Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Post Viernheim UG

3 out of 5
Hotel Post Viernheim UG
Luisenstraße 3, Viernheim, HE

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 17 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Theo

Reisde met partner
Hotel eigenaresse zeer aardig. Maakt het feit goed dat kamer wat oudbollig was. Ontbijt ook prima.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Anita

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Toen we aankwamen kwam de receptioniste gelijk naar buiten om de deur naar de parkeergarage te openen. Ook liep ze met ons mee naar de kamer omdat we van kamer gewisseld hadden omdat we graag een 2-persoonsbed wouden. Na een lange reis voldoen we ons erg welkom. Het ontbijt was prima. We zouden dit hotel zeker aanraden en het is geschikt voor een overnachting als je op doorreis bent. Prijskwaliteit verhouding is goed.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Frédérique

In ordnung
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Axel

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Wolfgang

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Unterkunft schlicht und einfach.Zimmer sauber. Frühstück war in Ordnung für uns,Kaffee hätte heißer sein können in den Thermoskannen. Autoparkplatz in der Tiefgarage. Schlüssel in Schlüsselsafe.War etwas durcheinander,hatten erst das falsche Zimmer bekommen,ging aber unproblematisch in ein anderes Zimmer.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jens

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima. Sehr zu empfehlen. Ruhige Lage und trotzdem zentral. Abwechslungsreiches Frühstücksbuffet mit persönlicher Gästebetreuung hat mir besonders gefallen.

10/10 – Uitstekend

Albert

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Rainer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Erich, Kargicak

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Insgesamt war das Zimmer sauber und ok. Frühstück als Büfett war ausreichend. Längeren Aufenthalt würde ich nicht empfehlen.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Bledor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Irina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The property has a retro style. The stuff is very nice and helpful. They have small garage for car. It’s good. The breakfast was very good too. The only things was not correct, that the prepare room for one person, when I book room for 2 people.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Håkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevligt
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Held op 13 okt 2021
Kära gäst, Tack så mycket för ditt betyg och vi önskar dig alltid en trevlig resa. Vänliga Hälsningar Ditt team från Hotel Post Viernheim

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brandschutz- Sicherheit
Eigentlich war alles ok, Tiefgarage etc. Leider waren die Brandschutztüren ab Keller bis in die 3e Etage, vom Treppenhaus bis zu den Zimmern alle Unterkeilt. Im Brandfall wäre das Tödlich. Im Zimmer war geschrieben, im Brandfall bei zu viel Rauch im Flur im Zimmer bleiben und auf sich aufmerksam machen. Bei 40 Gäste ist die Bude Abgebrannt und die Feuerwehr noch damit Beschäftigt die Leute Raus zu kriegen
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Sicherheitsvorkehrungen op 20 okt 2020
Sehr geehrter Gast, wir danken Ihnen für für die gute Bewertung und die Hinweise zum Brandschutz. Wir werden die Kennzeichnung verdeutlichen und Gäste sowie Mitarbeiter darauf hinweisen, dass die Brandabschnittstüren geschlossen zu halten sind. Die Wichtigkeit war leider in der Vergangenheit Gästen und Mitarbeitern immer schwer zu vermitteln. Die Geschäftsleitung

8/10 – Goed

Lars

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Dieter

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ruhige zentrale Lage, großzügige Zimmer, beim Frühstück fehlte frisches Obst
1 nacht verbleven in november 2019