Exterieur

Beoordelingen van Armenia Marriott Hotel Yerevan

4 out of 5
Armenia Marriott Hotel Yerevan
1 Amiryan Street, Yerevan

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 133 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 69 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 263 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

David, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel is centrum van Yerevan
Het hotel is prachtig gelegen in het centrum van Yerevan. Vanuit het hotel heb je uitzicht op het plein waar elke avond muziek wordt gedraaid met een bijpassende show van fonteinen. Al met al een hele romantische, warme plek om te verblijven. Het personeel is bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Ze nemen de moeite om je naam evenals vorige interacties te onthouden en vragen gericht hoe iets is bevallen of bieden hun hulp aan. Ik heb zelden zo'n warm en prettig verblijf genoten als hier. Ik kom hier zeker terug!
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Des op 4 sep 2018
Dear Guest, We are happy you have enjoyed your stay in our hotel. Looking forward welcoming you in the future Kind regards,

8/10 – Goed

Alexey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Irena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marriott Yerevan is my preferred stay, with its beautiful surroundings. The staff, creating a homely atmosphere, is truly exceptional. The property and rooms' cleanliness, along with the executive lounge amenities, contribute to an overall amazing experience.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Derenik op 31 jan 2024
Dear Irena,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Derenik Poghosyan

10/10 – Uitstekend

Mike

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Vahe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staying at Marriott was great and the staff and service was excellent. Levon, who was very professional and courteous, greeted us at the door and was very helpful. The views of the Republic Square are very nice.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Derenik op 8 dec 2023
Dear Vahe,Thank you for your fair response, it is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!We hope to welcome you again soon.Best Regards,Derenik

10/10 – Uitstekend

Irena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Derenik op 8 dec 2023
Dear Irena,Thanks for the fair response.Best Regards

4/10 – Matig

Abdelaziz

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Derenik op 5 dec 2023
Dear Abdelaziz,I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Derenik Poghosyan

8/10 – Goed

Deana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The property is unique in location and staff, but the interior outside the rooms needs to be updated. The rooms are fine and recently renovated. I have been a regular guest there for over a decade and won't stay at other places.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Derenik op 5 dec 2023
Dear Deana,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! We hope to welcome you again soon.Derenik Poghosyan

8/10 – Goed

David

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Igor

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Edmond

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Deana

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
staff is wonderful, in breakfast dining area and room cleaning. in particular Vartuhi and Suzanna my cleaning ladies in room 452 were terrific.
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

ALEXANDER

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
HOTEL SIMBOLICO PERO MUY DEJADO
HOTEL EN PLENO CENTRO Y DE MUCHA HISTORIA, PERO LAS HABITACIONES SON MUY MAL CONSERVADAS Y NECESITAN SER REFORMADA YA. EL BUSINESS LOUNGE EXCELENTE
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Sergei

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stuff! Ordered flowers for my mom birthday to the room- called from US- no problem- flowers were in time
3 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Gebran, Fishkill

3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Gottfried, West Vancouver

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

arutyun

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the worst booking ever the rooms were not ready I had to cancel my reservation and book another local hotel and Expedia wouldn’t refund my funds even though I didn’t stay they wouldn’t refund me!! I had to dispute it with my credit card company
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

kamil

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Shahe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Meeting Point could improve its service. They also should avoid giving their customers money notes that are not acceptable except in banks
7 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Vahe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is exceptional
5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Warren

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel interior was amazing
4 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

George

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
It was excellent stay for us
15 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Evrika op 26 sep 2022
Dear Valued Guest,Thank you very much for your kind review!We are looking forward to welcoming you in our hotel again!Kind Regards,Evrika

10/10 – Uitstekend

CHRISTINA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BEST location!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 16 sep 2022
Dear CHRISTINA,Thank you for the feedback, we are looking forward to host you again in our property.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Hayk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfort
6 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 11 sep 2022
Dear Hayk,Thank you for the feedback. We will be looking forward to you host you again.Best Regards

6/10 – Redelijk

Roland

3 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

dong ha, Seoul

Zakenreiziger
Room was no sound proof.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 24 aug 2022
Dear dong ha,Thank you for your time, we do highly appreciate your feedback. Do not you mind to share more details about your stay?Thank you in advance,

10/10 – Uitstekend

Sina

7 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Palig, Hillsborough

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was disappointed by the executive lounge area. There was no service until late afternoon. It used to be much better. There was no breakfast or snacks in the morning. I won’t get executive room next time!
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Z. Gabrielyan op 14 jun 2022
Dear Palig, Thank you for taking the time to let us know about your experience. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Best Regards,

8/10 – Goed

Palig, Hillsborough

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Palig, Hillsborough

1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Marcus

Positief: Netheid
Es kam nur minimal heiss Wasser, die nur 15cm tiefe Wanne benötigte 30min zu füllen. Zum Glück war ich nur 2Tage da. Das Hotel macht es mit der Lage, mehr darf man nicht erwarten.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 14 jun 2022
Dear Marcus, Thank you for taking the time to let us know about your experience. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. Please stay assured that the case is reported. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

NADYA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 23 mei 2022
Dear NADYA, Greetings from Armenia Marriott Hotel and thank you for the ranking. It is our pleasure to host you in our property, whenever you travels bring you back to Yerevan! Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Craig, Ottawa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Whenever in Yerevan I stay at the Marriott for many reasons - It’s location on the square and next to restaurants and the Vernissage (shopping), the wonderful staff that caters to your every need, the fantastic breakfast and service etc. Best hotel in Yerevan - period.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Zaruhi op 27 apr 2022
Dear valued guest, Thank you for your review, hope we will host you again in our property. Best Regards, Zauhi Gabrielyan

10/10 – Uitstekend

niloo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you Mamikon! Mamikon at the restaurant, super friendly and nice with great attitude… thanks much for introducing us to the delicious sour cherry jam….super ! Seda the chef with amazing omelette and pancakes, nice and polite. Stella and Maria friendly and super helpful. Seda ( number 2 ) friendly and nice. Mariana and other front desk staff very efficient and polite with the best attitude. Lounge was clean with warm delicious food 5-8pm The only problem was WIFI in our room. Very poor reception. I had to come out of room to be connected to WiFi either at lounge or restaurant. If the Wi-Fi problem was not that I could’ve given Marriott five out of five.
8 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Zaruhi op 27 apr 2022
Dear valued guest, Thank you for your review, hope we will host you again in our property. Best Regards, Zauhi Gabrielyan

10/10 – Uitstekend

Kirill

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 25 jan 2022
Dear Kirill, Greetings from Armenia Marriott Hotel. Thank you for your feedback. We will be looking forwards to host you again in our property. Best Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Good
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Z. Gabrielyan op 4 jan 2022
Dear Valued Guest, Thank your for the feedback. We are happy to host you again in our property. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Maria Cristina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EXCELENTE EXPERIENCIA
EXCELENTE SERVICIOS. APOYARON EN TODO LO QUE NECESITABAMOS, COMO FUE LA PRUEBA COVID EN EL MISMO HOTEL. SU UBICACION ES EXCELENTE
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 25 okt 2021
Dear Maria Cristina, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about Your experience in our property. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the hotel team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Yelena

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location, staff are very friendly, 2nd time I stayed there and I enjoy a lot…
7 nachten verbleven in september 2021
Reactie van FOM, Z. Gabrielyan op 27 sep 2021
Dear Yelena, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Armenia Marriott Hotel Yerevan. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Manush

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van FOM, Z. Gabrielyan op 27 sep 2021
Dear Manush, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Armenia Marriott Hotel Yerevan. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Gevork

Positief: Netheid
10 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ladan

6 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Kassa

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 4 aug 2021
Dear Valued Guest, Thank you for the feedback. We are sorry to hear you were not happy with the stay in our property. Can you please give us more details? Thanks in advance,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice, clean hotel. Well situated.
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 26 jul 2021
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We value your comments. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Room
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 26 jul 2021
Dear Valued Guest, Thank you for your time to rate our property. We would like to here more comments about your stay. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location
10 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 16 jul 2021
Dear Valued Guest, Thank you for your precious feedback. We are happy to host you again. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra!
Fint hotell. Trevlig personal och mitt i stan. Det var bra!
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van FOM, Z. Gabrielyan op 18 mrt 2021
Dear Bra!, Thank you for your precious review. We will love to host you back in our property. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Narine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 12 jan 2021
Dear Narine, Thank you for your precious feedback. We are more than happy to have you as a guest in our property. We will be looking forwards for your next trip to Yerevan. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great! Loved it! Thank you. Excellent. That’s it.
11 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 5 jan 2021
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback! We hope to host you again in our property, whenever your trip brings you back to Yerevan! Best Regards

10/10 – Uitstekend

Gary, Boston Ma

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendliest staff. Feels like family. Can not beat the location. Everyone meets here.
7 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 13 dec 2020
Dear Gary, Thank you for choosing Armenia Marriott Hotel, as a place to stay in Yerevan. We are happy for host you back in our property, whenever your trip brings you back to Armenia. Warmest Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was lovely with a phenomenal location, but it was the staff that really set it apart. Yervand, who was working on the front desk, made our stay so amazing with his excellent recommendations, and general attitude. He was so, so helpful and really made our stay.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Z. Gabrielyan, FOM op 26 mrt 2020
Dear Valued Guest, Your feedback is precious for us. We are looking forward to serve you again, whenever your travel brings you back to our property. Best Regards