Zonneterras

Beoordelingen van Best Western Hotel Wuerzburg Sued

Best Western Hotel Wuerzburg Sued
Mergentheimer Strasse 162-168, Würzburg, BY

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 128 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 243 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 105 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 513 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Fulco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie en nette schone kamerr . Prima ontbijt en vriendlijk personeel
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van HVE op 24 sep 2023
Dear Fulco - Thank you for the review of your stay - Please visit again soon! Greetings Harald van Evert (owner)

8/10 – Goed

MP

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van HVE op 27 feb 2022
Hello MP, Thank you for your positive review of your stay - Please visit again soon! Greetings Harald van Evert (owner)

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een kaartje met de parkeer plekken zou handig zijn
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van HVE op 14 okt 2021
Dear Hans, I am happy you enjoyed our hotel and the facilities and services offered. I look forward to welcoming you back to our hotel soon. We provide a map with the four parking spaces at the reception and on the website. Best regards Harald van Evert (owner)

10/10 – Uitstekend

AEM

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff and Breakfast
Really friendly staff. Very nice hotel with original decoration. Great breakfast.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van HVE op 18 sep 2021
Dear AEM I am happy you enjoyed our hotel and the facilities and services offered. I look forward to welcoming you back to our hotel soon. Best regards Harald van Evert (owner)

10/10 – Uitstekend

Jurek

1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van HVE op 18 sep 2021
Dear Jurek I am happy you enjoyed our hotel and the facilities and services offered. I look forward to welcoming you back to our hotel soon. Best regards Harald van Evert (owner)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van HVE op 9 feb 2020
Lieber Gast, Danke für Ihr Rating. Gruss Harald van Evert (Inhaber)

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van HVE op 17 aug 2019
Dear guest, thank you very much for your rating. We are looking forward to welcome you soon again as our guest. Best regards Harald van Evert (owner)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van HVE op 30 apr 2019
Lieber Gast, Danke für Ihre Top-Bewertung, dann hat ja alles für Sie gepasst. Das freut uns. Bis hoffentlich bald mal wieder! Gruss Harald van Evert (Inhaber)

8/10 – Goed

Jeroen, Wijchen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Dicht bij het centrum van de stad. Goede uitval basis om de romantische strasse te verkennen.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Ihr Best Western Team aus Würzburg. op 18 dec 2018
Bedankt voor je reacties. We zijn blij dat je het weer leuk vindt heeft met ons in Würzburg. Vooruitkijken naar uw volgende stop in onze Best Western Hotel in Würzburg

8/10 – Goed

Wes, Emmen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Verwacht niets bijzondere. Met de tram is prima het centrum te bereiken.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Ihr Best Western Team Würzburg op 18 dec 2018
Bedankt voor je waardering We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent waren bij ons

8/10 – Goed

Sandra, Lelystad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel vlakbij restaurantjes
Leuk hotel, goed geprijsd, kamers zijn wat klein, maar voor 1 nachtje prima. Ontbijt was erg goed voor de prijs. Alleen jammer dat je er 's avonds niet kan eten.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van V.Adam op 27 sep 2018
Vielen lieben Dank für das positive Feedback. Das mit dem Heizen werden wir natürlich in Angriff nehmen und schnellstmöglich lösen. Ansonsten freuen wir uns über Ihren nächsten Aufenthalt bei uns im Haus.

2/10 – Ontzettend slecht

Eddy, Merksem

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardeloos
2 maand op voorhand geboekt en betaald. Om te beginnen moesten we parkeren op een onbewaakte parking 500 m van het hotel. Bij onze aankomst om 20u30 zei de receptionist dat iemand de nacht ervoor een kamerdeur had geforceerd en dat hij een kleine vervangkamer had. Ontvangst was bijzonder onvriendelijk.. Hij stuurde ons alleen naar boven om deze kamer te beoordelen. Het bleek een kamer met een éénpersoonsbed te zijn. Dit hebben we geweigerd en dan heeft hij voor ons een ander hotel in de geburen gecontacteerd. Er werd vermeld dat een kamer gegarandeerd was , ook bij laat inchecken. Wat als het inderdaad te laat was voor een ander hotel? Gelukkig was het vervanghotel was wel heel goed.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Frans

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Op zich een goed hotel alhoewel wat gedateerd. Douche in bad minder prettig Parkeerplaatsen enigszis krap bemeten Centrum goed met tram te bereiken
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Ben

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Onvriendelijke receptie
Bij aankomst werd ik afgesnauwd door de receptioniste. We konden pas na 15:00 uur terecht. Voor het uur wachten moest we maar "de stad in gaan". Zij kon ook niet bevestigen dat onze reservering in orde was. Als ik niet vooruit betaald had waren we naar een ander hotel gegaan. Toen we terugkwamen hielp een andere receptioniste ons correct, maar een vriendelijke glimlach heb ik in het hele hotel niet gezien.
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Een doorsnee hotel
Alles is aanwezig, geen bijzonderheden. Wat erg irritant is dat e in het hele hotel geen internet aanwezig was. Incl. Geen electronisch betalen!
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Marcel, Sittard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel to stay the night
We used the hotel to stay the night during our travel trough Germany with our 2 dogs. We were verry happy with the room and the breakfast as well.
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

tvdb, nl

Negatief: Netheid, personeel en service
kan beter
bed is goed. Goed geïsoleerd, geen last van verkeer. goede airco. onhandige indeling douche. tv signaal valt steeds weg en wifi doet het niet. onvriendelijk personeel, op de overbelaste mevrouw bij het ontbijt na. de iPad op de kamer gaf permanente foutmelding. ontbijtbuffet goed, maar werd onvoldoende bijgevuld
2 nachten verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

Arie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Prima lokatie en een heerlijk ontbijt

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
slechte service, te heet op kamer, tv defect, bad
Snel weer weg, slechte locatie. Alleen ontbijt was goed.

6/10 – Redelijk

Daniela, Roma

Positief: Personeel en service
Hotel wordt gerenoveerd
Vriendelijk personeel, hotel wordt gerenoveerd. Verder geen last gehad van de verbouwing daar het weekend was. Nette kamer met een mooie badkamer.

8/10 – Goed

F. Roelofs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Met name de prijs-kwaliteit verhouding in dit hotel was prima. Het hotel ligt duidelijk buiten het mooie centrum van Würzburg maar dat is met het openbaar vervoer makkelijk bereikbaar. Verder is het hotel van alle moderne gemakken voorzien. Aanrader dus!

8/10 – Goed

Jeanet, Utrecht/Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Post In Wurzburg
Wij hadden dit hotel gevboekt voor een tussenstop tussen Italie en nederland en wij zijn heel tevreden over dit hotel. Goede bediening en goed eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist zu empfehlen! Gerne jederzeit wieder
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Tanja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war super. Hatten große Terrasse, Matratze und Bettdecke genau richtig. Personal sehr freundlich. Leider gat die Toilette bei Frühstücksraum unamgenehm gerochen und das Rührei war 2 Tage nacheinander fast kalt. Geschmachlich aber gut. Kommen gerne wieder.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HVE op 26 mrt 2024
Liebe Tanja, herzlichen Dank für die positive Rückmeldung zu Ihrem Besuch. Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft erneut als Gast zu haben. Beste Grüße, Harald van Evert (Inhaber)

8/10 – Goed

Natalia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van HVE op 30 jan 2024
Liebe Natalia, Danke für die Bewertung und es freut mich, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bis hoffentlich bald mal wieder. Gruss Harald van Evert (Inhaber)

6/10 – Redelijk

Christian Arno Eberhard

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van HVE op 25 dec 2023
Hallo Christian Arno Eberhard, Danke für Ihre positive Bewertung Ihres Aufenthalts - Besuchen Sie uns bitte bald wieder! Gruss Harald van Evert (Inhaber)

10/10 – Uitstekend

Karl

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van HVE op 25 okt 2023
Lieber Karl, Danke für Ihre positive Bewertung Ihres Aufenthalts bei uns. Es freut mich, dass alles soweit zu Ihrer Zufriedenheit war und hoffe Sie bald wieder als Gast begrüßen zu dürfen. Liebe Grüße Harald van Evert (Inhaber)

4/10 – Matig

Willis

Reisde met partner
Positief: Netheid
Air conditioning is a problem if you do not understand that you have to request this in advance. Furniture in the room is probably the cheapest they could find. The only person that was exceptional is the one women who works in the breakfast area and works like three personnel. She is originally from Hungary and should be promoted and given a raise. She provided amazing service. The other good thing about the place is the laundry service which the house keeping team does for the customer.
Reactie van HVE op 25 okt 2023
Dear Willis - You received a DIN A 4 sheet of "guest information" at check-in. At the top, it says: "Are you satisfied with your room? If not, please report directly to the reception, and we will try to find the best possible room for you." More than 60% of our rooms have AC.We want you to feel comfortable with us and come back. Best regards Harald van Evert (owner)

10/10 – Uitstekend

Lance

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff at front desk. Speak fluent English.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van HVE op 24 sep 2023
Dear Lance - Thank you for the review of your stay - Please visit again soon! Greetings Harald van Evert (owner)

8/10 – Goed

Stephan

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van HVE op 24 sep 2023
Lieber Stephan, Danke für Ihre positive Bewertung Ihres Aufenthalts - Besuchen Sie uns bitte bald wieder! Gruss Harald van Evert (Inhaber)

8/10 – Goed

Henk

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van HVE op 24 sep 2023
Dear Henk - Thank you for the review of your stay - Please visit again soon! Greetings Harald van Evert (owner)

10/10 – Uitstekend

Jochen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van HVE op 15 aug 2023
Hallo Jochen, Danke für Ihre positive Bewertung Ihres Aufenthalts - Besuchen Sie uns bitte bald wieder! Gruss Harald van Evert (Inhaber)

10/10 – Uitstekend

Andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danke für den angenehmen Aufenthalt
Schneller Check-in, schönes Zimmer, schickes Bad, tolles Bett, leckeres Frühstück. Zugewandte, freundliche Servicekräfte. Gerne wieder!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van HVE op 15 aug 2023
Hallo Andre, Danke für Ihre positive Bewertung Ihres Aufenthalts - Besuchen Sie uns bitte bald wieder! Gruss Harald van Evert (Inhaber)

6/10 – Redelijk

Stefan

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van HVE op 15 aug 2023
Hallo Stefan, Danke für Ihre positive Bewertung Ihres Aufenthalts - Besuchen Sie uns bitte bald wieder! Gruss Harald van Evert (Inhaber)

8/10 – Goed

Markus

Alles ok
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HVE op 31 jul 2023
Hallo Markus,Danke, dass Sie sich die Zeit für die Bewertung genommen haben!Es freut mich sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und würde mich freuen Sie wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen.Gruß Harald van Evert (Inhaber)

10/10 – Uitstekend

Kerstin

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van HVE op 30 jul 2023
Liebe Kerstin, Danke für Ihre sehr gute Bewertung. Besuchen Sie uns bitte bald mal wieder. Gruss Harald van Evert (Inhaber)

6/10 – Redelijk

Florian

Reisde met partner
Dieses Doppel-Zimmer ist aufgrund der Größe , Zustand und Ausstattung keine 180 inkl Frühstück wert. Das Frühstück war allerdings völlig OK , der Service belm Frühstück war nahezu nicht vorhanden. Es wurde nichts abgeräumt und leere Speisen nur dürftig aufgefüllt .
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van HVE op 30 jul 2023
Hallo Florian. Danke für die Bewertung und Entschulding wegen des nicht vorhandenen Services beim Frühstück - die Mitarbeiterin hat sich krankgemeldet und dann wird es eng... Beim Zimmer hätten wir helfen können. Jeder Gast erhält beim Check-in ein DIN A 4 Blatt "Gästeinfo". Ganz oben steht: "Sind Sie mit Ihrem Zimmer zufrieden? Wenn nicht, bitte direkt bei der Rezeption melden, wie bemühen uns für Sie das bestmögliche Zimmer zu finden." Wir wollen, dass Sie sich bei uns wohlfühlen und wiederkommen. Gruss Harald van Evert (Inhaber)

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van HVE op 22 jun 2023
Dear Nancy -I am happy you enjoyed our hotel and the facilities and services offered.I look forward to welcoming you back to our hotel soon.Best regards, Harald van Evert (owner)

2/10 – Ontzettend slecht

The Long

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van HVE op 28 jun 2023
Hello, The Long - thank you for your review. Greetings, Harald van Evert (owner)

8/10 – Goed

jørgen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy access
Nice hotel with good service, nice breakfast. overnight stay. A good option
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van HVE op 12 jun 2023
Dear Jorgen - Thank you for your positive review of your stay - Please visit again soon! Greetings Harald van Evert (owner)

2/10 – Ontzettend slecht

Gerald

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Deutlich unfreundliche Begrüssung beim Check-In, sehr lautes Zimmer und schlaflose Nacht durch die Alternative, entweder mit lauter Klimaanlage oder bei offenem Fenster zu schlafen, defekte Glühlampen an der Decke und am Bett, sowie leere Batterie in der Fernbedienung für die Klimaanlage. Darüber hinaus ist die direkte Umgebung des Hotels komplett unattraktiv vergleichsweise einem Industriezentrum. Hier würde ich nicht wieder buchen.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van HVE op 12 jun 2023
Hallo Gerald, Danke für Ihre Bewertung. An unserer Lage und Umgebung können wir nichts ändern - wir hätten aber gern Ihr Zimmer getauscht.Jeder Gast erhält beim Check-in ein DIN A 4 Blatt "Gästeinfo". Ganz oben steht: "Sind Sie mit Ihrem Zimmer zufrieden? Wenn nicht, bitte direkt bei der Rezeption melden, wie bemühen uns für Sie das bestmögliche Zimmer zu finden." Wir wollen, dass Sie sich bei uns wohlfühlen und wiederkommen. Gruss Harald van Evert (Inhaber)

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in Toplage zur Stadt, mit Strassenbahn errei
Hotel in Toplage, wenige Meter neben Strassenbahnstation an Verkehrsstrasse. Zentrum in ca. 15 Minuten erreichbar mit Strassenbahn - weg vom Trubel der Stadt. Freibad zu Fuss erreichbar. Ein Plus für Schwimmer. Frühstücksbuffet top und lecker. Alles da, was man braucht für die Besichtigungen.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HVE op 12 jun 2023
Hallo Yvonne, Danke für die positive Bewertung Ihres Aufenthalts bei uns. Es freut mich, dass alles soweit zu Ihrer Zufriedenheit war und hoffe Sie bald wieder als Gast begrüssen zu dürfen.Liebe Grüße Harald van Evert (Inhaber)

10/10 – Uitstekend

Grant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van HVE op 31 mei 2023
Dear Grant, Thank you for the review. It seems that everything was to your satisfaction, which makes me very happy. I hope we can welcome you again. Greetings Harald van Evert (owner)

8/10 – Goed

LUC

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbly located
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van HVE op 7 mei 2023
Dear Luc - Thank you for your positive review of your stay - Please visit again soon! Greetings Harald van Evert (owner)

6/10 – Redelijk

Juliana

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
Médio
Hotel é longe do centro mas como estávamos de carro ok. Tem um tram que passa bem perto. Mas o hotel é estranho, achei o banheiro sujo com cabelos no box e quarto com cheiro forte desagradável. Café da manhã é razoável, mas tem máquina de café o dia todo a disposição. Essa cortesia foi legal, pois difícil de ver isto na Europa. Não ficaria de novo por causa do cheiro ruim e da limpeza fraca. É um hotel mediano.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van HVE op 30 apr 2023
Dear Juliana, Thanks for your review. Every guest receives a DIN A 4 sheet of "guest information" at check-in. At the top it says: "Are you satisfied with your room? If not, please report directly to the reception, we will try to find the best possible room for you." We want you to feel comfortable with us and come back. Greetings Harald van Evert (owner)

10/10 – Uitstekend

Damodar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut mit der Straßenbahn erreichbar. Sehr gutes Frühstück und es gibt ganzen Tag Kaffee. Sehr freundliches Personal. Sehr ruhig
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van HVE op 28 feb 2023
Hallo Damodar, Danke für die Bewertung und es freut mich, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bis hoffentlich bald mal wieder. Gruss Harald van Evert (Inhaber)

2/10 – Ontzettend slecht

Roman

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schlüsselkarte hat nicht Funktioniert und Rufnummer zum Türoffnen war Falsch.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van HVE op 29 nov 2022
Hallo Roman, ich entschuldige mich für diese negative Erlebnis. Es bestand ein technisches Problem, was erst vom technischen Support des Herstellers gelöst werden konnte.Gruss Harald van Evert (Inhaber)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente Hotel
Hotel confortável, limpo, com equipe atenciosa. Estacionamento gratuito. Fica um pouco afastado do centro da cidade, mas possui acesso a transporte público bem próximo. Recomento
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van HVE op 31 okt 2022
Dear guest, Thank you for the review. It seems that everything was to your satisfaction, which makes me very happy. I hope we can welcome you again. Greetings Harald van Evert (owner)