The Windermere Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Lake Windermere

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Klassieke tweepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie driepersoonskamer

7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(39 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

8,4 van 10
Zeer goed
(23 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Classic Twin Room with Scenic View

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenvoudige tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lake District National Park, Kendal Rd, Windermere, England, LA23 1AL

In de buurt

  • Orrest Head - 11 min. lopen - 0.8 km
  • Lake Windermere - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Windermere Jetty Museum of Boats, Steam and Stories - 2 min. rijden - 2.0 km
  • World of Beatrix Potter - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Bowness Pier - 3 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Windermere Station - 1 min. rijden
  • Durham (MME-Teesside Intl.) - 114 min. rijden

Restaurants

  • ‪Homeground - ‬6 min. lopen
  • ‪The Westmorland Inn - ‬3 min. rijden
  • ‪The Tilly Bar & Kitchen - ‬5 min. lopen
  • ‪The Crafty Baa - ‬3 min. lopen
  • ‪Beresfords Restaurant - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

The Windermere Hotel

Hotel in de buurt van Lake Windermere
The Windermere Hotel biedt faciliteiten zoals een bar en een restaurant aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), een bankethal en vergaderruimtes
  • Een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het ontbijt, het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 70 kamers beschikken over voorzieningen zoals gratis wifi. Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van de schone kamers van de accommodatie.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en haardrogers
  • Televisies met kabelzenders
  • Waterkokers, verwarming en schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.30 uur tot 10.00 uur: GBP 14,95 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • In een nationaal park

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 1 november 2025 tot 1 mei 2026 gesloten (datums kunnen wijzigen).

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen GBP 20.00 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
2 in totaal
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen GBP 5.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. GBP 14.95 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 20.00 per huisdier, per dag
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor babybed: GBP 5.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Hotel Windermere
Windermere Hotel Windermere
Windermere The Hotel
The Windermere Hotel Hotel
The Windermere Hotel Windermere
The Windermere Hotel Hotel Windermere

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Windermere Hotel?

Ja, bij dit hotel zijn honden toegestaan (maximaal 2 in totaal). Er geldt een toeslag van GBP 20.00 per huisdier, per dag. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer details.

Wat kost het om bij The Windermere Hotel te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Windermere Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij The Windermere Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Windermere Hotel?

Dit hotel ligt in een nationaal park, binnen 2 km afstand van Orrest Head en Lake Windermere. Ook Lyth Valley en Windermere Jetty Museum of Boats, Steam and Stories liggen binnen 3 km afstand. Windermere Station ligt op 28 minuten lopen.

Beoordelingen over The Windermere Hotel

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 235 van 813 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 251 van 813 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 175 van 813 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 97 van 813 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 55 van 813 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Andrew

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in a fantastic location within easy reach of all the amenities of Windermere. Although room clean and towels, bedding clean the whole hotel and all rooms could be renovated and corridors could do with a good hoover. No maid service during stay. Also lift out of order and this seems to been out of order for some time reading previous reviews. Orrest restaurant / bar that was advertised was closed. We did try an evening meal in the hotel but very disappointing none of us could eat main course tasted like a whole salt pot had been used so decided against breakfast as plenty of choices to eat in Windermere. Hotel did not charge us for main meal after we complained.Would not stay again.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍👍
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
The hotel itself is clean and tidy, as are the grounds. The rooms are also clean and pleasant. We did not have breakfast as we wanted to explore Windermere itself. However we did see the dining area and food there and it looked very nice. Parking provided was easy and accessible. Overall an enjoyable stay.
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Zoe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Breakfast lacked fresh fruit - just tinned pineapple slices. Location was good as it was easy to walk into the town. Ample parking but at an additional charge. Hotel is very plain in terms of decor.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Gillian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Happy with everything and i would recommend it to my friends 👍😊
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Lesley

Positief: Personeel en service
We enjoyed the Windermere Hotel. Its right by the station so vonvenient for travel. Carolina on Reception was charming and super helpful. No problem replenishing room supplies. Beds confortable. Lovely crisp bed linens and towels. Needs a safe luggage cupboard. Our bathroom only closed from inside.
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Brian

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room comfortable bed. Breakfast ok Lighting poor Dinner mostly inedible,quality poor. Service and staff good and doing their best.
4 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

James

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There was poor selection for evening meal,the room desperatly needs updating with flackey paiint corner missing around base of shower
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Raymond

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was lean if not a little dated
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

JAMES

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
loved every minute staff most helpfull l we will stay again possiblely early nexy year thanks for a nice weekend
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kristen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quaint hotel within walking distance of train and bus stations.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Pamela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent value for half board. So convenient for trains , buses and walking . Helpful hardworking staff and clean rooms etc.
5 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Kim

Reisde met partner
Lift was out of order , my room was on top floor last room , no offer to help carry my many bags up , bar was poorly stocked, no diet mixers so couldn’t have a drink. Room was clean , very basic but comfortable.
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Steve

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Like walking into Fawlty Towers The hotel felt quite dated but cosy. Our room was small, very warm, and definitely in need of an upgrade for the price. Plenty of hot water and a good shower though. We stayed with our dachshund, and were disappointed with the dog experience. The room clearly had strong smells from previous dogs, and we were surprised to find the dog fee was £20 per night, not per stay as we’d thought. For that price, we expected a bit more — no treats, bowls, blanket, or even a welcome note for dogs, which other hotels often provide. The hotel said the charge covers a deep clean, but it still felt excessive for what was offered. Breakfast was in a separate room since the main restaurant isn’t dog friendly, but the Orrest Bar was lovely — we enjoyed a meal there with Stan and played dominoes, which was a nice touch. We booked 3 nights B&B but left after 2 because of poor sleep — the mattress was uncomfortable, and there was a lot of noise from rooms above, leaving me with a sore back. We still had to pay for the full stay and all dog charges. Their response when we told them why we were checking out early- ‘sorry, but nothing we can do about that!’ Overall, it was an expensive stay for what we got. Fine for a night, but we wouldn’t return, especially with a dog.
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Ria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room walls were thin and i could hear everything in the neighbours room next to my room. Apart from that the service was great service with staff and clean too.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Sheena

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Room was a good size , furniture was a bit dated , staff friendly, good breakfast.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Kenneth

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We only stayed for 2 nights so we only went back to the hotel to sleep. Excellent shower, nice view from the window. The only draw back for me was the lift had broken and we were on the second floor
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Jun Qing

2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Diana

Positief: Netheid, personeel en service
Too many coach parties which made the breakfast experience not enjoyable.
4 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Allan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel. In desperate need of a re-furb, which I believe starts in Oct 2025. Should be first class when done. Surrounding area nice. Quick access for town. Binoculars needed for lake view.
Prominent position in town. Good access to station
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Raymond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We liked that the hotel was close to buses and town making it easy to get to around etc.Catering staff etc were very friendly and helpful and the food was excellent.The lift broke on our 3rd day of 7 night stay and remained out of order for rest of our stay. which was a bit of a problem as my wife had to hobble upstairs with her walking stick.Although the room was clean and tidy it was not as good as we were expecting it to be.The online brochure showed a very nice room but was not the same as the one we were given.Rooms like the one we had should have been shown in the brochure so we knew what room we were paying for. It was a very basic room and we expected more.We were very dissappointed with that as with my wifes mobility problems ,she struggled to step in and out of the bath.We also did not know about the £6 a night car parking charge until after we had booked and paid.We decided to travel by train because of this extra charge because we thought this was very wrong.Guests only should be allowed to park free of charge by taking registration of your vehicle like other hotels do..There was a bar and extra facilities but they were shut so we did not have the chance to see what that was like.On our last night dog was barking most of the evening in an nearby room,which kept us awake most of the night.We feel guests with dogs should be in a separate part of the hotel for health,hygiene and noise reasons.
7 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Eric

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

allan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staff were welcoming and friendly and the breakfast was run so well we enjoyed our stay
2 nachten verbleven in september 2025