Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Scandic Visby





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 116
inclusief belastingen en toeslagen
16 sep - 17 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(42 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Superior Twin kamer, terras laden

Superior Twin kamer, terras
8,6 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Twin Economy laden

Twin Economy
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer (Without Window) laden

Twin kamer (Without Window)
Hoogtepunten
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
7,6 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Standard Family Four laden

Standard Family Four
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Färjeleden 3, Visby, 621 58
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: SEK 100 per nacht (onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: SEK 200 per accommodatie, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juni tot augustus.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Scandic Hotel Visby
Scandic Visby
Scandic Visby Hotel
Scandic Visby Sweden - Gotland
Scandic Visby Hotel
Scandic Visby Visby
Scandic Visby Hotel Visby
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Scandic Visby
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Herman, amsterdam
2 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed ontbijt is inbegrepen
Herman
8/10 – Goed
Anders
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Anders
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Frances
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Personeel en service
Frances
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Pirkko
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pirkko
3 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
EYAL, concord
Reisde met partner
27 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EYAL
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Nicklas
Zakenreiziger
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicklas
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Anette
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anette
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Anna
Zakenreiziger
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Henrik
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Henrik
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
Zakenreiziger
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kuno
Zakenreiziger
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kuno
11 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mark
27 apr 2025
Mark
9 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Erika
Zakenreiziger
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erika
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kristin
24 apr 2025
Kristin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Therese
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Therese
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nils-Gunnar
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nils-Gunnar
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Monika
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Monika
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yvonne
11 apr 2025
Yvonne
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Madeleine
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Madeleine
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Morten
Zakenreiziger
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Morten
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Niko
Zakenreiziger
2 apr 2025
Negatief: Personeel en service
Niko
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Huseyin
Zakenreiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Huseyin
1 nacht verbleven in maart 2025