2 binnenzwembaden, een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Royal Club Hotel

4 out of 5
Royal Club Hotel
Duna-parti út 15, Visegrád

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 13 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Edit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice
The beds were really comfortable and cleaning in the room was impressive. The spa was great. A newly built section with a huge jacuzzi and a beautiful sauna was open in the afternoon for adults only, and the other section became adults only in the evening hours. Food was delicious, perhaps a few more vegetarian options would have been good, but it was manageable for the vegetarians in our family. We had a relaxing time.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matig
Niet de moeite waard. Oud en versleten. Kamer word niet iedere dag gepoetst. Ontbijt is slecht. Avondeten 1x gehad maar nee dank je. Ligging is erg afgelegen
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

christopher

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were great very helpfully
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Márk Heier op 17 mei 2024
Dear Christopher,Thank you for your positive feedback regarding our staff's helpfulness. We are delighted to hear that you had a great experience during your stay with us.Your kind words are truly appreciated and will motivate us to continue delivering exceptional hospitality to all our guests.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Best Regards,Márk HeierFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Mónika

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Dániel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Botond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Tamas

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Péter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Heier Márk, Mb. Recepció vezető op 28 mrt 2023
Kedves Péter! Nagyon szépen köszönjük a 10 pontos értékelést! Máskor is várjuk sok szeretettel Önöket! Üdvözlettel: Heier Márk, Mb. Recepció vezető

10/10 – Uitstekend

Zsuzsa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minden tökéletes volt, csupán annyi a megjegyzésem, hogy nekem kicsit hideg volt a jakuzzi vize.
3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Henrico

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel mit schönem Wellnessbereich. Abwechslungsreiches und vielseitiges Essen. Wir kommen gerne wieder! Sehr zu empfehlen!
3 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Stefan

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Sliten inredning på rummet. Städningen inte riktig bra. Saknade jacuzzin på spa. Liten lobby , obekväma fotöljer.
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Ilona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Belán Miklós, Szállodaigazgató op 21 jul 2021
Kedves Ilona, Köszönjük szépen, hogy időt szánt ránk és értékelésével segíti munkánkat. Bízunk benne, hogy a jövőben visszatér még hozzánk és fokozhatjuk szállodánkkal kapcsolatos elégedettségét. Üdvözlettel: Belán Miklós Szállodaigazgató