Hotel Le Dauphin
Wintersportverblijf in de bergen met bars/lounges en gratis vervoer van/naar de skipistes
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Le Dauphin





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

220 Avenue du Général de Gaulle, Villard-de-Lans, Isère, 38250
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Best Western Grand Hotel de Paris & Spa
Best Western Grand Hotel de Paris & Spa
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
8.2 van 10, Zeer goed, 77 beoordelingen
De prijs is € 158
inclusief belastingen en toeslagen
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een toeristenbelasting van 3.30 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 13.50 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, ANCV Chèques-vacances en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Le Dauphin Hotel
Hotel Le Dauphin Villard-de-Lans
Hotel Le Dauphin Hotel Villard-de-Lans
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Le Dauphin
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hervé
14 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel idéalement placé
Hervé
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Lionel
Reisde met familie
18 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueil et service exceptionnel
Lionel
5 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Claire
Reisde met familie
14 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Claire
3 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
bruno
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
décevant pour un hôtel 3 étoiles
bruno
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
DANIEL
22 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hotel
DANIEL
1 nacht verbleven in juni 2020
4/10 – Matig
Jean-Jacques
5 jan 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Jacques
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Andre
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Andre
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Marine
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Correct
Marine
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019