Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 105 van 493 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
105
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 493 beoordelingen" "
8 - Goed
221
Gastenscore: 6 - Redelijk. 113 van 493 beoordelingen" "
6 - Redelijk
113
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 493 beoordelingen" "
4 - Matig
43
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 493 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
11
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Peter
Reisde met een groep
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel had alles wat we van een hotel verwachten: douche en wc op de kamer, goede wifi, een bar waar 's avonds nog een drankje besteld kon worden en een goed ontbijt. Alleen het tweepersoonsbed had iets breder gekund.
In de directe omgeving is niet veel te doen, maar gelukkig is er goed openbaar vervoer, zowel richting Vohwinkel als richting Elberfeld. En daar zijn genoeg restaurantjes en cafeetjes.
Peter
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 27 okt 2023
Beste Peter,Bedankt voor uw review.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de voorzieningen in uw kamer, zoals de douche, het toilet en de goede wifi. Het verheugt ons ook dat u genoten heeft van onze bar en het uitgebreide ontbijt.We begrijpen dat u graag een breder bed had gehad en we waarderen uw feedback hierover. Onze kamers zijn uitgerust met hoogwaardige queensize bedden om het comfort van onze gasten te garanderen. Wat betreft de omgeving, het klopt dat ons hotel zich aan de rand van de stad bevindt, maar zoals u al aangaf, is er goed openbaar vervoer beschikbaar om de nabijgelegen bezienswaardigheden en eetgelegenheden te bereiken.Alvast bedankt en met hartelijke groet,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
8/10 – Goed
Christophe
6 sep 2023
Christophe
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 11 sep 2023
Beste Christophe, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
10/10 – Uitstekend
Niek
26 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niek
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Robin Müller op 14 nov 2022
Guten Tag Niek, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut mich, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bitte empfehlen Sie uns weiter. Viele Grüße Robin Müller, Direktor
6/10 – Redelijk
Vincent
20 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
2 nachten verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
HAGM
Reisde met een groep
5 sep 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
HAGM
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Robin Müller op 29 sep 2020
Dear HAGM, thank you for your feedback. I am sorry that we could not manage to match with your expectations. Our aim is to give a constant high level of product and service to our guests. With your statement you help us in achieving this. I apologize for any inconvenience caused. Best regards Robin Müller, General Manager
8/10 – Goed
Jossy
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prettig verblijf
Het was een goed verblijf met een goed ontbijt en duidelijke covid regels. Parkeren kost 3 euro. Het is er schoon, het interieur is ietwat aan de oude kant en er zijn geen toiletartikelen. Al met al zeer de prijs waard.
Jossy
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Robin Müller op 29 sep 2020
Dear Jossy, thank you very much for your feedback. It is nice to read that you've enjoyed your stay. Please recommend us to your colleagues and friends. Best regards Robin Müller, General Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 aug 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen koffie/thee faculteiten, gat in de muur, geen airco.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Robin Müller op 3 sep 2019
Dear guest, thank you very much for your feedback. It is nice to read that you've enjoyed your stay. Sorry that we do not have airco in our guest rooms. However public areas are climatized. Thanks for the advice regarding coffee and tea making facilities in the room. We will put this on our agenda. Please recommend us to your colleagues and friends. Best regards Robin Müller, General Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 jun 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Krappe parkeerplaatsen.
Receptie was slecht bemand; lang wachten.
Kamers waren bloedheet.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Robin Müller op 10 jul 2019
Dear guest, thank you for your feedback. I am sorry that we could not match with your expectations. We always try to give the best quality of service and product to our guests. With your statement you help us in achieving this. Best regards Robin Müller, General Manager
8/10 – Goed
Leslie
2 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Good enough for a few nights
Leslie
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Robin Müller op 5 feb 2019
Dear Leslie, thank you very much for your feedback. It is nice to read that you've enjoyed your stay. Please recommend us to your colleagues and friends. Best regards Robin Müller, General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligt wat uit het centrum, maar wel vlak bij de autosnelweg
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Robin Müller op 6 jan 2019
Guten Tag lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut mich, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bitte empfehlen Sie uns weiter. Viele Grüße Robin Müller, Direktor
10/10 – Uitstekend
Christophe
26 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Restaurant and breakfast available.
Close to highway.
Christophe
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Robin Müller op 13 dec 2018
Dear Christophe, thank you very much for your feedback. It is nice to read that you've enjoyed your stay. Please recommend us to your colleagues and friends. Best regards Robin Müller, General Manager
6/10 – Redelijk
Ben
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk personeel maar hotel verouderd
Hotel is verouderd. Op kamer is geen airco en het openzetten van een venster gaat niet door de autosnelweg en drukke verbindingsbaan vlak bij. Personeel is vriendelijk en de parking is ruim en zeer schappelijk in prijs. Helaas zijn de kamers afgeleefd en hebben deze dringend een opknapbeurt nodig
Ben
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Robin Müller op 5 sep 2018
Dear Ben, thank you for your feedback. You are right that we do not have aircondition in our guestrooms, but we do not advertise it either. Thanks for your praise regarding my staff and the parkingplaces. Please recommend us to your colleagues and friends. Best regards Robin Müller, General Manager
8/10 – Goed
Peter
14 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is netjes, het eten is van prima kwaliteit.
Zeer vriendelijk personeel.
Peter
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Robin Müller op 12 jan 2018
Dear Peter, thank you for 4 stars. Please recommend us to your friends. Best regards Robin Müller, General Manager
8/10 – Goed
Robert, Groningen
9 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes hotel
Erg netjes hotel met vriendelijk personeel, ontbijt was uitgebreid genoeg. Parken was gratis en niet 3 euro zoals vermeld
Robert
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Robin Müller op 12 jan 2018
Dear Robert, thanks for 4 stars. Please recommend us to your friends. Best regards Robin Müller, general manager
8/10 – Goed
Max
29 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachting voor een dagje Wuppertal
Ruime kamer met gordijnen die het vrij goed donker konden houden. Badkamer had een wel wat lastige douchekraan die gauw van ijskoud naar bloedheet sprong bij een kleine beweging. Goed ontbijt, veel keuze in warme etenswaren. Qua broodjes ook meerdere soorten aanwezig. Enige minpuntje: de vruchtendranken waren niet gekoeld.
Max
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van Robin op 12 dec 2017
Dear Max,
thank you for your comment.
It is with great pleasure to read that you've enjoyed yous stay and that you point out guest rooms and the breakfast.
I am sorry, that the water temperature was not stetic. I will check this immediately.
Please recommend us to your colleagues and friends.
Best regards
Robin Müller
General Manager
2/10 – Ontzettend slecht
G, Haarlem
10 okt 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen warm water
Het is schrikken maar het bestaat. In je blootje bij de douche die maar niet warm wil worden. Met de tanden op elkaar twee ijskoude minuten beleefd. Een regelrechte schande voor een hotel !
G
3 nachten verbleven in oktober 2017
4/10 – Matig
Guido, Amsterdam
26 sep 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Old and run own. In need of renovation.
All in all OK since I just slept there. Further not to much positive to say
Guido
4 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Robin Müller op 11 okt 2017
Dear Guido,
thank you for your feedback. I am sorry that we did not leave a better impression on your stay. As we have just finished renovation of public areas and rooms, it is astonishing for me to read your words. Sorry that it did not make you feel comfortable.
I apologize for any inconvenience caused.
Best regards
Robin Müller, General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel. Nice stay, nice people ++++
Nice hotel, nice room VERY clean! Staff are very friendly. Breakfast is REALLY good. Lot's of things you can eat. GOOD!!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Robin Müller op 1 sep 2017
Dear guest, thank for this great feedback. It is nice to read that you've enjoyed your stay and that you point out the friendliness of my team and the breakfast. Please recommend us to your friends.
Best regards
Robin Müller/General Manager
6/10 – Redelijk
Karin, Ohe en Laak
8 aug 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Matig hotel met klamme bedden
we hebben het hotel last minute gekozen omdat het tov het centrum redelijk gunstig gelegen was en de ervaringen met Wyndham positief waren.
Dit hotel heeft inmiddels zijn beste tijd gehad, kamer was wel schoon maar verschrikkelijk saai, leek alsof een zitje weggehaald was en er hing 1 dingetje aan de muur. Ondanks de grote lege ruimte in de kamer was het bed in een hoekje gedrukt, dus 1 zijde lastig te bereiken. Het bed is voorzien van een vies met rubber/latex overtrokken matras, je gaat er al van zweten als je er naar kijkt, ook de hoofdkussen hadden denk ik een waterafstotende laag erom. Kortom: hele nacht wakker gelegen. van klamme verschuivende lakens. Ook jammer dat er geen fatsoenlijk afgesloten parkeerruimte voor motoren is.
Karin
Reactie van General Manager op 6 sep 2016
Dear Karin, thank you for your feedback. I am sorry that we could not leave a better imression on you. I appologize for the hygienic insufficencies in your room. However I am sure that we don not use any Latex/Gummi sheets on our matresses or pillows. Sorry that it wqas too hot in your room. It was a very hot day and we do not have air condition in our guest rooms. We will take this into consideration for our further planning.
Best regards
Robin Müller
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 aug 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goef
Ontbijt en service was prima
Geverifieerde reiziger
Reactie van General Manager op 6 sep 2016
Dear guest,
thank you for your feedback. It is with great pleasure to read that you've enjoyed your stay and that you point out the breakfast and the good service. Please recommend us to your friends.
Best regards
Robin Müller
8/10 – Goed
KURT, gavere-asper
1 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
No big luxury, good valued hotel for this price !
Because we are a family with 2 kids (9+10 years), i had asked in advance, 2 connecting rooms instead of 1 family room.
Did this with no surcharge ! Friendly people at reception/restaurant. Breakfast buffet was more then ok.
KURT
Reactie van General Manager op 6 sep 2016
Dear Kurt, thank you for this feedback. It is with great pleasure to read that you've enjoyed your stay and that you point out the flexibility and friendliness of my team as well as the breakfast buffet. Please recommend us to your friends.
Best regards
Robin Müller
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jul 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
Mooi hotel, lekker ontbijt. Leuk zwembad voor de kinderen.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Robin Müller op 8 aug 2016
Dear guest, thank you for your feedback. It is with great pleasure to read that you've enjoyed yous stay and that you point out the beakfast and the pool. Thanks for recommending us to your friends.
Best regards
Robin Müller
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für ihre Bewertung. Es reut mich, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.
Mit freundlichen Grüßen
Robin Müller
4/10 – Matig
S.J., Ewijk
31 aug 2015
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Dit hotel geef ik een 6
Die hotel opzicht vind ik geen uirstraling hebben die lobby is heel erg saai en voor een gezin kamer vind ik veels te klein je kan nauwelijks bewegen.vond niks aan
S.J.
Reactie van Robin op 7 nov 2015
Dear S.J. van Ewijk,
thank you for your comment. I am sorry that we could not meet with your expecations with regard to the comfort of your family room. The rooms are 25 m² and when you stay there with 4 people space is of course limited. We also have the possibility to offer you 2 roooms with connecting door, may be next time.
Best regards
Robin Müller
8/10 – Goed
MV
3 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel in mooie omgeving.
Prettig hotel met kundig en vriendelijk personeel. Makkelijke ligging t.o.v. snelwegen, slechts 10 minuten van de beroemde zweeftrein (aanrader!) en 20 minuten van Dusseldorf centrum.
Helaas is sinds de overgang van Novotel naar Tryp het restaurant slechter geworden in keuze en niveau.
Sinds de renovatie slechts 1 stoel op een 4 persoons kamer...
MV
Reactie van Robin Müller op 24 aug 2015
Dear guest,
thank for this comment.
It is nice that you like the location und the standard of the hotel. Thanks for the advice with regard to the variance of our menu. We will take this into consideration when planning a new one. Sorry that there was only 1 chair in your room. But due to the fact that you were 4 people, there was not much more space in the room for another chair.
Looking forward to welcoming you again.
Best regards
Robin Müller
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel
was geen airco was warm op de kamer en de kussens waren te klein en zacht
Geverifieerde reiziger
Reactie van Robin Müller op 17 aug 2015
Dear guest,
thank you for your feedback.
I am sorry, that you felt it was too warm in your room. Unfortunately we do not have aircondition in our guest rooms and we do not advertize this. Thanks for the advice with regard to the pillows. Next time, simply call the reception and we will bring you some more pillows.
Best regards
Robin Müller
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 mei 2015
Positief: Netheid
Fijn dagje uit met het gezin
Nette ontvangst, goed ontbijt. Douchen in bad met normale lengte was niet te doen. Rugpijn na slapen. Stad guur en Trein viel tegen. Zoo was geweldig
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Robert
4 jan 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
Reactie van Robin op 14 mrt 2015
Dear Robert,
thank you very much for this positive feedback.
Best regards
Robin Müller
8/10 – Goed
Hans, Almere
10 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel op centrale locatie
Goede prijs qualiteits verhouding. Wuppertal is een gezellige stad en veel uitstapjes mogelijk, zweef baan, zoo,
Hans
8/10 – Goed
Mercier, Adegem
17 apr 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een ideaal hotel voor een tussenstop
Mercier
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 dec 2012
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes
Nette kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Suzan
21 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Suzan
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 25 jan 2024
Dear Suzan,Thank you for taking the time to share your feedback.We are very sorry that your experience did not meet your expectations. Would it be possible to provide us with more information, please? Our guests' feedback is very useful and we always welcome suggestions for improvement.We hope to have the pleasure of welcoming you back for an improved experience next time.Kind regards,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
6/10 – Redelijk
Mario
Reisde met familie en kleine kinderen
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Für den Preis ist es OK.
Bei uns hat die Heizung nicht richtig funktioniert. An der Rezeption gab es auch weitere Gäste die das selbe Problem hatten.
Mario
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 15 jan 2024
Sehr geehrter Mario , vielen Dank für Ihre Bewertung!Wir freuen uns sehr, dass Sie unseren Service mit 100% bewertet haben und danken Ihnen für diese Anerkennung unserer engagierten Mitarbeiter. Es tut uns leid zu hören, dass die Heizung in Ihrem Zimmer nicht einwandfrei funktioniert hat. Wir möchten Sie versichern, dass die Zufriedenheit unserer Gäste oberste Priorität hat und wir regelmäßige Wartungen durchführen, um solche Unannehmlichkeiten zu vermeiden. Ihre Anmerkungen zur Sauberkeit des Zimmers und zu unseren Annehmlichkeiten nehmen wir zur Kenntnis und freuen uns, dass Sie diese mit positiven Prozentsätzen bewertet haben.Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen.Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
2/10 – Ontzettend slecht
Mohammat
19 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammat
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 20 dec 2023
Sehr geehrter Gast,wir danken Ihnen für Ihr Feedback.Wir bedauern, dass Sie mit verschiedenen Aspekten Ihres Aufenthalts unzufrieden waren. Es ist stets unser Ziel, jedem Gast einen angenehmen Aufenthalt zu bieten, und wir nehmen Ihre Kommentare ernst. Wir möchten betonen, dass unser Hotel stolz auf seine einladende Atmosphäre und Ausstattung ist sowie der Möglichkeit, die lokale Kultur und Sehenswürdigkeiten in der Nähe zu erkunden. Ihre Rückmeldung gibt uns die Gelegenheit, unsere Dienstleistungen zu überprüfen und weiter zu verbessern.Hoffentlich können wir Sie in der Zukunft von unserem Service überzeugen.Freundliche Grüße,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
4/10 – Matig
ENIS
Zakenreiziger
19 nov 2023
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
blöh
Otelde kalan tekinsiz, saçma sapan tiplerden belliydi. İnternet sitesinde gördüğümüz ipe alakası yok. Odalar eski, otel eski, lobi denilen ortak kullanım alanlarında insanlar masaya yemeklerini sermiş yiyorlar, yemek artıkları koltukların üzerinde. Asansör girişi falan sanki kaba inşaatten kalma gibi. Odalar temizdi. Yoksa zaten kalmazdim.
ENIS
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 21 nov 2023
Enis Bey,Konaklamanızı yorumlayarak bize ilettiğiniz için teşekkür ederim.Maalesef, sizin için odalarımızın konforu tatmin edici olmamışve bu gerçekten üzücü.Bu tür olumsuz deneyimlerden kaçınmak için çalışıyoruz. Bu nedenle, ekibimiz her zaman çözüm bulmak için hazır ve isteklidir.Saygılarımla,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 okt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alter kasten. miese bäder
uraltes hotel. nur lobby ist ok.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 25 okt 2023
Sehr geehrter Gast,wir danken ihnen für Ihr Feedback.Wir bedauern es sehr, dass wir Ihren Erwartungen und auch unseren eigenen Ansprüchen an unser Hotel nicht gerecht werden konnten. Wir bedanken uns für Ihren Hinweis zur Renovierungsbedürftigkeit unseres Hotels. Wir nehmen diese gerne auf, da wir unseren Gästen stets einen wundervollen Aufenthalt ermöglichen möchten.Hoffentlich können wir Sie in der Zukunft von unserem Service überzeugen.Freundliche Grüße,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
4/10 – Matig
Ulrich
Reisde met partner
22 okt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenn die Gardinen dreckig und kaputt sind, der Fernseher nicht funktioniert und die Benutzung des Fahrstuhls Glückssache ist kann die Bewertung nicht besser ausfallen.
Ulrich
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 24 okt 2023
Sehr geehrter Ulrich, vielen Dank für das Feedback.Es freut uns, dass Sie unseren Service zu 60% zufriedenstellend fanden. Wir bedauern jedoch, dass Sie während Ihres Aufenthalts einige Unannehmlichkeiten erlebt haben. Bezüglich der Gardinen möchten wir Ihnen versichern, dass wir die Sauberkeit und Instandhaltung unserer Zimmer sehr ernst nehmen und werden die von Ihnen angesprochenen Punkte umgehend überprüfen und beheben. Wir entschuldigen uns für die Schwierigkeiten mit dem Fernseher und dem Fahrstuhl. Unser Team steht Ihnen jederzeit zur Verfügung, um solche Probleme schnellstmöglich zu lösen.Hoffentlich geben Sie uns in der Zukunft eine zweite Chance.Freundliche Grüße,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
4/10 – Matig
Gert
Zakenreiziger
12 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall dirty hotel, staff in restaurant not service minded at all. First room they gave me was not cleaned, second was better but still dirty in the corner, and outside area, no light , very dirty area. Will I use this hotel again, never.
Gert
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 13 okt 2023
Dear Gert,Thank you for sharing your review.We appreciate your feedback on the room comfort, and we are glad that you found it satisfactory. However, we are truly sorry to hear about the cleanliness issues you encountered during your stay. Our team strives to maintain high standards of cleanliness, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We have addressed your concerns with our housekeeping staff to ensure that this does not happen in the future.We also regret to hear that the service in our restaurant did not meet your expectations. Our staff is committed to providing excellent service, and we will take your feedback into consideration as we work to improve our guest experience. We hope that you were able to enjoy our Le Jardin restaurant's delicious offerings and the beautiful outdoor pool area during your stay.We hope you will come and stay with us again. Best wishes,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
6/10 – Redelijk
Renata
15 sep 2023
Renata
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 18 sep 2023
Dear Renata,Thank you for taking the time to share your feedback,Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
6/10 – Redelijk
Dominik
Zakenreiziger
5 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant und Bar hatten geschlossen...
Dominik
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 11 sep 2023
Lieber Dominik,danke, dass Sie uns einen Erlebnisbericht hinterlassen haben.Wir bedauern es sehr, dass unser Hotel Ihren Erwartungen nicht gerecht werden konnte und entschuldigen uns vielmals, dass die Sauberkeit Ihres Zimmers nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Momentan bieten wir die Zimmerreinigung nur auf Anfrage aN. So können unsere Gäste selber entscheiden, ob unser Reinigungspersonal das Zimmer betreten soll oder nicht. ;)Schade, dass Sie sich nicht direkt bei unserer Rezeption gemeldet haben, gern hätten wir sofort eine zufriedenstellende Lösung für Sie gefunden.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können.Freundliche Grüße,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
8/10 – Goed
Celine
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
sehr freundliches Personal, genügend Platz im Zimmer. Die Umgebung hat uns jedoch nicht so sehr zugesagt.
Celine
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 29 aug 2023
Sehr geehrte Celine,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback zu unserem Hotel TRYP by Wyndham Wuppertal!Es freut uns sehr, dass Sie unser freundliches Personal und den Platz in Ihrem Zimmer schätzen. Wir bedauern, dass die Umgebung des Hotels nicht ganz Ihren Vorstellungen entsprochen hat. Unser Hotel befindet sich am Stadtrand, in der Nähe der Autobahn A46, was eine gute Anbindung an die Innenstadt und die umliegenden Sehenswürdigkeiten ermöglicht. Wir hoffen, dass Sie dennoch die Gelegenheit hatten, einige der Attraktionen in Wuppertal zu besuchen, wie zum Beispiel die Wuppertaler Schwebebahn, das Von der Heydt-Museum oder den Zoo Wuppertal.Hoffentlich können wir Sie in der Zukunft vollständig von unserem Haus überzeugen.Freundliche Grüße,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
2/10 – Ontzettend slecht
Isabella
Reisde met familie
5 aug 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein Hotel, dass schon ziemlich in die Jahre gekommen ist. Alles ein wenig abgerockt. Daher wirkt das Hotel stellenweise unsauber. Das Personal ist freundlich, aber bei Beschwerden eher pragmatisch. Z.B. hatte ich für mich in meine beiden Kinder ein Doppelzimmer inkl. Auszieh-Couch reserviert. Es war keine Couch im Zimmer. Aldi mussten wir wieder zur Rezeption. Der Herr gab und ein anders Zimmer, aber es gab keine entspr. die Kinder nicht mal eine kleine Entschädigung in Form von Gummibärchen. Diese waren mittlerweile sehr unruhig und gestresst.
Isabella
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 7 aug 2023
Sehr geehrte Isabella,wir bedanken uns, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben.Es freut uns zu hören, dass Sie unser Personal als freundlich empfunden haben. Wir legen großen Wert auf guten Service und schätzen Ihr positives Feedback dazu. Bezüglich Ihrer Anmerkungen zur Ausstattung der Zimmer möchten wir darauf hinweisen, dass wir stets bemüht sind, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten. Es tut uns leid, dass das ursprünglich zugewiesene Zimmer nicht Ihren Erwartungen entsprach und es zu Unannehmlichkeiten kam. Wir sind froh, dass wir Ihnen ein alternatives Zimmer anbieten konnten und hoffen, dass es Ihren Bedürfnissen besser entsprochen hat.Wir bedauern, dass Sie den Eindruck hatten, unser Hotel sei in die Jahre gekommen und wirke stellenweise unsauber. Wir möchten betonen, dass wir großen Wert auf Sauberkeit und Hygiene legen und unser Housekeeping-Team täglich dafür sorgt, dass die Zimmer und öffentlichen Bereiche sauber und gepflegt sind. Ihre Anmerkungen nehmen wir ernst und werden sie intern besprechen, um unseren Service weiter zu verbessern.Hoffentlich geben Sie uns in der Zukunft eine zweite Chance.Freundliche Grüße,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
10/10 – Uitstekend
Sébastien
31 jul 2023
Sébastien
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 2 aug 2023
Cher SébastienMerci pour votre sympathique commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir très prochainement,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
10/10 – Uitstekend
Paul, Horsham
21 jul 2023
Paul
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal op 17 aug 2023
Dear Paul,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to seeing you again on another occasion.Best wishes,Ihr Team vom TRYP by Wyndham Wuppertal
10/10 – Uitstekend
Jane
20 jun 2023
Jane
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Sonja
Zakenreiziger
15 mei 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Schon ziemlich in die Jahre gekommen und leider auch nicht so sauber. Man ist zwar bemüht aber Schierfilm auf dem WC Deckel, Fön und Staubmäuse in den Ecken lassen einen leider darüber nachdenken, was noch alles unzureichend gewaschen/geputzt wird.
Sonja
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Matthias
Zakenreiziger, Reisde met partner
10 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Netter Empfang und gute Parkmöglichkeiten. Gutes Preis-Leistungsverhältnis, gut geeignet für ein paar Übernachtungen im Rahmen einer Geschäftsreise oder eines Städtetrips. Anzumerken ist die gute Auswahl von veganen Alternativen am Frühstücksbuffet.
Matthias
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Robin Müller op 14 nov 2022
Guten Tag Matthias, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut mich, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bitte empfehlen Sie uns weiter. Viele Grüße Robin Müller, Direktor
10/10 – Uitstekend
Natascha
3 okt 2022
Natascha
1 nacht verbleven in september 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Heike
Reisde met partner
2 okt 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Empfang war freundlich. Frühstück war gut und vielseitig. Matratze war sehr schlecht. Vieles Reparaturbedürftig. Restaurant ist leider nur in der Woche geöffnet. Wir wurden für Essen zum nächsten Supermarkt geschickt.Getränkeautomat defekt.Beschreibung im Internet entspricht nicht der Realität.
Heike
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Robin Müller op 14 nov 2022
Guten Tag Heike, danke für ihre Bewertung. Es tut mir leid, dass wir Ihren Erwartungen nicht entsprechen konnten. Unser Ziel ist es, eine gleichbleibend hohe Qualität an Produkt und Dienstleistung zu erbringen. Mit Ihrem Hinweis helfen Sie uns dabei. Ich hoffe, Sie empfehlen uns weiter. Mit freundlichen Grüßen Robin Müller, Direktor