Luchtfoto

Beoordelingen van Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino - All Inclusive

4 out of 5
Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino - All Inclusive
Dr. Martin Luther King Blvd. #78, Willemstad

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 234 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 338 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 195 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 130 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 103 van 1000 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
7 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 6 dec 2022
Dear Eric,Thank you for choosing Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino for your recent holiday and for providing us with your rating.We are delighted to confirm that you were satisfied with our rooms, bars, food and the service you received from our friendly staff however would have loved to know more about your stay.We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon.Warm Regards,Assistant social media coordinator & eConcierge.

10/10 – Uitstekend

awni

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
15 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 7 sep 2022
Dear Awni,Thank you for selecting Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino for your recent getaway.Allow us to thank you for taking the time to give us a rating.Our goal is to offer you and our guests fantastic vacation experiences and we hope you will allow us a second chance to exceed your expectations during the rest of your stay.Kind regards,Assistant social media coordinator & eConcierge.

10/10 – Uitstekend

Beverly

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super leuke dag gehad! Je hebt er alles en kan veel doen! Zeker waard en we zullen denk ik nog een keer terug gaan!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Vonetta W op 24 jan 2022
Dear Beverly, On behalf of the entire staff of Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino, we would like to thank you for taking the time to post a review of your stay at our resort. We are glad to know that we have exceeded your expectations and that your family had their best time with us! We truly hope you can give us the opportunity to host you again in the future so we can offer you the truly remarkable experience that you deserve. Please do not hesitate to contact us personally prior your arrival, we will be happy to assist you. Best regards, Social media coordinator & Econcierge

8/10 – Goed

Joyce Kriek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwaliteit van het eten vonden wij redelijk. Niet geweldig.
9 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Vonetta W op 15 dec 2021
Dear Joyce Kriek, Bedankt voor uw feedback en aanbevelingen! Wij vinden het fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van de service van de personeel! Onze team doet hun best om te zorgen dat onze gasten in deze moeilijke en bijzondere tijden veilig en lekker kunnen ontspannen en genieten van hun verblijf . Het betreurd ons zeer dat het eten niet volledig naar wenst is geweest. Wij hopen alsnog dat wij jullie tog weer mogen verwelkomen in de toekomst! Met gastvrije groet, Social Media Coordinator & Econcierge

8/10 – Goed

Patricia

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie, locatie, locatie
Leuk resort waar in 30 jaar niet veel is veranderd. De locatie is gewoonweg schitterend. De kamers zijn ruim en netjes, maar zouden wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. De restaurants, 5 in totaal, zijn wisselend in kwaliteit. Onze favoriet is The Ocean Grill. De menukaart van alle restaurants staat vast en na een weekje ken je de kaart wel en verlang je naar iets anders op je bord. Al met al een leuk resort met wat eigenaardigheden, maar dat heb je overal wel. Een aanrader voor een weekje, maar zeker niet langer.
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Vonetta W op 24 aug 2021
Dear Patricia, Hartelijk dank voor uw beoordeling van het resort. We zijn blij te lezen dat uw gezin heeft genoten van het strand en de vriendelijkheid van het personeel! Wij waarderen uw feedback enorm en wij proberen onze service en faciliteiten altijd te verbeteren. Wij vinden het spijtig te lezen dat uw verwachtingen niet helemaal zijn waargemaakt i.v.m het eten. Nogmaals hartelijk dank voor deze beoordeling en verbeterpunten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen, in een verbeterde omgeving, om dan wel aan uw verwachtingen te kunnen voldoen! Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Eten niet goed Veel alcoholgebruik in de ochtend
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Vonetta W op 17 aug 2021
Dear Valued guest, Bedankt voor uw verblijf bij Sunscape Curacao Resort Spa & Casino. Uw gewaardeerde feedback over uw recente verblijf wordt op prijs gesteld. Onze excuses voor al het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf bij ons i.v.m het alcohol verbruik van andere gasten. Het betreurd ons zeer dat uw verblijf niet volledig naar wenst is geweest. We hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen met de mogelijkheid om uw verwachtingen te overtreffen en uw vertrouwen in ons resort te herstellen. Vriendelijke groeten, Social Media Coördinator & Econcierge

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geweldig hotel!!
Geweldig!!
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Vonetta W op 17 aug 2021
Dear valued guest, Bedankt voor uw feedback en aanbevelingen! Ons streven is dat onze gasten zich veilig voelen in deze tijden en dat zij ook volledig kunnen genieten en relaxen! We zijn blij om te horen dat u een hele fijne ervaring heeft gehad bij ons ! Wij kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Social Media Coordinator & Econcierge

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronduit teleurstellend en absoluut niet vier sterren-waardig. Personeel:
13 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Vonetta W op 19 jul 2021
Beste Meneer of Mevrouw, Bedankt voor uw verblijf bij Sunscape Curacao Resort Spa & Casino. Uw gewaardeerde feedback over uw recente verblijf wordt op prijs gesteld. De verbeterpunten die in uw beoordeling zijn uiteengezet, zijn gedeeld met het managementteam dat verantwoordelijk is voor het bestuderen van al uw feedback om ervoor te zorgen dat er richtlijnen zijn om herhaling te voorkomen. Onze excuses voor al het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf bij ons. Het betreurd ons zeer dat uw verblijf niet volledig naar wenst is geweest. We hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen met de mogelijkheid om uw verwachtingen te overtreffen en uw vertrouwen in ons resort te herstellen. Vriendelijke groeten, Vonetta Wijn Social Media Coördinator & Econcierge

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

15 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Vonetta W op 23 feb 2021
Dear valued guest, Thank you for your excellent rating! We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience. We look forward to welcoming you back again in the future for another fantastic experience. Kind regards,

8/10 – Goed

Xiomar

3 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Vonetta W op 14 jan 2021
Dear Xiomar, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sunscape Curacao Resort Spa & Casino. Thank you for your 4-star rating and for giving us the opportunity to exceed your expectations. Thank you for staying at the Sunscape Curacao Resort Spa & Casino and we hope you choose to create more memories here Kind regards, Vonetta W Social media coordinator & Econcierge

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed: - personeel vriendelijk - aan een heel mooi strand waar je goed kan snorkelen/duiken! - 24 uur all inclusive. - Klant staat centraal! Minder goed: - dagelijks zelfde ontbijt/lunch - hotel kamer kan een upgrade krijgen(bolling plafond, moeilijk te openen balkon deur, en nog wat andere oneffenheden) - VIP is niet nodig, alle fasciliteiten en van betere kwaliteit liggen in de niet- VIP gedeelte.
9 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Vonetta W op 22 nov 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We strive in working towards the highest quality standards for our customers. Therefore we want to extend our sincerest apologies concerning all the inconvenience that you have experienced and regret that we have not been able to exceed your expectations. Your feedback has been shared with our management team with the goal to make sure we keep improving our service and quality standards daily. We appreciate your honesty and hope to welcome you back in the future with the chance to exceed your expectations. Kind regards, Vonetta W Social Media Coordinator & Econcierge

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super slecht... nooit meer
Eten was erg slecht. Voor een all inclusive. Savonds moet je zo lang wachten om een plekje te hebben. En dan is het eten zeer slecht. Hotelkamer is niet schoon. Badkamer vies. Airco maakt geluid. Kamer heeft een geur. Er is veel personeel. Maar die is metzichzelf bezig. Je komt er niet tussen.
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Sofie, Vorst laakdal

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie was teleurstellend omdat sommige kamers echt aan vernieuwing toe waren. We hebben zelf 2 verschillende kamers gehad waar telkens gebreken aan waren. Ook begonnen ze op dag 2 het hoofdrestaurant af te breken (dit zonder de gasten op de hoogte te brengen) waardoor de look, feeling en het aanbod zeer teleurstellend was.
7 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Lindsey

Positief: Netheid, personeel en service
Helaas verslechterd in de afgelopen jaren
Over het algemeen is het hotel prima. Dit is de vierde keer dat ik in Sunscape verblijf en het personeel en het heerlijke strand maken echt het verschil. Wel heb ik helaas gemerkt dat de kwaliteit de van het eten de afgelopen jaren echt bizar is verslechterd. Het is bijna niet mogelijk om een gezonde keuze te maken en er is vrij weinig variatie. Op dit moment is zelfs het hoofdrestaurant (waar het buffet geserveerd werd) afgesloten voor verbouwing de komende 2 maanden. Dit was ons niet medegedeeld van tevoren maar op dag 2 van de vakantie kregen we een brief dat vanaf dag 3 het buffetrestaurant dicht zou zijn. Het ontbijt en lunch wordt dus in andere hotels geserveerd maar hierdoor is de keuze echt minimaal. Om toch iets van variatie in ons eten te hebben kiezen wij er daarom voor om voor 4 van de 9 nachten buiten het resort te eten. Als we dit van tevoren hadden gegeten dan hadden we zeker niet meer dan 200 euro per nacht willen betalen voor een all inclusive verblijf. Het personeel en het strand zijn geweldig maar voor de rest verdient dit hotel helaas echt geen 4 sterren meer. Ik zie mezelf hier in ieder geval geen vijfde keer meer komen helaas...
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Driemolentjes, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer gunstig gelegen, direkt aan zee met prive strand, vriendelijk behulpzaam personeel.
6 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Anna, Swichum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Droomvakantie,
We hadden een kamer op het sunclub gedeelte met voor dat deel een zwembad en strand. Daar rustiger. Dat het een All inclusive resort is met 5 restaurants maakt de vakantie extra relaxt. Ook op genoeg plekken kan drinken gehaald worden. De lekkerste coctails zijn te krijgen bij het vis restaurant (van David) en opdrinken op een ligbed op het strand met zicht op de zon die ondergaat. Zie je het al voor je. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en heerst er een sfeer waardoor jij je er thuis voelt. De inrichting van het geheel is mooi en wordt goed onderhouden. Bij het inchecken wel lang op onze kamer moeten wachten ( 3 uren) wij waren de eersten ongeveer maar de laatsten die naar de kamer konden dus zo te zien hadden we wat dat betreft gewoon pech maar kregen wel een kamer, op voor ons ,een perfecte plek. Ook had ik problemen met de kluis maar dat kon ook aan mij liggen.De airco op de kamer moest, leek het wel constant draaien wat soms wel erg koud was maar deze minpunten vallen in het niet door voor wat je ervoor terug krijgt. Dus als ik weer naar Cuacao ga, dan zeker weer op deze plek.
8 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Steven, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fantastische omgeving
Gezellig , warme mensen , fantastische omgeving , wel verouderde kamers
12 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van e-concierge op 13 jun 2018
Bedankt voor je recensie . Wij zijn bezig met het renoveren van de kamers dus we hopen dat we in de toekomst Mogen verwelkomen in een verbeterde omgeving van de kamers. Mvg,

8/10 – Goed

C

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel als je echt even uit wilt rusten
Dit is een leuk hotel als je echt even niets wilt doen. Er zijn 4 verschillende restaurants. Het avondeten in het buffet restaurant vond ik soms wat aan de lauwe kant. Maar er is genoeg om uit te kiezen. Het ontbijt buffet wat prima. Verder is het heerlijk als je met kinderen bent dat alles inclusief is, ze kunnen halen wat ze willen. Heerlijke smoothies of cocktails. Mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Snorkels of kano's kon je gratis voor een uur per dag lenen. erg handig Wij hadden een luxe kamer met uitzicht op zee. Je ziet dat men e.e.a. aan het opknappen is want de kamer was net geschilderd. Alleen dan erg jammer van de badkamer. Ik vind dat deze zeker aan een renovatie toe is. En voor mij irritatie nummer 1: mensen die op elke stoel vooral onder de parasols handdoeken neerleggen en dan pas rond 12.00 aan komen. Ik heb dagen gehad dat echt 2/3 van de stoelen zgn bezet waren maar er echt niemand lag. Dit terwijl dit duidelijk in de hotelregels vermeldt staat! Dichtbij willemstad er rijdt ook 2x per dag een busje van het hotel naar toe. Van tevoren wel reserveren. Je merkt wel dat dit een echt hotel aan het worden is voor Amerikanen. Dus, als je met kinderen gaat dan dienen zij zich zelf wel goed te vermaken want wij hadden weinig tot geen contact. Maar het was wel buiten de kindervakantie om dat wij er waren. Verder wij hebben ons prima vermaakt.
6 nachten verbleven in april 2018
Reactie van e-concierge op 23 apr 2018
Beste C, Bedankt for je recensie en voor je opmerkingen. Wij zijn hard bezig met het vernieuwen van het hotel en met dit willen we je bedanken dat je dit ook hebt genoteerd als een cons want we zien dit als een grote opportunity . Wij hopen dat we je in de toekomst toch weer kunnen verwelkomen bij ons . Met vriendelijk groetjes.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf op Curaçao.
Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in het Sunscape hotel op Curaçao. Het hotel is wel erg gericht op Amerikaanse en Canadese toeristen maar dat hebben wij niet als storend ervaren. Het eten in de restaurants was prima, soms moest er even gewacht worden op een tafel. Het personeel is vriendelijk en de beveiliging is erg alert. De kamers zijn netjes met fijne bedden en airco. De bedden op het strand zijn er voldoende, echter worden de bedjes met parasols wel altijd al vroeg gereserveerd door gasten die een handdoek neer leggen. In het hotel staat duidelijk aangegeven dat dit niet mag, maar er wordt verder niet op toegezien. Wij zaten er in oktober, het rustige seizoen, maar ik kan mij voorstellen dat het in het hoogseizoen misschien erg druk is en de wachttijdden langer zijn. Al met al een fijn verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
7 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heel erg jammer van de Amerikaantjes
Een super resort, echter de Amerikanen hebben het hier voor het zeggen. Wat een volk is dat, ik heb er geen woorden voor. Het management door vrijwel niets aan deze met dollar wapperende tokkies. Heel jammer want het is echt een super mooi resort.
13 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met een goede ligging. Vlak bij mambo,
Goed hotel met super ligging. Loopafstand naar cabana en wet en wild. Super vriendelijk personeel. Jammer dat er nergens asbakken zijn. Nu gooit iedereen zijn peuken op de grond.
9 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

H, Nederland

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mooi strand, wisselende service
Het hotel heeft een mooi en groot strand, super om daar te snorkelen. Ook genoeg zwembaden. De service was erg wisselend. Zowel in het de hotelkamer (vaak te weinig handdoeken), maar zeker in de restaurants. De bediening was erg verschillend. Sommigen waren erg vriendelijk, anderen juist weer niet. met name bij het ontbijt en lunch was het soms lang wachten op het drinken.
14 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

sil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig verblijf.
Prima hotel gelegen aan groot prve strand met voldoende ligstoelen. Personeel deed erg zijn best om iedereen ten dienste te zijn. Eten was er in overvloed en je hebt keuze in diverse a la carte restaurants. Badkamer was wel toe aan renovatie.
7 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

dutch, netherlands

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Good location, rooms are old.
Very friendly staff, good location near the beach. But, the rooms are old (our bathroom was dirty). Dinner is fine (sometimes you must wait very long), breakfast is poor (only fried stuff). Looking at the price - quality, the hotel is to expensive. Especially when you compare it with Turkish all-in-clusive hotels.
13 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij mambo verder qua all in. Eten erg slecht
Eten was erg slecht, kamer ging wel. Hygiene kan beter.
8 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Magic J

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a great property to go with your family or friends. The staff is great the make your trip great energy and very attentive
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Monica

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Erik

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Property needs updating. Dinning was very limited. If you’re looking for a bare minimum resort, this is it. The staff is pleasant but don’t expect anything to be taken care of right away. Not what you would expect for an “all inclusive “ resort.
6 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Frances Ellen

Reisde met partner
The beach was amazing. The resort itself was subpar. We had limited or no air conditioning and hot water on several occasions. The maid service neglected to give us linen. The food selection was very minimal. We did enjoy the scenery and the walk to Mumba Beach.
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Charles John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the 5th time sataying at Sunscape. The staff are top notch and deliver excellent service. Shout out to Kenneth and Norma at the bars and Ria at the Sunclub desk!! We love the friendliness and helpfulness of the staff. The buffet staff are very hood as are the staff at the specialty restaurants. The cleani n.v g staff are very thorough. All in all a relaxing and enjoyable place to stay. The snorkeling in the lagoon is AMAZING!!
7 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Jessica

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
As someone that loves all inclusive and has stayed at several I can say this was hands down one of the worse experiences. We asked for our A/C to be serviced several times and was assured someone would fit it after confirming it was in fact broken yet no one ever came. Instead we were given a fan. Makes no sense to pay extra for room service when the room service staff never answered the phone when called. The resort app didn’t work or request weren’t responded to. I’m a big foodie, and was very disappointed by the food here. Nothing was good. Rooms were half cleaned. Concierge stated I couldn’t get drinks to the room because the mini bar has beverages however room service brought drinks the day before. Mini bar only had sodas and waters. Wasn’t filled on time. All around a 2 experience and that’s beginning kind.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van B.A op 26 apr 2024
Dear Jessica,Thank you for taking the time to express your thoughts on your recent stay with us. We sincerely appreciate your gratitude for the opportunity to be part of your vacations and for sharing your thoughts based on your experience with us.Guest feedback is of utmost importance to us, as it serves as a valuable tool for evaluating our service and identifying areas that require improvement. Our mission is to strive for excellence, and your insights contribute significantly to this ongoing process.We extend our sincerest apologies for any areas where we fell short of your expectations. It's disheartening to learn that your stay was less than perfect, and we take your concerns seriously. Rest assured, we have taken note of the aspects you mentioned, and our team is actively working on addressing them to enhance the overall guest experience.Your willingness to provide constructive feedback is appreciated, and we would like to assure you that your comments are instrumental in guiding our continuous improvement efforts. We understand that a remarkable stay is what our guests deserve, and we are committed to exceeding expectations.Once again, thank you for picking us and for your transparent feedback. Please feel free to contact us directly. We value your feedback and look forward to the opportunity to host you again in the near future, providing you with a truly remarkable and improved stay.Kind regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

6/10 – Redelijk

Gordana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van B.A op 22 apr 2024
Dear Gordona,Thank you for taking the time to rate your experience at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino.We appreciate your choice and for sharing your sincere rating with us. Your decision to stay with us mean a lot.Please feel free to provide us with more information in regards to your stay directly to us!We hope to be able to welcome you back at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino.Warm regards,Assistant Social Media Coordinator & E-concierge

8/10 – Goed

Brian E

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, our stay was wonderful, BUT...we tried for three days to get our air conditioner looked at with no success. The room never got cool to the point of being comfortable. Complaints to the front desk went unheeded. Everything else about the resort, the island, and our trip was great.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Brian,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We're pleased to hear that overall, you had a wonderful experience and enjoyed your time at the resort and on the island.However, we apologize for any inconvenience caused by the inconveniences with your air conditioner. Providing a comfortable environment for our guests is important to us, and we regret that we were unable to resolve the issue during your stay. Your feedback will be shared with our maintenance and front desk teams to ensure that similar situations are handled more effectively in the future.We appreciate your understanding and patience, and we're glad to hear that despite this issue, you were still able to enjoy the other aspects of your trip. If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out.We hope to have the opportunity to welcome you back to Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino and provide you with a more comfortable experience in the future.Best regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

8/10 – Goed

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sunscape was a great value! Only thing lacking truly was the food…
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Dennis,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We're pleased to hear that you found it to be a great value.We apologize for any disappointment caused by the food not meeting your expectations. Providing delicious and satisfying dining options is important to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard. Your feedback will be shared with our culinary team to address any issues and ensure that we provide a more enjoyable dining experience for our guests in the future.We appreciate your understanding, and we're glad to hear that you still found value in your overall experience at our resort. If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out.We hope to have the opportunity to welcome you back to Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino and provide you with a more satisfying dining experience in the future.Best regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

4/10 – Matig

Anatoly

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Condition of sea, swimming and snorkeling
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Anatoly,Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We genuinely appreciate your feedback and the opportunity to be a part of your vacation memories.Guest feedback is invaluable to us as it helps us evaluate our service; offerings and identify areas for improvement. We are committed to striving for excellence, and your insights play a crucial role in this endeavor.We apologize for any aspects of your stay that did not meet your expectations. Your feedback is taken seriously, and we are actively addressing the areas you highlighted to enhance our overall guest experience.Your willingness to provide constructive feedback is truly appreciated, and we assure you that your comments are guiding our continuous improvement efforts. Our goal is to exceed your expectations and provide you with a memorable experience.Thank you once again for choosing us and for your transparent feedback. Should you have any further concerns or comments, please do not hesitate to reach out to us directly. We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with an exceptional stay.Warm regards,Assistant Social Media Coordinator & eConcierge

4/10 – Matig

Jonathan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the beach and some staff was nice but majority was not nice. The food was great though but there was a long waiting time and also the staff often forgot my order. My room had a roach in it and it wasn't the cleanest.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Jonathan,Thank you for sharing your feedback on your recent stay at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We appreciate your honesty and taking the time to provide us with your insights.We're glad to hear that you enjoyed the beach and found the food to be great. However, we apologize for any inconvenience caused by the long waiting times and staff forgetting your order. Providing efficient and attentive service is a priority for us, and we regret that we did not meet your expectations in this regard. Your feedback will be shared with our team to address these issues and improve our service standards.Additionally, we apologize for the cleanliness issue you experienced in your room. Maintaining a clean and comfortable environment for our guests is essential, and we take reports of pests seriously. Our housekeeping team will be notified to ensure that thorough inspections and measures are taken to address this concern.We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement and strive to provide a better experience for our guests. Please don't hesitate to reach out to us directly.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable stay.Warm regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

2/10 – Ontzettend slecht

FELICIA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The air conditioning system didn't work for the whole 5 days we were there. We had to ask for portable fans to help cool us down at night-time. False advertising, the pictures are all photo shopped and facilities need major work. Not a big variety on food, buffet for breakfast is ok and i must shout out to Natalie that works the breakfast buffet always made sure we got seats and she remembered what my family drank and on the days my lids couldn't dine in she wrapped their food
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Felicia,Thank you for taking the time to express your thoughts on your recent stay with us. We sincerely appreciate your gratitude for the opportunity to be part of your vacations and for sharing your thoughts based on your experience with us.Guest feedback is of utmost importance to us, as it serves as a valuable tool for evaluating our service and identifying areas that require improvement. Our mission is to strive for excellence, and your insights contribute significantly to this ongoing process.We extend our sincerest apologies for any areas where we fell short of your expectations. It's disheartening to learn that your stay was less than perfect, and we take your concerns seriously. Rest assured, we have taken note of the aspects you mentioned, and our team is actively working on addressing them to enhance the overall guest experience.Your willingness to provide constructive feedback is appreciated, and we would like to assure you that your comments are instrumental in guiding our continuous improvement efforts. We understand that a remarkable stay is what our guests deserve, and we are committed to exceeding expectations.Once again, thank you for picking us and for your transparent feedback. Please feel free to contact us through our socials. We value your feedback and look forward to the opportunity to host you again in the near future, providing you with a truly remarkable and improved stay.Kind regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

6/10 – Redelijk

Cindy

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was amazing and overall we had a great time but the buildings and rooms could definitely use some renovation and updating. We had water dripping from a vent on our ceiling and our friends room had no air conditioning. The beach is wonderful and we don’t spend much time in the room so we still had a great time!
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Cindy,Thank you for sharing your experience with us at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We're delighted to hear that you had a great time overall and that our amazing staff contributed to your enjoyable stay.Your feedback regarding the need for renovation and updating is valuable to us, and we will certainly take it into consideration as we strive to improve our facilities.It's wonderful to hear that you still had a great time despite these challenges and that you enjoyed the wonderful beach. If there is anything else we can do to enhance your future stays with us, please don't hesitate to let us know.We hope to have the opportunity to welcome you back for another memorable stay in the future.Warm regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

8/10 – Goed

Eugenio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Sunscape Curacao has one of the best beaches near Willemstad. The proximity to Mambo Beach & Blvd make it a great location and only 10 minutes bus from Willemstad. The pool is beautiful against the Caribbean Sea and the Sun Club private pool is a bonus. The buffet at World Cafe had a nice variety of food.The night time entertainment could be a bit more elaborate and the a la carte restaurants could be a bit more upscale. The room was nice but I would have preferred a stronger A/C. Overall, an excellent place to stay for convenience and friendly people.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Eugenio,Thank you for sharing your positive feedback about your recent stay at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We are thrilled to hear that you enjoyed our beautiful beach, convenient location, and the proximity to Willemstad.We're glad you appreciated our pool area and the added bonus of the Sun Club private pool. It's wonderful to hear that you found the buffet at World Cafe to offer a nice variety of food options.We appreciate your feedback regarding the nighttime entertainment and the a la carte restaurants. Your comments will be shared with our team as we strive to enhance our offerings and provide a more upscale experience for our guests.We apologize for any inconvenience caused by the room's air conditioning, and we will address this issue to ensure our guests' comfort.Thank you again for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future.Warm regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

6/10 – Redelijk

Shalini, Guttenberg

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location. Beach is lovely even though it’s a little rocky in some locations. Entertainment is excellent; bingo, daily auctions, carnival, shows every night. Their entertainment crew is really excellent. The pools are great. The rooms are extremely dated. The property looks nice but the rooms look very old. They have free kayaking, paddle boating and snorkeling gear included in the hotel stay, which is nice. Beautiful fish to view in the water. Food really needs work. The quality and variety of the food was not great. My son has allergies to eggs and everyday he had cereal and milk, which we brought with us thankfully. Nothing has labels in the hotel and the staff are not very aware of the severity of allergies. They say things like, “it shouldn’t have eggs!” How can we take that risk? Martin the chef was great and he tried his best to get fresh food made for my son but even he was out of breakfast options since the hotel items like bread, pancake mix, pasta and pizza etc all had eggs. The dinners were better as there were always the option of grilled meat or grilled fish and rice. Martin made beef patties for him and chicken shawarma etc. which was excellent for lunch. Food is pretty much the same options each night and lunch time too, so it can get a little repetitive. They randomly close restaurants without updating the app, which is unfortunate. Service is slow but it is the same for all islands in my experience. Balconies are just for one person to stand.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Shalini,Thank you for sharing your detailed feedback about your recent stay at our resort. We appreciate your thorough review and are delighted to hear that you enjoyed our excellent location, beautiful beach, and great entertainment options.We apologize for any inconvenience caused by the appearance of our rooms and understand your concerns regarding the quality and variety of our food offerings. Your feedback regarding your son's allergies is particularly concerning, and we apologize for any oversight on our part. We will address this issue with our staff to ensure that they are more aware of the severity of food allergies and take appropriate measures to accommodate our guests' dietary needs.We're glad to hear that Chef Martin was able to assist with providing suitable meal options for your son, and we will continue to work on improving our food options and labeling to better serve our guests.Regarding the service speed and restaurant closures, we apologize for any inconvenience this may have caused. We will review our processes to ensure that our guests receive efficient and consistent service, and that our app is updated in a timely manner with any changes to restaurant availability.Thank you again for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Warm regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

4/10 – Matig

Stephen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sunclub did not offer the private pool area or premium alcohol as promised
14 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Stephen,Thank you for sharing your feedback regarding your recent experience at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We appreciate your insights and apologize for any discrepancies you encountered with the Sun Club amenities.We want to clarify that Sun Club guests do indeed have access to a private pool area and a premium bar located within our Sun Club area. We regret any confusion or inconvenience you may have experienced, and we will ensure that our team is properly informed to provide accurate information to our valued guests.Please contact us directly.Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to enhance our guests' experience. We apologize for any disappointment and assure you that your comments will be addressed to ensure that we deliver on our promises.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Warm regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

10/10 – Uitstekend

Angie M

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The location was perfect with its own private piece of the pristine beach. Staff were extremely friendly/helpful and I felt very safe on & off the premises (I would not mind coming back alone). I enjoyed being able to go from the beach to the pool & vice versa. The food was great but the alcohol inventory can def use an upgrade even if it cannot be premium/VIP status (perhaps those can use a refresh as well and move those bottles to the non VIP population). Entertainment was just right and enjoyable. Property can use some upgrade. The room was extremely spacious but can also use an upgrade. Overall I was very satisfied with my stay.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Angie,Thank you for sharing your positive experience at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We're thrilled to hear that you enjoyed our perfect location with its own private beach and that you felt safe both on and off the premises.It's wonderful to know that you found our staff to be extremely friendly and helpful, and that you appreciated the ease of transitioning between the beach and the pool. We're glad to hear that you enjoyed the food and entertainment, and we appreciate your feedback regarding the alcohol inventory and the need for property upgrades.Your satisfaction with your stay means a lot to us, and we're pleased to hear that you were overall very satisfied. We will take your feedback into consideration as we strive to continuously improve our guest experience.If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in the future.Best regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

6/10 – Redelijk

Naika

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The staff at this resort was very rude and lacked common manners. This resort also needs more activities to cater to all guest young and old. I came to celebrate my 25th and it did not give birthday, it was quite boring actually. The only staff that was great was NORMA & SHAYRON. They were amazing and made me feel very welcomed!
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Naika,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We sincerely apologize for any disappointment caused by the behavior of some of our staff and the lack of activities to celebrate your special occasion.Providing exceptional service and creating memorable experiences for our guests is our top priority, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard. Your feedback will be shared with our management team to address any issues and ensure that we provide a more welcoming and enjoyable experience for all of our guests.We're pleased to hear that Norma and Shayron stood out to you as exceptional staff members. We will be sure to recognize them for their efforts in making your stay memorable.If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out. We hope to have the opportunity to welcome you back to Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino and provide you with a more enjoyable experience in the future.Best regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

4/10 – Matig

Stephanie St.

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Food was terrible, Almost uneditable! The beach was nice, we were able to see a lot of fish while snorkeling. The entertainment staff was really great!
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Stephanie,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We're pleased to hear that you enjoyed the beach and had a positive experience with our entertainment staff.However, we apologize for any disappointment caused by the quality of the food. Providing delicious and satisfying dining options is important to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard. Your feedback will be shared with our culinary team to address any issues and ensure that we provide a more enjoyable dining experience for our guests in the future.We're glad to hear that you were able to enjoy snorkeling and see a lot of fish. It's always a pleasure to hear when our guests have memorable experiences exploring the natural beauty of our surroundings.If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out. We hope to have the opportunity to welcome you back to Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in the future.Best regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

8/10 – Goed

Jeritt Adam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hot water in rooms limited. Dated property, but wonderful location.
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Jeritt,Thank you for sharing your feedback about your stay at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We're glad to hear that you appreciated our wonderful location.We apologize for any inconvenience caused by the limited hot water in the rooms and for any disappointment caused by the dated property. Maintaining our facilities and ensuring guest comfort are top priorities for us, and we appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement.We hope that despite these issues, you were still able to enjoy your time at our resort. If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Christina

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not given the room I booked. Mold on curtains. Room smelled. Hair in the bathroom - not mine. Broken drawers on room furniture. This is a 1 star/2 star at best. Very disappointed. Food: less than average.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Christina,Thank you for taking the time to express your thoughts on your recent stay with us. We sincerely appreciate your gratitude for the opportunity to be part of your vacations and for sharing your thoughts based on your experience with us.Guest feedback is of utmost importance to us, as it serves as a valuable tool for evaluating our service and identifying areas that require improvement. Our mission is to strive for excellence, and your insights contribute significantly to this ongoing process.We extend our sincerest apologies for any areas where we fell short of your expectations. It's disheartening to learn that your stay was less than perfect, and we take your concerns seriously. Rest assured, we have taken note of the aspects you mentioned, and our team is actively working on addressing them to enhance the overall guest experience.Your willingness to provide constructive feedback is appreciated, and we would like to assure you that your comments are instrumental in guiding our continuous improvement efforts. We understand that a remarkable stay is what our guests deserve, and we are committed to exceeding expectations.Once again, thank you for picking us and for your transparent feedback. Please feel free to contact us through our socials. We value your feedback and look forward to the opportunity to host you again in the near future, providing you with a truly remarkable and improved stay.Kind regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

10/10 – Uitstekend

Khalila

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a wonderful time during our vacation. The staff was really friendly and welcoming. The food was very well prepared and we totally love the Hibachi. We loved our ocean view room and will definitely visit again.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Khalila,Thank you for sharing your wonderful experience at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We're thrilled to hear that you had a fantastic vacation and that you enjoyed the friendly and welcoming staff.It's delightful to know that you enjoyed the well-prepared food, especially the Hibachi, and that you loved your ocean view room. We're pleased to hear that you plan to visit again, and we look forward to welcoming you back for another memorable stay.If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out. We can't wait to host you again at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino.Best regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

10/10 – Uitstekend

Elias Anastaces

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great quick getaway vacation. The protected cove for snorkeling was a big plus. The food was good but don’t expect 5 star restaurants. Plenty of activities for anyone interested. The all inclusive option is a huge $ saver. I would recommend.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Elias,Thank you for sharing your positive feedback about your getaway vacation at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We're thrilled to hear that you had a great time and that you enjoyed the protected cove for snorkeling.It's fantastic to know that you found the food to be good and that there were plenty of activities to enjoy during your stay. We're glad that you found the all-inclusive option to be a huge money saver and that you would recommend our resort.Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your kind words. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future. If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out.Best regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

6/10 – Redelijk

DeLacey

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
property is outdated and listed an asian and a Japanese restaurant but there was only the Japanese place the pools were dirty
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear DeLacey,Thank you for sharing your feedback about your experience at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We apologize for any disappointment caused.Maintaining a clean and updated property is important to us, and we regret that the pools did not meet your expectations during your stay. Your feedback will be shared with our team to address any cleanliness issues and ensure that our facilities are properly maintained.We appreciate you bringing these matters to our attention, as it helps us identify areas for improvement and ensure that we provide a more satisfying experience for our guests in the future.If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out.Best regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

6/10 – Redelijk

Belinda Karina

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bras da Silva Lucas. op 15 apr 2024
Dear Belinda,Thank you for taking the time to rate your experience at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We appreciate your feedback, and while we're glad to see that you chose to stay with us, we would love to hear more about your stay. Your feedback helps us understand what we're doing well and where we can improve to ensure that all our guests have a memorable experience. If you have any specific comments or suggestions you'd like to share, please feel free to reach out to us. We value your input and hope to welcome you back for an even better experience in the future. If you have any questions or need further assistance, please don't hesitate to contact us. Thank you again for choosing Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino.Kind regards,Assistant social media coordinator & econcierge.