Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Hotel Funtana Noa

Hotel Funtana Noa
68 Via Vittorio Emanuele III, Villanovaforru

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 16 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel spreken geen Engels. Jij moet altijd lang wachten voor dat een medewerker bij de receptie komt. Airco in de kamer was niet goed en buiten was boven 30 graden. Ontbijt is erg slecht en weinig keuze. Mijn vrouw bestelde eten en kreeg iets heel anders. Eenmaal dit doorgeven kregen we alleen sorry te horen klaar. Niks verder. Gehoorig kamers. In het dorp heb je geen andere keuze kwa eten dus jij moet met het eten van het hotel doen. Nooit meer. Enige plus punt is dat wij 1uur langer mochten uitchecken. Echter wij waren om 16 uur aangekomen en moesten ook bij 1 en 1/2 wachten voor onze kamer. Dus echt uitzondering was het niet om later uit te checken. Ik kom nooit meer hier.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

PIERGAVINO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
0
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Francisco

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

andrea

2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Brenda

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Sabrina

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Axel

1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Signori, le persone che ci hanno accolto sono state squisite, molto gentili e disponibili. Il bagno in camera però assolutamente inadeguato: assenza del bidet, doccia fredda e mal funzionante, sciacquone wc non funzionante, non un mobiletto in bagno e nemmeno una luce sullo specchio. Abbiamo pernottato solo due notti e non abbiamo voluto lamentarvi ma il bagno proprio in pessime condizioni.
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Mar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy tranquilo
Un sitio con gente encantadora. Muy limpio y cómodo. La piscina perfecta. El restaurante buenísimo. El pueblo muy pequeño y con una tienda pequeña de alimentos, nada más.
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Rita

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Delusa
Ho scelto questo hotel per trascorrere il tempo libero in piscina, ma subito mi sono accorta che la piscina era un uso ad una intera famiglia(i titolari?) che urlavano, si tiravano oggetti, schiamazzavano senza curarsi degli altri. Anche la camera è molto trascurata col bagno che cade a pezzi.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Diego

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Camera vecchia ,piccola, fredda e con bagno fatiscente .
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

patrick

Positief: Netheid, personeel en service
Dormir dans un musée
C'est un ancien prieuré, le confort est assez spartiate, la nourriture pas exceptionnelle, mais rien à dire, compte tenu du prix. Wifi inexistant.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Erica op 11 dec 2018
Grazie mille, la aspettiamo di nuovo nella nostra grande casa. Saluti

4/10 – Matig

Carla, Milano

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Non soddisfatta
Poca professionalità da parte del personale. Camere pulite. Cibo mediocre.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Erica op 7 apr 2018
Buonasera signora Carla, ci dispiace che abbia visto poca professionalità nel nostro personale. Come i piccoli opuscoli, che avrete sicuramente trovato in camera, chiedono, ci avrebbe fatto piacere che ci esponeste subito i problemi per darci la possibilità di migliorare il vostro soggiorno. Ci dispiace inoltre che il cibo a vostro giudizio fosse mediocre, di solito, abbiamo feedback molto positivi in merito. Se vi fa piacere vi aspettiamo per un nuovo soggiorno, nella speranza che vi troviate meglio. Cordiali Saluti