Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Appartement laden

Appartement
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer laden

Business tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ringstrasse 13, Weisendorf, 91085
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Landgasthof Niebler
Landgasthof Niebler
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 98 beoordelingen
De prijs is € 120
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 12 voor volwassenen en ca. EUR 6 voor kinderen
- Borgsom voor huisdier: EUR 12.0 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 12 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per verblijf
- Toeslag voor extra bed: EUR 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een kinderstoel te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Acantus Hotel Weisendorf
Acantus Hotel
Acantus Weisendorf
Acantus Hotel Restaurant
ACANTUS Hotel Hotel
ACANTUS Hotel Restaurant
ACANTUS Hotel Weisendorf
ACANTUS Hotel Hotel Weisendorf
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ACANTUS Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
8 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rutger
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rutger
1 nacht verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Robert
13 sep 2023
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
j.
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
j.
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Mark, Amsterdam
22 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Eline
9 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eline
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 sep 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
JC
28 aug 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel maar met een paar kleine slordigheden
JC
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Rob
13 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rob
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Chin
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chin
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Eric, San Jose
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Sascha
Zakenreiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sascha
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Thorsten
Zakenreiziger
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thorsten
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Mathias
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mathias
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Roland
Zakenreiziger
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No.1
Roland
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
André
Zakenreiziger
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerne wieder
André
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
André
Zakenreiziger
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
André
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Zakenreiziger
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Kader
Zakenreiziger
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kader
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tarik, Mugla
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tarik
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Roland
17 dec 2024
Roland
4 nachten verbleven in december 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- LEGOLAND Feriendorf
- Hotel Bayern Vital
- Hotel Zur Post Rohrdorf
- Ontspannende vakantie met de "Königscard" en een adembenemend uitzicht op de Alpen
- Holiday Inn Express Rosenheim by IHG
- Hotel Asgard
- Seebauer Hotel Gut Wildbad
- Serways Hotel Nürnberg Feucht Ost
- Luitpoldpark Hotel
- Huis voor exclusief gebruik met home cinema, biljart, tafelvoetbal en darts
- Holiday Inn Express Nuernberg-Schwabach by IHG
- Holiday Inn Express Erlangen by IHG
- Hotel Rappen Rothenburg ob der Tauber
- B&B Hotel Kempten
- Landhotel Seeg
- Feriendorf an der Therme Obernsees by Interhome
- My Home My Hotel Rosenheim
- Gasthof Pension Post
- Gezellig appartement, met KönigsCard centraal gelegen in de Ammergauer Alpen
- Gasthof Ochsenwirt
- Gasthof Zahler
- Gasthof Zum Storch
- Chiemgau Appartements
- Stolls Hotel Alpina
- das flax allgäu
- ACHAT Hotel Regensburg im Park
- Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen
- Landhotel Heimathenhof
- Hotel Bayernhof
- NOVINA HOTEL Herzogenaurach Herzo Base