The Bell Inn
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Worcester Racecourse
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Bell Inn





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
6 aug - 7 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Een koelkast
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2019
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 kingsize bed met slaapbank laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 kingsize bed met slaapbank
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2019
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op heuvels laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op heuvels
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Martley Rd, lower broadheath, Worcester, England, wr2 6qg
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Worcester Whitehouse
Worcester Whitehouse
- Zwembad
- Bubbelbad
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 1.020 beoordelingen
De prijs is € 158
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: GBP 10 per accommodatie, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 30.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: GBP 50.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: GBP 30.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bell Inn Worcester
Bell Worcester
The Bell Inn Hotel
The Bell Inn Worcester
The Bell Inn Hotel Worcester
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Bell Inn
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Dennis
Reisde met partner
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Dennis
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ashley
Reisde met partner
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
Reisde met partner
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Peta
2 jul 2025
Peta
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Peta
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Peta
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Georgina
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Georgina
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Zakenreiziger
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuya
Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuya
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Colin
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colin
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Fiona
Reisde met familie
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiona
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mike
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mike
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met partner
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andy
Reisde met partner
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andy
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Julian
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julian
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Philippa
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thoroughly recommend The Bell to anyone
Philippa
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Markus
Reisde met familie en kleine kinderen
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Markus
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Luke
Reisde met een groep
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Staff, Great Room, Great Breakfast
Luke
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Toby
Reisde met familie en kleine kinderen
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toby
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gillian
Reisde met partner
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Gillian
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Karen
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Andrew
2 apr 2025
Andrew
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Keith
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keith
2 nachten verbleven in maart 2025