GSR Hotel Meghalaya

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants en gratis ontbijt in Visakhapatnam

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor GSR Hotel Meghalaya

Design suite, 1 kingsize bed | Een minibar, een bureau, extra bedden, gratis kabelinternet
3 restaurants, vegetarische gerechten
Lobby
Lobby
Een douche

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
    Roomservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Familie suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Design suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Comfort kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Business Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Street No. 10-4-15, RAMNAGAR, ASILMETTA JUNCTION, Visakhapatnam, Andhra Pradesh, 530 003

In de buurt

  • INS Kurusura Submarine Museum - 4 min. rijden
  • Rama Krishna-strand - 9 min. rijden
  • GITAM Universiteit - 12 min. rijden
  • Simhachalam-tempel - 17 min. rijden
  • Yarada-strand - 41 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Visakhapatnam - 8 min. rijden
  • Visakhapatnam (VTZ) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sri Sai Ram Parlour - ‬9 min. lopen
  • ‪Laddu Gopal - ‬11 min. lopen
  • ‪Domino's Pizza - ‬8 min. lopen
  • ‪Sri Sivarama Sweets - ‬3 min. lopen
  • ‪Café Coffee Day - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

GSR Hotel Meghalaya

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij GSR Hotel Meghalaya kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis continentaal ontbijt, een stomerij/wasserijservice en een bar. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants, waar je kunt genieten van vegetarische gerechten en nog veel meer. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en profiteer van voorzieningen zoals een businesscentrum.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een receptieruimte, vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een 24-uurs receptie en kranten in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle 103 gastenkamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis internet en gratis kranten.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches
  • Premium tv-zenders, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • 3 restaurants
  • Een bar/lounge

Restaurants ter plaatse

  • Embers
  • Envy (Non vegetarian)
  • Vaishali

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Meer

  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Kabelzenders
  • Premium zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 400 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 400 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Meghalaya
Hotel Meghalaya Visakhapatnam
Meghalaya Hotel
Meghalaya Visakhapatnam
GSR Hotel Meghalaya Visakhapatnam
GSR Hotel Meghalaya
GSR Meghalaya Visakhapatnam
GSR Meghalaya
GSR Hotel Meghalaya Hotel
GSR Hotel Meghalaya Visakhapatnam
GSR Hotel Meghalaya Hotel Visakhapatnam

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij GSR Hotel Meghalaya?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij GSR Hotel Meghalaya te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij GSR Hotel Meghalaya?

Je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij GSR Hotel Meghalaya uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt GSR Hotel Meghalaya?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, binnen 5 km afstand van Rama Krishna-strand, INS Kurusura Submarine Museum en Brown's Bay-strand. Ook Visakha Museum en Lakshminarayana Swamy Temple liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over GSR Hotel Meghalaya

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 11 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Vishal , Kolkata

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location in the heart of the city.
Nice location, 24x7room service & excellent buffet breakfast.
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

puneet

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Shashikant

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay at GSR Hotel Meghalaya
It is a good property let down by poor upkeep and maintenance. Breakfast menu is sumptuous and filling.
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Sateesh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay!
Enjoyed our stay! Very cordial staff!
6 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Its very nice and comfort
My stay was 3 nights , it was very good and the food and breakfast was so nice..next I will sure book this hotel again for my business trip, Also, I will recommend to my friends and relatives who wish to visit vizag.
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Nandini

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
2 nachten verbleven in mei 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Ravi kumar, London

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
not recommended
We booked this hotel from hotels.com , when we took reservation the staff refused our booking by saying they are not dealing with hotels.com ( expedia ) anymore , after calling hotels.com customer service we are offrered a room after waiting for two hours in the lobby. The crew is very rude and they dont have minium manners. When I asked one of the boy for WIFI password , he said he will ask and come back . however he was enjoying watching tv in the lobby. if you visit vizag, Please dont visit this hotel. one more thing the birayani we ordered is smelly , they replaced after asked the staff. *..... bad place and bad service

2/10 – Ontzettend slecht

rahul, mumbai

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not recommended
Very old hotel Not in condition Staff does not understand Hindi Not recommended

6/10 – Redelijk

Samuel, Singapore

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel.com... useless at liaisoning with the hotels
Hotel Megahalaya staff were relevantly friendly. I wasn't very happy that that fridges were not provided for the standard rooms. I am extremely upset the HOTELS.com did not send my booking over to the hotel! Thankfully the staff there still gave me a room

8/10 – Goed

Kittu, bangalore, India

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Its the hotel's good decision
It was the hotel's good decision that saved the day for themselves from an embarrassing situation ... But must say they rectifed, reasoned with themselves and saved the day for the guest too. Thanks to Expedia's intervention and mainly thanks to Megalaya's management decision. My only suggestion to the suppliers and the portal expedia is if you as a supplier offer a discount to be passed on to the customer than stick to it, if not don't bother and the portal is not put to a embarrasing situation with their customers. Secondly if the portal is a go between please follow up with your suppliers and also double check and during peak season triple check in writing and verbal confirmation. Don't take the process for granted as it can put the customers who trust you to a lot of inconvivence and harrassment... Than what could have been followed up as a double check now would have landed the portal executives with many more hours of job sorting out the issue and bad name as well.

6/10 – Redelijk

tinku, bangalore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fine
comfortable