Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Ayaartta Hotel Malioboro

3.5 out of 5
Ayaartta Hotel Malioboro
Jl. KH. Ahmad Dahlan No. 123, Yogyakarta, Yogyakarta

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 39 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Niet ons favoriete hotel
Niet ons favoriete hotel. Ondanks de centrale ligging van dit hotel, heeft dit hotel meerdere minpunten: De kamers roken muf, de badkamer rook niet fris en er liepen mieren op de muur. Het hotel beschikt over een zwembad, echter is deze volledig ingebouwd, inclusief overkapping, waardoor je niet van de zon kan genieten aan het zwembad. Ook ligt het hotel vlak naast een moskee, waar je last van zou kunnen hebben (om half 5 ‘s ochtends).
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goods
Sometimes in my room light The light turns on and off by itself. Like horror but so far goods
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Nenden

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Susiana

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Nino op 24 jan 2020
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Ayaartta Malioboro during your stay in Yogyakarta and for giving us a perfect rating. We are so glad to know that you enjoyed your stay with us. We'd love to have you back anytime and please tell your friends about us. Sincerely, Trisni Harti Nino Executive Assistant Manager

8/10 – Goed

Kwee

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Trisni Harti / General Manager op 24 jan 2020
Dear Mr. Kwee, Thank you for choosing Ayaartta Malioboro Hotel during your stay in Yogyakarta and giving us a good rating. We look forward to welcoming you back to Ayaartta Malioboro Hotel in the future.

8/10 – Goed

Citra Riyati

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Khadijah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

T.I

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
事前に部屋の装備確認をメールでしていたのですが、当方が予約した部屋には希望の装備がなく、返信メールで変更の確認をしていたのですが当日まで回答を頂けなかったですが、当日窓口でやり取りのメールを確認頂き、変更をして頂きありがとうございました。対応に不備あるも満足のいく部屋で満喫させて頂きました。
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Irfan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything feels good during my stay, need attention with the bed sheet, I feel a little itchy when take a nap, maybe because of something on the surface of the bed, but it feels better after they change the bed sheet and cover
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
4 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Waimun, Kuala Lumpur

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs here are not friendly.
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good and comfortable stay with reasonable pricing.
4 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Though they gave us an upgrade but it was noisy with the noise from swimming pool at 6.30!! Don’t they have time restrictions on use of pool? And kids were wearing improper attire like shorts and T-shirt’s for swimming, hotel is run down bed sheets is dirty we have 3 guests but provided only one shampoo and one bath gel and 2 slippers, what we see is not we get. Very disappointed
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Jacqueline, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicely furnished hotel
We had a comfortable stay in the hotel. Malioboro Street (main street with lots of shopping) was about 15 mins walk away. The staff were very friendly and the breakfast selection was good.
6 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

PABLO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El hotel correcto y la atencion de recepcion fantastica, te ayudan en todo lo que necesites.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buen hotel
Es un hotel con buen servicio del personal. Incluso nos dieron el desayuno cuando teníamos que irnos del hotel a las 5 AM. El tema del spa no pudimos concretarlo.
4 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Declan, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money; average location
This was a pretty decent hotel for the price we are paying. Room was clean, comfy and spacious. Facilities are decently maintained. Location is slightly off the main town but still decent given that we hired a driver to bring us around and Grab is inexpensive. Some suggestions: - Could do with a shower curtain or glass door to separate the shower from the rest of the bathroom. - Could add an armchair as well
4 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

G.wen, Singapore

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Beautiful Hotel with Terrible Hospitality
Being a smoker, upon realizing that our room had a balcony, we couldn't resist ourselves. Knowing that it was a non-smoking room, we were very careful not to leave any cigarette ash lying around or litter our cigarette buds on the floor. We also made sure the balcony door was closed so that no smell would enter the room. We made a makeshift ashtray and threw away our cigarettes appropriately (with water) in a plastic bag, tied it up tightly and threw it in the dustbins. On Day 2, after being out for more than 12 hours, we came back to our hotel tired and exhausted only to be approached by the staff who asked us if we were smoking in our rooms. This was when they showed us a picture of our trash, where they opened up the plastic bag containing our cigarette buds and took pictures. Firstly, we were not unhappy that we were fined. Knowing that it was a non-smoking room, we were okay with that and accepted the charges. The thing that really bugged us was the fact that they actually went through our trash, opened it up and took pictures of it. If I had documents/letters with sensitive information and decided to tear it up and throw it in the trash, I would definitely not be happy or feel safe knowing the cleaners are able to look through our trash and take pictures. To top it off, during check-out, they accused us of stealing their towels (never happened to me before in my life).
5 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

susie, singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New hotel and the rooms are nice
We like tbis hotel and the service staff are friendly...
3 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean & room are comfort
Overall the hotel are good, staff are friendly, the room are clean & every day they do cleaning
4 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel
Hotel very new and cheap price. good location , easy to go , enough car parking, breakfast is ok. If I go to Jogjakarta i will stay at this hotel again.
2 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Gordana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Maurice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff
Overall, I enjoyed my stay in this hotel . The staff was very friendly and accommodating. They were also very helpful with activities and entertainment. However, the water pressure and hot water consistency in the shower could be improved
6 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

derby

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice stay
stayed in the junior suite -- a very pleasant stay, spacious room, friendly staff, nice breakfast.
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Bahruddin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Chen kwang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Experience, must try
The hotel is very new and clean. Very Spacious and really love it. Food also not bad.
4 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good and clean hotel
4 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

C

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room
Comfortable sleep in nice spacious room. Breakfast need improvements.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

KitYi, malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly staff & super contactable
If you have a driver to you around, this hotel is one of the best for its comfort. Staff are very friendly, very warm greetings everything. They do provide iron, hair dryer etc upon request. Try their Jawa-nese massage, it's reallyyy good!!
3 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Maria del Carmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

michi, 日本

Positief: Netheid, personeel en service
よいホテルだと思うけど…
開業から6ヶ月と新しいホテル スタッフはとても親切で中心街から少し離れてはいるが悪くない。 気になるのはにおい。 ローカルが多いからか?魚のにおいなど残っていた。
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Filyn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

HITOSHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
繁華街から少し離れた内容の良いホテル
設備や接客態度は満点です。外観から少し古いのかと思いましたが、館内は真っ新な状態です。敢えて難点を言えば室内の隅に髪の毛が多少残っていた事と、マリオボロモールまで徒歩だと20分以上掛かりビールを買うのに苦労したことくらいでしょうか。
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

STEPHANIE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Overall good hotel for Jogjakarta
Very good option for a hotel in Jogjakarta. Very good location. However staff was not helpful at all with our family room reservation (it was a regular room without a balcony which regular rooms have and costed more). Also the water in the shower smelled really bad.
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Micha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr neues Hotel
Ein neu gebautes Hotel in ca. einem Kilometer Entfernung von der Malioboro Mall. Das Backpacker-Viertel mit vielen empfehlenswerten Restaurants ist allerdings etwas entfernt (Uber oder Rikscha bieten sich an, um kostengünstig dorthin zu kommen). Haben ein kostenloses Upgrade auf die Suite erhalten. Das Personal ist ausgesprochen freundlich und sehr bemüht - wir wurden des Öfteren danach gefragt, was man noch besser machen könne. Hotel ist modern und großzügig eingerichtet und daher empfehlenswert. Das Frühstücks-Buffet ist sehr ausgiebig und kombiniert indonesische, europäische und amerikanische Küche (Rührei gibt es auf Bestellung). Gibt auch ein Restaurant (soweit ich weiß ohne alkoholische Getränke) mit Preisen, die etwas überdurchschnittlich, aber noch im Rahmen sind. Was man anmerken sollte: Wie der Großteil von Indonesien ist Java muslimisch. In der Umgebung befinden sich mehrere Moscheen mit sehr lauten Lautsprechern. Die Gebete - die nunmal morgens um halb fünf beginnen - sind dementsprechend sehr gut hörbar. Das ist an sich natürlich auch völlig in Ordnung; allerdings dürfte man dann von einem Hotel in dieser Kategorie Fenster erwarten, die wenigstens etwas isoliert sind. Letzteres ist überhaupt nicht der Fall.
4 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

SUSIANA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
will stay at this hotel again.
This hotel is a brand new hotel. nice toilet n clean. excellence bed. service at front office is slow n they needto improve. breakfast is nice too. the window in the room wasn't clean n there is no hanging clothes in the toilet. overall we are very happy to stay at this hotel.
2 nachten verbleven in september 2017