Bar met dakterras

Beoordelingen van Embassy Suites by Hilton Wilmington Riverfront

3.5 out of 5
Embassy Suites by Hilton Wilmington Riverfront
9 Estell Lee Place, Wilmington, NC

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 633 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 208 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 49 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 41 van 1005 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

D

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, wel verkeerde kamer eerste nacht maar was snel rechtgezet. Bij schoonmaak werd bed niet opgemaakt en dat was jammer. Ontbijt redelijk, beste was dat je eieren naar wens kon bestellen.
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Robin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super stay at the embassy
8 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustige locatie
Prima ontbijt, vriendelijk personeel. Parkeren was vrij prijzig: 16 dollar per dag.
3 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Dustin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and view from our room.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great. The staff was wonderful.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Donna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only one of three elevators working. After 6 minute wait we took the stairs. Elevator went to top and only stopped at lower floors on way down already at full capacity. 👎
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mark, Wendell

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shopping, dining, Riverfront, Convenience at a fair price.
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Letha

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Vinh, Des moines

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like everything
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Erin

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

jack

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Downtown
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tonya

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Cindy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Zuwena

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the two room suite! Perfect for me and my grandkids! Great staff! And Starbucks is onsite!
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful waterfront park and marina. Pet friendly. Surrounding area all new yet nice architecture. Immaculately kept parks.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Aleksey

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed they stay, the only one thing is that when ingot checked in then room occupied by someone. Problem was taken care of immediately
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Susanna, Mercer Island

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Good location, nice staff.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Angelina

Reisde met familie en kleine kinderen
The staff had a generally annoyed demeanor. First, I arrive to find that there’s no parking. It’s an extra $22 per night. I was misquoted on how much I’d be charged for parking and no one cared to honor the price I’d been given. They also added a $75 deposit to the price. I asked if children were allowed on the rooftop bar, and was told that they were. So me and my kids picked up dinner and brought it up to the roof to eat. We were pretty excited. After we unpacked our food, we were asked to leave because we brought outside food. It didn’t matter that we were paying customers. So I had to pack all of the food back up and take my disappointed kids down to the hotel room to crowd around a desk and an end table to eat our dinner. The pool is small. It only goes to 5ft and it’ll make your skin break out if you don’t bathe with soap immediately after use. Also, there’s no bathroom access from the pool without your keycard to get back in. Incredibly inconvenient. They would only stock one spare roll of toilet paper in the room at a time. We ended up running out on check-out day and had to use tissues. Breakfast is really not good quality. The potatoes are inedible. The eggs are liquid egg. The French toast is not good. The sprite came out of the fountain machine already flat. The glasses are incredibly small. Staff isn’t on top of restocking glasses when they run out, they even run out of the disposable coffee cups too. They only put one person in the kitchen and when they’re ma
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van km op 10 apr 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. I am sorry to learn you were not happy with your stay. The parking fees are clearly listed on the hotel website as well as other 3rd party booking sites and I apologize if you found it was not clearly visible. The 75 is the temporary hold which is customary for every hotel and is released at the end of your stay. As far as bringing food to the Rooftop bar, I do believe it is a violation of NC health Department code to bring outside food to any foodservice establishment. I shared your comments regarding housekeeping leaving 1 roll of toilet paper in the room with our housekeeping manager and also informed the director of F&B about the issues you experienced during the breakfast time to make sure those issues are corrected and prevent recurrence. Thank again for your feedback and we hope you stay with us again in the future.

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Monica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the location along the Riverwalk.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

William

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is well maintained, the rooms are nice and the view was as advertised.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

anesha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Deborah, Charlotte

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooftop patio is awesome
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Megan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gregory

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Wendy

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you for a lovely stay and kind staff. Everyone was wonderful! Well done, team! Especially enjoyed the goodies at your Manager’s Reception in the evening. and your server, Erin for breakfast!! Stellar!
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Diane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay and was happy with the hotel and the staff. Hotel is well kept and the lobby is very inviting.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Linda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay! Close to downtown and the Riverwalk. Parking was easy and accessible. Room was clean and staff was lovely.
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Feras Hassan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very noisy rooms and unclean air. Dusty and bad ventilation system. House keeping do not clean the room except arranging the bedsing
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van km op 3 mrt 2024
Thank you for your feedback. I am sorry to hear that you were not completely satisfied with your stay. I shared your review with the housekeeping manager to make sure staff are properly trained. I also made the engineering department aware of the ventilation issue you mentioned to address it and make the changes needed. Please accept our apology, we hope you will give us another chance and stay with us again.

10/10 – Uitstekend

Mitchell

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Got a suite there and it was awesome. My daughters loved having the pull out couch. And the pool was amazing!!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Abdelkader

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place for family gatherings.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed!!
2 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Michelle

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff wasn’t friendly at check in. Sounded like I was an inconvenience to her by checking in. They didn’t give us the room we reserved. Wanted river view. But got view of wall of parking garage. There was hair in the shower and the shampoo was empty. For spending as much as we did, was very disappointed. Fact they had “no record” I reserved a river view because the Expedia receipt just says suite only.
Reactie van EMBASSY op 25 feb 2024
Hello, Thank you for making our hotel aware of your concerns with the reservation and the lack of amenities in the bathroom. I have spoken to our house keeping manager and have used this as an opportunity to express how important it is to have our amenities stocked fully for each guest. I have also reviewed your reservation to make sure we followed the correct steps in assigning your room to match what the reservation says. After further investigation, we did in fact have you booked as a standard view room with 2 queen beds. that does not include a view of the river. if you feel like this was a mistake from what you had reserved, I would reach out to expedia.com directly as they may have made an error on their end. Thank you again for reaching out and we take your comments and concerns very seriously. I hope you enjoy the rest of your stay, and please let us know if we can help any further.

10/10 – Uitstekend

Lacey

This is an Amazing hotel!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Arianne

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Wonderful hotel close to theater
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Anthony

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Stay experience can vary with staff; construction
Front desk check-in did not include the complimentary waters nor was there any mention of the amenities, breakfast or the complimentary bar drink. Our room was okay but things like dusting the lamps was not done as an example - not being sensitive about it, just an honest observation. The morning after our first night was met with the sound of hammering and construction which went on for the whole day as the hotel was re-doing the carpet on the floor above ours.. on a weekend... with peak occupancy. Make it make sense. So really our "comfortable" stay wasn't as planned given that you travel a distance in hopes of relaxing at a planned vacation but again the hotel General Manager schedules/plans for this type of hotel maintenance to be performed on a weekend - seriously? There is clearly some great staff, hotel mgmt aside, there are some great frint desk folks like Khaled but certainly not the lady who checked us in as it was more of just getting it done and having us sign the oet waiver - again failing to mention anything regarding amenities or our stay. The housekeeping staff does a good job as I know they are probably overworked so some details will undoubtably get through the cracks. Please take this review into consideration as we've stayed there before and had a world of difference regarding our stay experience at this Embassy Suites.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van km op 22 feb 2024
Thank you for taking the time to tell us about your recent stay with us. I am sorry to hear that the agent who checked you in did not follow the proper procedures and did not make you feel welcome. I also would like to apologize again for disturbance that the carpet installation has caused. I passed your comments to the general manager to reconsider the work schedule with the contractor. if you can please give me call to discuss how we can make amends for dropping the ball, I will be on duty this upcoming week Saturday through Wednesday from 4PM to 11PM.Thank you. Khaled.

8/10 – Goed

Tia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property had great views. Many restaurants within walking distance. Nice walking trails. Clean.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Braxton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Brenda

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Just ok
The location is great with the river walk right there and so many restaurant options, but the rooms are just ok. They need to be updated and brightened up. Our room had a bad smell in it and stains on the floor. It’s way over-priced for what you get. However, the people that work there are very kind and helpful. I would not stay there again though.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sharon

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the spot on the river with the view of the battleship. The hotel restaurant was exceptional!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Chad

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

KEVIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property and the staff was great

10/10 – Uitstekend

KEVIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Julius, Webster

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was very nice. I asked for a wake up call last night there. The girl at the front desk never did it. Parking was easy but you have to pay 22.00 a day which I will not complain about because you get a decent breakfast. Restaurant was vey good we had a great waiter. ( 2nd floor restaurant)
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

thomas k

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

RHONDA

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

WADE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024