Hotel Pelikan
Gezinsvriendelijke accommodatie met gratis ontbijt en strandbars
Fotogalerie voor Hotel Pelikan





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Champagneservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Champagneservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Champagneservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Champagneservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Virpazar, Virpazar bb, Virpazar, 81305
Over deze accommodatie
Hotel Pelikan
Vergelijkbare accommodaties

Hotel De Andros Virpazar
Hotel De Andros Virpazar
- Zwembad
- Bubbelbad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 17 beoordelingen
De prijs is € 120
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.00 per persoon, per nacht voor maximaal 30 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 30.00 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 5 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: EUR 5 als je incheckt tussen 22.00 uur en middernacht
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 5 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Registratienummer van de accommodatie yes
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Pelikan Virpazar
Pelikan Virpazar
Hotel Pelikan Hotel
Hotel Pelikan Virpazar
Hotel Pelikan Hotel Virpazar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Pelikan
7,6
Goed
8,4
Netheid
8,0
Locatie
8,4
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Pierre
Reisde met partner
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierre
4 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Andreas
2 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Andreas
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Samir
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samir
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
pascal
27 mei 2025
pascal
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simple, Great value and amazing service
Paul
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Sybilla
13 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sybilla
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
catherine
Reisde met een groep
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful Hotel
catherine
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Maximiliano, Delray Beach
Reisde met partner
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maximiliano
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Christophe
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christophe
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Julia
Reisde met partner
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Julia
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Emmanuel
29 apr 2024
Emmanuel
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Levi
Reisde met een groep
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Levi
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Carl
24 okt 2023
Carl
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Wael
14 sep 2022
Wael
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
moty
19 sep 2021
moty
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Chad
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thumbs up
Chad
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple rooms, but great service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Gordon
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gordon
1 nacht verbleven in juni 2019








