Open haard

Beoordelingen van Fletcher Hotel Frerikshof

4 out of 5
Fletcher Hotel Frerikshof
Frerikshof 2, Winterswijk

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 163 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 70 van 163 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 163 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 163 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 163 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Bart

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Jack

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was goed vertoeven in dit hotel, ook goede bistro in huis.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Maurice

Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Antoon, Heeze

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gelegen accommodatie
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

ing P.S.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer goed
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Marco

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is op zich prima, maar het bed was helaas niet mijn bed.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Harm

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker dicht bij het dorp en goed bed en zowel douche als bad
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Harry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renovated rooms sre perfect.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was oké, niet erg praktisch maar oké, service zeer beroerd
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

F.D.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn kort verblijf!
Keurig personeel dus grote complimenten aan het team. Kamers ook heerlijk schoon! Voor het ontbijt heel fijn dat wij iets voor 7.00 uur al terecht mochten! Ik zou alleen bij zo'n mooie avond als die wij woensdag hadden wel diner op het terras aanbieden wat nu niet kon/ mocht. (was volgens mij voldoende personeel en loopafstand was prima te overzien) En enkel aardappelgarnituur bij Saté is een beetje gek toch? Dat je dan los voor je frites bij moet betalen i.p.v. wisselen voor aardappelgarnituur.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Hennie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Andries

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
alle lof
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Marino

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sfeer volle inrichting.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Jm

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Chantal

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Joke

4/10 – Matig

Jan

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Wij hebben 2 nachten daar geslapen. Helaas hadden wij een kleine krappe kamer gekregen. Bedden waren veel te zacht. Gelukkig wel schoon. Hebben dit aangeven bij de receptie en konden niets voor ons betekenen. Ook waren de kamers voor dit weekend 25euro pp. En ze konden voor ons niets betekenen?? Nog geen gratis ontbijt gekregen. Hier balen wij enorm van. Voor een nacht het volle pond moeten betalen terwijl er een actie is. Ik hoop hier nog wel een reactie op te krijgen. Voorlopig voor ons geen Fletcher Hotel meer.

4/10 – Matig

Richard

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen Airco, Geen Koelkast. Onvoldoende handdoeken. Waanzinnig duur restaurant. Ontbijt was zwaar onvoldoene. Kwaliteit voldoende maar kwantiteit veel te weinig.
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Brenda

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Otto

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Stefan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Els van den

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louter als slaapplek gebruikt, goed bed en goede douche. Jammer dat er geen waterkoker was om kopje thee te zetten. Niet goedkoop
3 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

A.G.J.

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
wij kwamen half negen aan . Kregen een up grate naar een junior suite. Een koud kil en sfeerloze kamer. 133 euro betaald en nog niet eens de gelegenheid een kopje koffie of thee te zetten op de kamer? Geen reclame.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Frederijk

Positief: Personeel en service
Prima basic hotel, kamel met balkon is aan te bevelen, hotel kan wel een update gebruiken, wat verf hier en daar, water besparende toilet bijv, nieuwe vloerbedekking doet al wonderen.
4 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Remco

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Henk

Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Prettige verblijf. Alleen veeeeeel te weinig plek om de e-bike te stallen. Veeeeeel te weinig stopcontacten om de accu op te laden. We hebben de accu steeds mee moeten nemen naar de kamer om da accu daar op te laden
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

James

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Net maar ouderwets wat afgeleefd hotel.
Vriendelijk personeel,alles netjes in orde en proper.Jammer dat alles er zo ouderwets is en afgeleefd. Dit is vooral op de kamers goed te zien. Alles is er aan vervanging en renovatie toe. Spijtig voor het enthousiast personeel dat er werkzaam is en zijn uiterste best doet.
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Gerda, Limbricht

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was goed , correct personeel. Goed rekening gehouden met de Corona regels.
4 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima hotel alleen douchen in een hoog bad is lastig
3 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Chris, Amersfoort

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ligging prachtig, restaurant sfeervol. kamer te klein (duur betaald) geen douche maar bad en wij zijn 70 plussers. klein bed voor 2 personen. eten en drinken rommelige bediening.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Ruud, Den Helder

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel vriendelijk personeel. Alleen tijdens het diner loopt er te kort personeel, als niet daar eet maar wel wat wil drinken aan de bar of op het terras dan duurt dat lang voordat ze je helpen er loopt dan zeker twee mensen tekort.
3 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

oei, alphen aan den rijn

Reisde met partner
geen kleine koelkast en geen airco en koffie en thee en water
7 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

D&E, Meppel

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Mooie ligging. Het ontbijt was niet goed georganiseerd. Er was onvoldoende ingespeeld op het hete weer , geen ventilatoren,
3 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Veel herrie van het verkeer in de buurt. Tuin ligt aan drukke weg.
4 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Nico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel was zeer mooi. Omgeving geweldig om te fietsen of wandelen.
3 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Stef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk personeel, goed restaurant, mooie omgeving met veel mogelijkheden tot rust en ruimte zoeken.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
heerlijk
Heerlijke dag/nacht gehad heerlijk zwembad(je) en fijne sauna
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Stefan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Delius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Gerrit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima prijs en kwaliteit voor de producten die ze bieden. Hotel ligt op een prettige centrale ligging. Goed bed en ontbijt was ook prima om de dag ermee starten.
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Marja

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Restaurant is prima Kamer was smerig Badkamer redelijk
1 nacht verbleven in augustus 2019