Aloha Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 5 restaurants en een 24-uurs receptie in Yogyakarta

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Aloha Hotel

Tuin
Ingang accommodatie
Restaurant
Exterieur
Balkon

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 15
inclusief belastingen en toeslagen
14 okt - 15 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Prawirotaman MG III/573B, Yogyakarta, 55153

In de buurt

  • Alun Alun Kidul - 17 min. lopen - 1.4 km
  • Taman Sari - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Malioboro Street - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Gembira Loka dierentuin - 3 min. rijden - 3.2 km
  • Winkelcentrum Malioboro - 4 min. rijden - 3.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Yogyakarta - 12 min. rijden
  • Yogyakarta (JOG-Adisucipto Intl.) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪ViaVia Jogja - ‬2 min. lopen
  • ‪Warung Heru - ‬1 min. lopen
  • ‪Yam Yam Thai & Western Restaurant - ‬2 min. lopen
  • ‪Material Kopi Dan Warmindo - ‬2 min. lopen
  • ‪Tjemara Noodle Bar Prawirotaman - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Aloha Hotel

Hotel in de buurt van Malioboro Street
Profiteer bij Aloha Hotel van faciliteiten zoals een tuin, stomerij-/wasservices en 5 restaurants. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een automaat
  • Een 24-uurs receptie, hulp bij uitstapjes/tickets en meertalig personeel
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Aloha Hotel zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • 5 restaurants

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 02.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aloha Hotel Yogyakarta
Aloha Yogyakarta
Aloha Hotel Hotel
Aloha Hotel Yogyakarta
Aloha Hotel Hotel Yogyakarta

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Aloha Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Aloha Hotel?

Vandaag, 11 okt. 2025, kost een verblijf bij Aloha Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 14 okt. 2025 min. € 15,29, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Aloha Hotel te parkeren?

Bij Aloha Hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aloha Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 02.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Aloha Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Aloha Hotel?

Dit hotel in Yogyakarta ligt binnen 15 minuten lopen van Batik Plentong en Lana-galerie. Ook Jogokariyan-moskee en Alun Alun Kidul liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Aloha Hotel

9,4

Uitzonderlijk

9,2

Netheid

10

Locatie

9,0

Personeel en service

9,0

Milieuvriendelijkheid

8,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 16 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect for your visit to Yogyakarta

The location is perfect and the staff is wonderful. The hotel is just off a main street, so it is quiet at the hotel but you are close to many restaurant, cafes, and bars. You can book tours and airport transport at the front desk.
6 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Girish

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel location is brilliant. As it is in an alley, very quiet and peaceful. Very basic amenities but clean and the staff is excellent and very welcoming. So many dining and drinking options, you don't miss that there is no breakfast any longer.
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great, clean rooms in an awesome location. Delicious Indonesian breakfasts every morning. Also helped us to book a tour to Borobudur and Prambanan temples. Very happy with our stay here!
8 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

HerlinaMustaffa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was clean and comfortable, however, for mineral water and soaps, you have to ask for it, if not, these are not given. The first time we had breakfast here, we were asked to choose between nasi bakar or bread with omelette, we opted for nasi bakar, but it wasn't what it described. Just plain rice with some condiments. The next day we ordered omellete and to our surprise, the guests siting next to us opted for nasi bakar which is different from our nasi bakar the previous day. Their nasi bakar was wrapped in pandan leaves with satay, which is very different from us. We were a bit disappointed.
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Nanna

Ok til prisen

Fint til prisen.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Anastasia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Masaru, Tokyo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff here were so caring and made my stay very comfy. They even prepared light breakfast for me when I had to wake up early for a sunrise tour and to catch a morning flight. Location-wise, this hotel is not on the main street so fairly quiet but still just one block away from fancy but reasonable restaurants. Convenient store is also one min walk so it can be very convenient if you stay in Yogyakarta for several days.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das WLAN war schlecht Der Service hingegen sehr gut
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience with very friendly staff who go the extra mile to make your stay amazing
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全てパーフェクトです。朝食はインドネシア料理のチョイスをお勧めします。
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location. Excellent staff. Excellent client service. Nice cosy rooms. Reasonable breakfast. What could be better? A daily refill of mineral water. Some basic toiletries
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Mariyama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018