New Birchfield Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Weston-super-Mare

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor New Birchfield Hotel

Receptieruimte
Superior Twin room with sea view | 1 slaapkamer, een strijkplank/strijkijzer, beddengoed
Dagelijks ontbijtbuffet (GBP 8 per persoon)
Double room with sea view | 1 slaapkamer, een strijkplank/strijkijzer, beddengoed
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin room with sea view

Hoogtepunten

Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed en 1 Twijfelaar

Double room with sea view

Hoogtepunten

Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familie driepersoonskamer

Hoogtepunten

Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op de heuvels
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Family Triple Room with Sea view

Hoogtepunten

Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
8-9 Manila Crescent, Weston-super-Mare, England, BS23 2BS

In de buurt

  • Weston-super-Mare Beach - 3 min. lopen - 0.3 km
  • The Grand Pier - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Stadhuis Weston-super-Mare - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Bounce - 6 min. rijden - 4.8 km
  • Sand Bay Beach - 7 min. rijden - 4.1 km

Lokaal vervoer

  • Weston Milton Station - 5 min. rijden
  • Internationale luchthaven Bristol (BRS) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Criterion - ‬2 min. lopen
  • ‪Il Michelangelo - ‬2 min. lopen
  • ‪The Black Cat Micropub - ‬10 min. lopen
  • ‪The Vaults - ‬9 min. lopen
  • ‪Geez - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

New Birchfield Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
New Birchfield Hotel biedt onder meer voorzieningen zoals 2 strandbars aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een rookvrije accommodatie en een lift
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 28 inch met digitale zenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 09.00 uur: GBP 8 voor volwassenen en GBP 5 voor kinderen
  • 2 strandbars

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Leuningen in de gangen
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 28 inch met digitale zenders

Meer

  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.30 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 12.00 uur en 18.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen GBP 20 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. GBP 8 voor volwassenen en ca. GBP 5 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 20 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

New Birchfield Hotel Hotel
New Birchfield Hotel Weston-super-Mare
New Birchfield Hotel Hotel Weston-super-Mare

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij New Birchfield Hotel?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden toegestaan. Er geldt een toeslag van GBP 20 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij New Birchfield Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij New Birchfield Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.30 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij New Birchfield Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt New Birchfield Hotel?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, binnen 15 minuten lopen van Weston-super-Mare Beach, The Grand Pier en Weston Museum. Ook Time Machine Museum en Stadhuis Weston-super-Mare liggen binnen 2 km afstand. Weston-super-Mare Station ligt op 21 minuten lopen.

Beoordelingen over New Birchfield Hotel

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 110 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Richard

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Take this off your site, it is closed

It was closed down
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Susan

2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Ana

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was really the bare minimum, but clean. It was spacious. When we arrived the TV didnt have a remote, the lamp next to the bed didnt work, and the wall had signs of damp. The staff replaced the TV with a smaller one, but it had a remote and worked. There is no frills in this place. The bar area is temprarily closed. Its seafacing, has a lift and has parking for your car.
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Basic but Fine

Very basic hotel, tired on the outside but clean and up together on the inside. Breakfast was very basic but sufficient
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Courtney

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Basic stay

Check in went well. Breakfadt was a decent size and good variety on offer. However things took a turn for the worst when the shower didnt drain, had to get our mid shower for staff to pour drain cleaner down. Returned to shower and it filled even more leaving me trapped in the shower as was unable to opem shower doors due to over flooding. Staff only offereed to go up 2 more levels to shower however this was inconvenient due to being mid shower. Unable to raise wjth staff again on departure as no one was to be seen.
1 nacht verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Barrington

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Old property desperately in need of major renovations and upgrades. Lots of mould in the shower area, although everything was clean. Unfortunately I had shocking neighbours who argued, fought and swore at each other all night. The thin walk between our rooms meant I could hear every word and violent action. They left early in the morning before the staff were up. Not the hotel’s fault but it just added to the negative experience.
2 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Amy

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is not yhe best at all. It was not clean Needs a complete revamp. Equipment not working, tv or showers. Beds are not particularly comfy. I know they do not who is booked however when a couple was arguing, banding, as it felt they where coming through the ceilling, shout and being an absolute nightmare all night its not fair on the other people that are stopping there thst are trying to relax and relax. Unfortunately there was no one around to intervene, for distubance of the peace, they did leave at about 7am. This really is not acceptable at all. I personally would not be returning. The staff where friendly and helpful. Breakfast was nice
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Absolutely shocking

Well where do i start i dont normally give reviews but this one is a exception, the manager wasnt the happyiest of chaps quite miserable in fact, the place felt really out dated n old as if it was only put up for money no care in what they have done, the room was not any better either hair in shower then a tick or bug on the pillow which i have pics n video of but not letting me upload was absolutely disgusted so we left a day early. Will definitely not be staying there again at all, they really need to over haul that place to be a successful one.
2 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Colette

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Never again

On arriving no one to check in girl was sat on her phone with legs up watching some sort of loud music, then proceeded to discuss my booking, waving keys around with another guys, in a different language, so no idea what was being said but not exactly welcoming. Room I was in with filthy to the point that I went and asked for a different room, urine in the toilet, light switch black shower curtain grotesque spare pillow stained ( I’d like to also point out I’ve never ever complained about a hotel in 42 years) they did move me rooms, although no apology given, made to feel awkward, in going to get my stuff from the first room there was a man in there who said it wasn’t urine it was chemicals ( it absolutely wasn’t ) and seemed really annoyed that I dared complain. New room was better but still not worth the £85 charged, bed really uncomfortable, shower leaking from hose so much none came from the shower head. Shower also didn’t drain so because of how much water leaking had to stop to prevent flooding the bathroom, I was woken by two people f*ing at the top of the voices, felt scared and unsafe, glad my partner was there, who despite me saying he would be arriving a bit later, was pretty much shouted at when he arrived to say he couldn’t stay in a single room with another person ( we had booked and paid for a double). Hands down revolting!!!!!
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

jade

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Where to start well I was woken up at 1oclock by another resident shouting because there was someone else in there room as they had the master key for every room in this hotel. When the staff came up at about 2oclock to see what was going on they couldn’t explain how the other resident had the master key and it ended up with the police being called. The person also opened my door to show the staff that the other guy had the master key. There are no cameras in the hallways just one down stairs the main door is supported to be locked at 6 but was still open at 11 o’clock this place is a joke never again will I stay here and would advise others not to bother either
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Steve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, man that booked us in was very helpful, he seemed to be doing lots of jobs like cooking and serving breakfast which was very nice.
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Do not go

Hotel bar was closed nothing mentioned on the Internet TV in the room only had two channels working The shower needs servicing because it’s leaking from the hose from the actual shower unit to the head so if you’re a good dancer, you managed to get a good shower Room door didn’t lock properly Nobody on reception When you’re on the Internet, it said there was only five rooms available that’s probably cause it could only be bothered to get five rooms ready
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Donna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Our Stay in Weston.

Our Stay in Weston at Hotel was ok.their was 2 Things that i didnt like i think it Needs to be a Bit updated and Modernise and the lift to our room which was on the Top Floor was a Bit Wobbly.i did like though the Comfort of the Bed.
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Elliot

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I I’m disgusted with this Hotel and your service as when we got to the hotel there was no parking which they said there would be the room wasn’t ready and when we did get in the room they were dirty with mould and smell. The electrics were on the floor very dangerous and all the showers, leak all over the floor due to the plumbing leaking so I’m very unhappy. I didn’t even stay in the room. We stayed in our vehicle.
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Arshdeep

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Albert

1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

ALLYN

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Ok but not brilliant

Had a two night stay needed a break
2 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin

Good location, very short walk to town and beach. The hotel is badly managed and no attention has been taken to improve the facilities. Only one person there has an idea on what is required, and that is not the management.
4 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Joe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Really nice

Really great hotel with nice breakfast- perfect evening away
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Short stay

We stayed for one night in a pleasant room. Lovely hot water in basic bathroom. Polite staff. No vegetarian sausages or similar. Only white toast
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Joanne

Positief: Netheid, personeel en service

Paid too much

Room was too small for what we paid. Breakfast was good but we couldn’t bring our dog in with us, and as we had to pay an extra £20 for her I would of liked somewhere to go with her so we could eat together, definitely not worth the money but would stay again only at a much reduced rate.
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Aaron

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not worth the money.

Front door was locked when trying to check in, 3 mobile numbers given, one not working, the others no answer. When I did get in I was given a triple room on the top floor, right next to a noisy loft shaft. The room was a sweat box with no fan available. The beds and sofa in the room were so comfortable, paint was flaking from the walls and all the surfaces covered in a layer of dust.
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Lord Daniel. Stephen.

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2024