any inconvenience during your stay. Once again thank you and we hope to see you again!

10/10 – Uitstekend

YUNA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Vientiane Plaza Hotel Management op 24 jan 2019
Dear Valued Guests, Thank you so much for choosing Vientiane Plaza Hotel to be your home in Vientiane, We are very happy to have served you. Thank you,

6/10 – Redelijk

H

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
外觀跟照片上有差異,目前隔壁出租給辦公室。人來往複雜,電梯共用,顯複雜。床感覺不像四星級的水準。躺下去就有聲音出現,就一天2500泰銖的水準來說有點偏高
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Vientiane Plaza Hotel Management op 23 jan 2019
Thank you so much for choosing Vientiane Plaza Hotel to be your home in Vientiane, we do apologize for any inconvenience, rest assure that we are working double to to meet our guests expectations. Thank you so much again,

8/10 – Goed

kei, bangkok, Th

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good location
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Vientiane Plaza Hotel Management op 23 jan 2019
Thank you so much for choosing Vientiane Plaza Hotel to be your home in Vientiane, we are very pleased to have you in our hotel and we look forward serving you again.

6/10 – Redelijk

Kwangrim

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Vientiane Plaza Hotel Management op 5 dec 2018
Thank you so much for staying with us! we greatly appreciate the feedback :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
市内観光に
ヴィエンチャン市内を歩き回るのに便利なホテルです。
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Ms. Tick op 7 nov 2018
Greeting from Vientiane Plaza Hotel, Hope you were able to reach home safe. Allow us to say thank you for choosing us to be your home in Vientiane. we look forward to serve you again nearly future.

8/10 – Goed

MUHAMMADWAQAS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Vientiane Plaza Hotel Management op 4 okt 2018
Thank you so much for choosing Vientiane Plaza to be your home here at Vientiane. We hope we were able to provide you good service. Hope to have you again soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful place to stay
Excellent Breakfast
8 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Ms. Phokham op 22 aug 2018
Thank you very much for choosing us to be your home in Vientiane. it was pleasure to have served you. hope we were able to provide you good service. Vientiane Plaza Hotel Management.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Ms. Phokham op 22 aug 2018
Thank you very much for choosing us to be your home in Vientiane, we look forward to serve you again nearly future. Vientiane Plaza Hotel Management.

10/10 – Uitstekend

Myounglang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Ms. Phokham op 22 aug 2018
Thank you very much for choosing us to be your home in Vientiane, we look forward to serve you again nearly future. Vientiane Plaza Hotel Management.

8/10 – Goed

ビェンチャン大好き, 日本

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
町の中心地にあり、どこに行くのも便利なホテル。隣にあるマッサージ店が色っぽい。
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Vientiane Plaza Hotel team op 25 jul 2018
Thank you very much for your choosing Vientiane Plaza Hotel to be your home in Lao and we look forward to serve you again nearly future.

8/10 – Goed

Chih-Ping

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置不錯很靠近著名景點"凱旋門" ,附近也有許多餐廳
旅館位置也還不錯,對面路口進去後有新加坡的肉骨茶餐廳, 附近也有著名的凱旋門景點,走路10分鐘就會到,旅館服務人員很親切,缺點是英文能力不太好,餐廳在2樓很寬敞,用餐環境很不錯.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Vientiane Plaza Hotel Management op 12 jul 2018
Dear Chih-Ping, Thank you so much for choosing Vientiane Plaza Hotel to be your home in Lao, We sincerely apologize for that. Rest assure that we are doing improvements to better our service. Thank you once again and we hope you had a safe flight back home! We hope to see you again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

周辺環境がいまいち。
ホテルの部屋自体は普通レベルだと思います。食事も普通レベルです。ランドリーサービスは迅速でした。 周辺には飲食店やマッサージ店もほとんどなく,やや不便に感じました。
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Vientiane Plaza Hotel Management op 12 jul 2018
Dear Valued Guest, Thank you so much for choosing Vientiane Plaza Hotel to be your home in Lao. We apologize for any inconvinience it may have cause you. Rest assure that we are working harder to provide a better service. Thank you so much and hope to see you again someday.

6/10 – Redelijk

HIRAKU

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
良くも悪くも普通のビジネスホテル
観光で2泊利用したが、全体的に暗くポカンとした感じがした 朝食付きだったが、もう少しフルーツと飲み物のバリエーションが欲しかったかなと思います。 初日の夜のエアコンが壊れて、30分くらいで部屋を変えてくれたのは、思ったよりは速い対応だったかなあと思いました 立地はパトゥーサイまでなら歩ける距離だし、レストランが集まる付近にも歩いて行けるので問題なかったです
Reactie van Sales and Marketing Manager op 29 mei 2018
Dear Valuable Guest, Your feedback value us the most and we will look into the matter to resolve such incident in future. We hope to see you in near future so that we can compensate your current experience with best of our services. Warm Regards, Vientiane Plaza Hotel Team

6/10 – Redelijk

WOO SUNG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Vientiane Plaza Hotel Team op 19 feb 2018
Dear Mr. Sung, Thank you for your valuable feedback and we are glad you has pleasant stay at Vientiane Plaza Hotel. We look forward to welcome you again in near future. Thank you. Warm Regards Vientiane Plaza Hotel Team