Restaurant

Beoordelingen van o3Hotel

3 out of 5
o3Hotel
1 Mangalia Street, Warsaw, Masovia

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 84 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 239 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

malgosia, den haag

Positief: Comfort kamer
Leuk en goedkoop
Hotelkamers zij klein en pud, maar heel schoon en netjes)
1 nacht verbleven in juli 2017
Reactie van Marta Bogusławska, FO manager op 26 jul 2017
Dear Mrs Małgorzato, thank you for your opinion. Hope to see you again in a future!

8/10 – Goed

Catharina

Positief: Personeel en service
Prima prijs kwaliteit
Gedateerd maar schoon, vriendelijk personeel. Kamers zijn gedateerd maar schoon
Reactie van Marta Bogusławska op 30 okt 2016
Dear Catharina, thank you for choosing our hotel and for your opinion. I'm glad, that you enjoyed your stay and liked cleanliness of rooms and our staff. We're not located in a city center, but very well communicated by public transport with city center. Hope to see you again in Start Hotel Atos With regards Marta Bogusławska, FO manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ver weg en matige kwaliteit
Het hotel is niet duur, daar is de kwaliteit en locatie ook naar.

6/10 – Redelijk

Eric, Groene Hart

Positief: Netheid
ligging bij ijsbaan
hotel Atos (2-sterren) ligt op een terrein met een 1-ster en een 3-sterren hotel, op 5 minuten loopafstand van de 400 meter ijsbaan.

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Mieczyslaw

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Nataliia

4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

DZMITRY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Dorota

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed at the O3 hotel in Warsaw this past weekend. We’d read reviews about it being a hostel and very noisy so we’re a bit wary. We need not have worried. The first 7 floors are hostel and the top 3 floors hotel. We were on the 10th floor and had no noise problems at all. The hotel is wonderfully clean and tidy. The rooms are your standard Premier Inn/Holiday Express type rooms. The shower/toilet was very tidy and clean and well appointed. Maid service was excellent. We ate breakfast there twice. There was hot and cold food available. The hot food was very tasty, but if you’re not adventurous then you’d be limited to scrambled egg and hot dogs. But when I’m Poland eat like a Pole. Reception staff were very helpful. A great base. 15 minute drive from the old town, the airport and everywhere else we wanted to go. Perfect.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van kierownik recepcji op 19 mei 2022
Dear Guest, thank you very much for your recommendation!:) We are glad that your stay was nice and comfortabled. Hope to see you again in the future! Best regards, Hotel O3 team

10/10 – Uitstekend

Robert, Waynesboro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Callum

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The hotel was nice but the reception lost each of my bookings.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Team O3 Hotel op 15 apr 2022
Dear Guests, Thank you very much for choosing our Hotel. We are very sorry that the clean situation does not quite live up to expectations. Your suggestions are very important to us so that we can work on what's wrong. However, we hope that we will be able to host you again. We wish you all the best.

2/10 – Ontzettend slecht

Callum

2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Team O3 Hotel op 15 apr 2022
Dear Guests, Thank you very much for choosing our Hotel. We are very sorry that the clean situation does not quite live up to expectations. Your suggestions are very important to us so that we can work on what's wrong. However, we hope that we will be able to host you again. We wish you all the best.

10/10 – Uitstekend

Iryna

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Team O3 Hotel op 15 apr 2022
Dear Iryna, Thank you very much for choosing our Hotel. We are very sorry that the clean situation does not quite live up to expectations. Your suggestions are very important to us so that we can work on what's wrong. However, we hope that we will be able to host you again. We wish you all the best.

8/10 – Goed

Katarzyna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Zespół Hotelu O3 op 7 feb 2022
Drodzy Goście, Dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Bardzo jest nam miło iż Państwa pobyt był udany. Będzie nam bardzo miło ponownie Państwa gościć. Pozdrawiamy

10/10 – Uitstekend

Igor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Zespół O3 Hotel op 4 jan 2022
Szanowny Panie Igorze, dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Bardzo jest nam miło iż Państwa pobyt był udany. Będzie nam bardzo miło ponownie Pana gościć. Pozdrawiamy

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estadia
O hotel está bem localizado, a cerca de 6 kms mas mesmo ao de uma avenida que vai direto para o centro da cidade. Os autocarros passam quase de 5 em 5 minutos e é super rápido chegar ao centro da cidade. Os quartos são quentes e modernos, a cama é confortável. O pequeno almoço é à volta dos 7 euros mas completo.
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Team O3 Hotel op 23 dec 2021
Dear Guest, thank you for choosing our Hotel. We are very pleased that your stay in our hotel was fully successful. We sincerely invite you to visit our hotel again in the near future. We wish all of us health in this difficult time. See you. best regards

10/10 – Uitstekend

Daria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Zespół O3 Hotel op 24 nov 2021
Szanowna Pani Dario, dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Bardzo nas cieszy iż Państwa pobyt w naszym hotelu udał się w pełni. Serdecznie zapraszamy do ponownych odwiedzin naszego hotelu w najbliższej przyszłości. Życzymy zdrowia w tym trudnym czasie dla Nas wszystkich. Do zobaczenia. Pozdrawiamy

2/10 – Ontzettend slecht

Ionica

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was not a pleasant experience. Dirty, cold and just bad treatment or no treatment from staff. Never going there again.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Team O3 Hotel op 24 nov 2021
Dear Guest, thank you for choosing our Hotel. We are very pleased that your stay in our hotel was fully successful. We sincerely invite you to visit our hotel again in the near future. We wish all of us health in this difficult time. See you.

6/10 – Redelijk

Andrew

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
The rooms were cumfy and the bar was lovely, however the house keeping need to be shown how to do there jobs.
This was under my bed and I reported it to reception with my room number and nothing was done about it
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Team O3 hOTEL op 29 sep 2021
Dear Guests, Thank you for choosing our Hotel. We are very sorry that the hotel did not meet your expectations. However, we hope that in the future we will be able to host you again to cover up any bad impressions. best regards

8/10 – Goed

Pawel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Zespół Hotelu O3 op 29 sep 2021
Drodzy Goście, Dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Bardzo jest nam miło iż Państwa pobyt był udany. Będzie nam bardzo miło ponownie Pana gościć.

6/10 – Redelijk

Nikolina

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
/
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Pozdrawiam Zespół Hotelu Aramis op 7 sep 2021
Szanowni Goście, dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Bardzo nas cieszy iż Państwa pobyt w naszym hotelu udał się w pełni. Serdecznie zapraszamy do ponownych odwiedzin naszego hotelu w najbliższej przyszłości. Życzymy zdrowia w tym trudnym czasie dla Nas wszystkich. Do zobaczenia.

10/10 – Uitstekend

Nowa Belona

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Adam Kazbieruk/ Kierownik Recepcji op 2 sep 2021
Drodzy Goście, Dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Bardzo jest nam miło iż Państwa pobyt był udany. Państwa uwagi są dla Nas bardzo cenne, a także są nauką na przyszłość. Będzie nam bardzo miło ponownie Pana gościć. Pozdrawiam

10/10 – Uitstekend

wojciech

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fajnie, milo, czysto, smaczne jedzenie, polecam
bardzo mila obsluga, dobre jedzenie, klimatyzowany pokoj, dobra lokalizacja, duzy parking, nie tzlko polecam, przyjedziemz ponownie
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Adam Kazbieruk/Kierownik Recepcji op 17 aug 2021
Drodzy Goście, Dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Bardzo jest nam miło iż Państwa pobyt był udany. Państwa uwagi są dla Nas bardzo cenne, a także są nauką na przyszłość. Będzie nam bardzo miło ponownie Pana gościć. Pozdrawiam

10/10 – Uitstekend

Mariusz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Adam Kazbieruk/Kierownik Recepcji op 4 aug 2021
Szanowni Goście, dziękujemy serdecznie za wybór naszego Hotelu. Bardzo jest nam miło iż hotel spełnił Państwa oczekiwania. Serdecznie zapraszamy do ponownych odwiedzin. Życzmy zdrowia w tym trudnym czasie. Pozdrawiam

8/10 – Goed

Piotr

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Ireneusz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!
Polecam!
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Adam Kazbieruk/ Kierownik Recepcji op 15 jun 2021
Szanowny p. Ireneuszu, dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Bardzo jest nam miło iż Państwa pobyt był udany. Będzie nam bardzo miło ponownie Pana gościć Pozdrawiam

8/10 – Goed

monika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wszystko ok
Dobra lokalizacja, 9piętro, odnowiony pokój, cisza. Nie wiem jak inne pokoje, ale nasz był bardzo ładny. W pokoju czajnik, duży tv, woda, ręczniki itp. Jedyne co, to brakowało jakiejś tacy lub talerzyka na którym można byłoby położyć kupione drożdżówki :)
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Adam Kazbieruk/ Kierownik Recepcji op 18 mei 2021
Szanowna p. Moniko, Dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Bardzo jest nam miło iż Pani pobyt był udany. Państwa uwagi są dla Nas bardzo cenne, a także są nauką na przyszłość. Będzie nam bardzo miło ponownie Panią gościć Pozdrawiam

10/10 – Uitstekend

Waldemar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yes,yes
2 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Adam Kazbieruk / Deputy Reception Manager op 17 nov 2020
Dear guests, Thank you for choosing our Hotel. We are very pleased that your stay was successful. We hope that in the future we will be able to host you again in our hotel. best regards

10/10 – Uitstekend

Tomasz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Co najmniej 3 gwiazdki
Nie wiem jakich standardow nie spelniaja, ale z mojego doswiadczenia powinni spokojnie miec 3 gwiazdki. Recepcja calodobowa, ładowarka do auta elektrycznego, darmowa woda w pokoju. Czysto i swieżo.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Adam Kazbieruk/Zastępca Kierownika Recepcji op 4 nov 2020
Drodzy Goście, Dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Cieszymy się iż Hotel spełnił Państwa oczekiwania. Mamy nadzieje gościć Państwa w naszym hotelu ponownie. Pozdrawiam

10/10 – Uitstekend

Lukasz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Lukasz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Lukasz

1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Maciej

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Dariusz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dobra lokalizacja, wygodne łóżko
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Although it's far from center, it's still accessible. You can find some groceries around hthe hotel, you have no problem to find food and so on.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Marta Bogusławska op 26 jan 2020
Dear Guest, thank you for such wonderful recommendation! I'm very happy, that you enjoyed your stay in Start Hotel Atos. Hope to see you again in a future. With kind regards - Marta Bogusławska, Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Marta Bogusławska op 26 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback. Our work gives us great satisfaction, thanks to such opinions, we know that our efforts have been recognized. We endeavor to make your stay enjoyable and in line with expectations. We kindly invite to our hotel next time. With regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Pas de lit bébé l’hôtesse d’accueil le dit qu’il n’y en a pas de disponible. Chambre pour 3 adultes et 1 bébé, pas de couette pour le canapé-lit...
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Kamil Szczypkowski op 17 dec 2019
Dear guest, Thank you very much for your stay and for the opinion you left. The extra pillows and quilt for the sofa is given on request if the reservation wasn't made in advance. I'm sorry for the lack of baby bed on check in. I hope that despite these problems you will visit us in the future. Best regards Kamil Szczypkowski Front Office deputy Manager

8/10 – Goed

Magdalena

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good location of the hotel-close to the center and a reasonable price
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Marta Bogusławska op 2 dec 2019
Dear Magdalena, thank you for such wonderful recommendation! I'm very happy, that you enjoyed your stay in Start Hotel Atos. Hope to see you again in a future. With kind regards - Marta Bogusławska, Deputy Manager

4/10 – Matig

Zhanetta

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Too expensive parking! Very bad internet connection.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Waldemar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jak wagary to tylko w Warszawie....
Wspaniale odebrałem zmianę wnętrza hotelu,,zdazyłem wszędzie, przemieszczałem się od Puławskiej 465 po Modlińska 6D.Rzecz jasna musiałem troche wagarować.Nie wiem jak wyglada wnętrze Portosa ale jeden górnik węglowy(z białym pióropuszem) twierdził ,że zająłem jego pokój,wcześniej próbował otworzyć elektroniczny zamek. Dał się przekonać ,że jest w Atosie.Nie wyglądał na ofiarę smogu ....hypoksemii też (X piętro)
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Żaneta Lesik Kierownik recepcji op 5 nov 2019
Szanowny Gościu, dziękujemy za pozostawioną opinię. Miło nam, że Twój pobyt w hotelu Atos był udany. Mamy nadzieję, iż będziemy mieli przyjemność gościć Cię ponownie w przyszłości. Pozdrawiam, Żaneta Lesik Kierownik recepcji

10/10 – Uitstekend

Janina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zasługuje na więcej gwiazdek!
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Kamil Szczypkowski op 8 okt 2019
Szanowna Pani Janino, Dziękuję bardzo za wybór Hotelu Atos oraz za pozostawioną opinię. Mam nadzieję, że będziemy mieli jeszcze okazję gościć Panią u nas. Serdecznie pozdrawiam Kamil Szczypkowski Zastępca Kierownika Recepcji

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wspaniały hotel i bardzo pyszne śniadania. hotel czysty świeżo po remoncie .
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Marta Bogusławska op 7 okt 2019
Szanowny Panie Stefanie, bardzo sie cieszę, że Atos w nowej odsłonie spełnił Pana oczekiwania, a serwowane przez nas śniadania spotkały się z Pana uznaniem. Zapraszamy ponownie!

10/10 – Uitstekend

SANDRINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres pratique
Hotel neuf, chambre très bien conçue et equipee, spacieuse Le quartier est résidentiel donc rien à pied
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Marta Bogusławska op 9 okt 2019
Dear Sandrine, thank you for so wonderfull opinion! I'm glad, that you enjoyed your stay and I hope, that we will have a pleasure to host you in a future.

10/10 – Uitstekend

ALEKSEI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ок
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marta Bogusławska op 7 okt 2019
Dear Aleksei, thank you for choosing Start Hotel Atos and for your opinion. I hope, that we will have a pleasure to host you in a future. With kind regards Marta Bogusławska, Deputy Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room - that's all good that I may tell about this hotel. I was extremely frustrated with their tricky, slow, and unstable internet connection (wifi). I wasn't able to accomplish even minor tasks. I may understand the dust and noise in the lobby due to a major renovation. But, the air conditioner didn't work and I couldn't open the window because the handle was missing.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Mateusz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Grzegorz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bardzo dobra cena do jakosci
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bardzo dobry hotel
1 nacht verbleven in augustus 2019