Zu den Drei Linden

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een golfbaan en een dakterras in Wermelskirchen

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Zu den Drei Linden

Exterieur
Balkon
Serveert diner, regionale gerechten
Interieur
Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Wasservice

Kameropties

Standaard suite, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
  • 50 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Business eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Gratis mineraalwater
  • 10 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Staelsmühler Str. 1, Wermelskirchen, Nordrhein-Westfalen, 42929

In de buurt

  • Emminghausen Struisvogelboerderij - 8 min. rijden - 7.9 km
  • Eschbach-dam - 9 min. rijden - 9.8 km
  • Schloss Burg - 14 min. rijden - 12.1 km
  • Kathedraal van Altenberg - 18 min. rijden - 18.2 km
  • Müngstener Brücke - 20 min. rijden - 17.5 km

Lokaal vervoer

  • S-Bahnhalte Remscheid-Lennep - 13 min. rijden
  • S-Bahnhalte Remscheid-Güldenwerth - 20 min. rijden
  • Luchthaven Keulen - Bonn (CGN) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restaurant Neuemühle Gasthaus - ‬7 min. rijden
  • ‪Bergischer Löwe - ‬6 min. rijden
  • ‪Café Wild - ‬6 min. rijden
  • ‪Saure's Imbiss - ‬9 min. rijden
  • ‪Zum Onkel Nestor - ‬7 min. rijden

Over deze accommodatie

Zu den Drei Linden

Hotel met een chique stijl
Bij Zu den Drei Linden kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een golfbaan, een dakterras en een bibliotheek. Het plaatselijke restaurant serveert diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een bar.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een geldautomaat/bankservice, een bankethal en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Zu den Drei Linden bieden extraatjes zoals luxe beddengoed en aparte zitruimtes en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Aparte zitruimtes, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans en Duits

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Uitgebreid ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van 07.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 08.00 uur tot 10.30 uur in het weekend: EUR 16 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Fietsenverhuur
  • Golfbaan

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is op maandag t/m zondag tussen 07.30 uur en 12.00 uur geopend en op maandag t/m zondag tussen 16.00 uur en 22.00 uur.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van EUR 18 per huisdier, per dag, naast een eenmalige schoonmaaktoeslag van EUR 20
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 30 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen EUR 15 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. EUR 16 voor volwassenen en ca. EUR 8 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 18 per huisdier per dag, plus EUR 20 eenmalige schoonmaakkosten
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
  • Toeslag voor babybed: EUR 15 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: EUR 30 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Zu den Drei Linden Hotel Wermelskirchen
Zu den Drei Linden Hotel
Zu den Drei Linden Wermelskirchen
Zu den Drei Linden Hotel
Zu den Drei Linden Wermelskirchen
Zu den Drei Linden Hotel Wermelskirchen

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Zu den Drei Linden?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 18 per huisdier, per dag. Er geldt ook een schoonmaaktoeslag van EUR 20. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Zu den Drei Linden te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Zu den Drei Linden?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Zu den Drei Linden uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Zu den Drei Linden een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Zu den Drei Linden?

Dit sportieve hotel in Wermelskirchen bevindt zich op enkele stappen van Bergisches Land en op 4 km van Golfclub Dreibaumen. Ook Emminghausen Struisvogelboerderij en Eschbach-dam liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Zu den Drei Linden

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 29 beoordelingen

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hostess and staff pleasantly welcoming of guests to the hotel Great food both continental breakfast and dinner Portion sizes are big Hotel has great scenic views Large family room, spacious and cozy
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Hayato

1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Olaf

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

À contacter

Resa payée d’avance. Arrivée complet. J’ai dû trouver un autre hôtel. Annulation et remboursement?? Cordialement
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Dennis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice boutique hotel in a quiet town. Great restaurant as well
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Eyüp

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich könnte nicht Check in weil, war keine freie Zimmer verfügbar, Enttäuschung
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben uns sehr wohl gefühlt
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Pia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eine sehr hübsches kleines Hotel. Das Personal war sehr freundlich und das Ambiente war super. Ich habe mich sehr wohlgefühlt.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Bartosz

2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Olof

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

arno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

absolutely fine

Very friendly staff from check-in to check-out. Excellent breakfast and the restaurant serves good food and has very nice wines.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herrlich freundliche Gastgeber; toller Service trotz der derzeitigen Einschränkungen; werde im Sommer in jedem Falle wiederkommen.
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Tanja, Bonn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
komfortables und großes Zimmer. Badezimmer hatte ein großes Fenster. Tolles Frühstück mit einer sehr freundlichen Bedienung.
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten ein tolles großes Zimmer und das Hotel hat uns sehr gut gefallen
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Matthias

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Große Suite unterm Dach, super freundlicher Service, tolles Frühstück
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Katja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Emplacement idéal et excellente adresse

l’hôtesse est très aimable de même que tout le personnel, parlant plusieurs langues.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Tadel: Keine Minibar !! Restaurant erst ab 18:30 Uhr offen !! Man kann kein Erfrischungsgetränk nach Ankunft erhalten, da Restaurant geschlossen !! Sonntags ist es nicht möglich, weder dort zu Essen, noch ein Getränk zu erhalten oder zu sich zu nehmen, da Restaurant ganztägig geschlossen. Zimmerschlüssel passen nicht in alle relevanten Türen, so wie angekündigt. Badewanne/Dusche etwas schwierig und auch gewöhnungsbedürftig. Auch für uns als Hotelgäste war es am Ankunftstag nicht möglich am Abend im Restaurant zu essen, weil alle Plätze im Restaurant "belegt" waren. Wir mußten dann außerhalb Essen gehen. Lob: Sehr freundlich und zuvorkommendes Personal, wenn jemand da ist, oder Restaurant offen ist. Hervorragendes Frühstück, wirklich perfekt am Tisch serviert, auch hier sehr freundliche, sehr höfliche und zuvorkommende Menschen, ich spreche hier bewußt von Menschen und nicht Dienern. Außerhalb der Restaurantzeiten löst der Gast am besten alles selbst, ansonsten haben Sie ein Problem, denn es gibt niemanden tagsüber, der Ansprechpartner sein will, so ist es jedenfalls uns ergangengen. Trotz aller Widrigkeiten könnten wir uns vorstellen nochmals dorthin zu gehen, weil wir jetzt wissen, wie der Ablauf ist. Die Menschen (Peronal) sind sehr freundlich, zuvorkommend und können für den Ablauf überhaupt nichts. Wir haben uns eben "eingerichtet" und haben trotzdem einen kleinen positiven Eindruck mitgenommen.
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Jean-Grégoire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A ne pas rater lorsque l'on est dans les environs

Super accueil, excellent service et nickel
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

M, Bad Zwischenahn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein sehr gemütliches Top Hotel mit hervorragender Küche und einer perfekten Hotel Gastgeberin! DANKE!
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Plutôt que de séjourner dans les chaines hôtelières habituelles, j'ai tenté ma chance à 3 Linden e j'ai été reçu comme un prince. De plus l’hôtesse parle bien Français, ce qui ajoute au charme de l'hotel e la cuisine est excellente. Souper comme petit déjeuner copieux. La chambre a out ce qu'il faut et la literie est très bonne. Je reviendrai à chaque fois maintenant quand je serai dans les environs de Hagen ou Dortmund.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angenehmes Ambiente in ruhiger Gegend zum Erholen sehr geeognet
1 nacht verbleven in oktober 2018