Hotel Diana Jogja

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Malioboro Street

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Diana Jogja

Superior tweepersoonskamer, 1 slaapkamer | Ingang accommodatie
Superior tweepersoonskamer, 1 slaapkamer | Terras
Superior tweepersoonskamer, 1 slaapkamer | Terras
Voorkant van accommodatie
Receptie

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Laptopwerkplek
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Laptopwerkplek
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ngadinegaran MJ III/133, Mantrijeron, Yogyakarta, DI Yogyakarta, 55143

In de buurt

  • Alun Alun Kidul - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Taman Sari - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Pasar Ngasem - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Malioboro Street - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Winkelcentrum Malioboro - 5 min. rijden - 3.4 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation van Yogyakarta - 5 min. rijden
  • Yogyakarta (JOG-Adisucipto Intl.) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mediterranea Restaurant by Kamil - ‬2 min. lopen
  • ‪Chocolate Monggo Cafe - ‬1 min. lopen
  • ‪Nanamia Pizzeria - ‬2 min. lopen
  • ‪Waroeng SS - ‬7 min. lopen
  • ‪Ayam Goreng Tojoyo 3 - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Diana Jogja

Hotel in de buurt van Malioboro Street
Bij Hotel Diana Jogja zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Arimbi, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een bar en een 24-uurs businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle incheckservice
  • Conciërgeservices, een automaat en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 52 kamers zijn voorzien van gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) tussen 10.00 uur en 18.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 40.000 voor volwassenen en IDR 20.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Arimbi

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2018

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 13.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 40000 voor volwassenen en ca. IDR 20000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 100000 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 100000 (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Rengganis Yogyakarta
Hotel Rengganis
Rengganis Yogyakarta
Hotel Diana Jogja Yogyakarta
Diana Jogja Yogyakarta
Diana Jogja
Hotel Hotel Diana Jogja Yogyakarta
Yogyakarta Hotel Diana Jogja Hotel
Hotel Hotel Diana Jogja
Hotel Rengganis
Hotel Diana Jogja Hotel
Hotel Diana Jogja Yogyakarta
Hotel Diana Jogja Hotel Yogyakarta

Veelgestelde vragen

Is Hotel Diana Jogja voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Diana Jogja?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Diana Jogja te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Diana Jogja?

Je kunt vanaf 13.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Diana Jogja uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Diana Jogja een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 100000 per voertuig.

Waar ligt Hotel Diana Jogja?

Dit hotel in Yogyakarta ligt binnen 10 minuten lopen van Batik Plentong en Alun Alun Kidul. Ook Jogokariyan-moskee en Sasono Hinggil DWI Abad liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Diana Jogja

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 35 beoordelingen

6,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
friendly staff, clean, nice hotel, breakfast ok...
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

bjokke, Leuven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Goede locatie, charmante sfeer

Simpel kleinschalig hotel, ideale uitvalsbasis, ontbijt simpel maar meer dan voldoende. Zwembad is een grote plus!
2 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Jurre, Netherlands

Positief: Personeel en service

Nice hotel close to the centre

For the price is the hotel good. Dont expect any luxery. Personal is friendly and helpfull. So recommended if your travelling by budget.
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Patrica Fukur, Drachten

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Typisch gezellig javaans hotel. Goede locatie.

Appartementen staan om het zwembad gelocaliseert erg dicht tegen het zwembad. De zitjes buiten de appartementjes zijn erg klein en benauwend. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Goede restaurant aanwezig met zowel indonesisch als europese kaart. Vanuit hotel hebben we een uitstapje naar de borobodur geregeld. Op loopafstand van winkels en restaurantjes en met een becak binnen een half uurtje op Marlioborostreet.

8/10 – Goed

Quinta, Zeist

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Prijs/kwaliteit is prima en goede locatie

Prijs/kwaliteit is heel goed. Als je een budgetvakantie hebt en je een echt Indonesisch hotel wilt, kun je hier prima naar toe. Kamers waren schoon en de locatie is uitstekend. Het lijkt wat ver van 'het' centrum, maar dit ligt veel handiger tov restaurantjes, bezienswaardigheden etc. Zwembad is heerlijk en restaurantje is gezellig. Bediening is heel aardig. Ontbijt was niet heel geweldig, maar best okay. Gratis mineraalwater hele dag.

8/10 – Goed

Emiel, Heerenveen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Vriendelijk personeel, basic hotel

Bij het beoordelen van dit hotel moet je rekening houden met de prijs. Het buffet is mager en onze hotelkamer was niet helemaal schoon. Het personeel was super vriendelijke en behulpzaam. Overall een prima verblijf gehad als het gaat om de prijs - kwaliteit verhouding. Geur in de kamer was wel "bijzonder". Niet helemaal duidelijk waar de etensgeur vandaan kwam.

2/10 – Ontzettend slecht

Aart Jan, Soest

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Schijn bedriegt

Zeer teleurstellend. Het beddengoed vertoonde allerlei sporen van amper opgedroogde lichaamssappen. Handdoeken met een scheur van 15 centimeter en op de tweede dag was er aanvankelijk geen ontbijt. Werd allemaal wel opgelost, maar dit hotel is gewoon vies.

8/10 – Goed

Wouter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Mathilde

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Need to work out the ‘hospitality’

I stayed with my family, booked 3 rooms with teo of its room have a connecting doors, as suggested by the hotels, but when we arrive there, we found out that the connecting room doesn’t have a bathroom! They didn’t apologize by not giving full information when offered the room. Its very disappointing, 4 of my family member need to shared 1 bathroom. The front desk only said a ‘general apologize’ without any effort to make our stay better. Also to add, seems they dont have sufficient f&b crew. 2 night we stay there, we need to wait 10-15 min to get the food ready, and its a buffet. So at time we can only get a rice with the soup water only left on the table.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

eina, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel, unique interior

Easy to find food, near to the alun2,just take a becak to Malioboro and sultan palace
4 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Bribri_Marcus, Lyon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel sympathique pres centre ville à Yogyakarta

- Expériences adaptées à notre besoin. - Visite de Yogyakarta - Borobudur - pPrpapmbanan
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

SWR, Munich

Positief: Netheid
Overall Satisfying accomodation in the touristy area of Yogyakarta, so a lot of Restaurants and Shops in Walking distance
4 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Inger, Norway

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel for young people

The bathroom was very bad and the breakfast was simple and no good. Cheap hotel so we coulden't expect more comfort. They also forgot to clean the room one day. Never stay there again.
4 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Ok for the price range

Area was nice and calm. Good restaurants nearby. The room was moulded and the AC was constantly on (could not do anything about it). Breakfast is local style even though most of the quests seemed to be Westerners. The stay would be done a bit nicer with few easy changes because otherwise the hotel and staff seemed nice and pool was fine.
3 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

CRISTINA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muy bien

Muy bien
3 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Anna, Linz

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unkompliziert, Personal sehr freundlich und hilfsbereit, Badezimmer feucht
6 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Tiur, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel with nice staff and food

Hi, We had such nice experience during our stay at Rengganis. They had good taste of food and excelent staff to help us everytime. hopefully will stay there in another trip
5 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Florence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel top, bon prix

Hotel bien placé, a 10 mn du palais et du water palace. Belle piscine. Chambre propre, avec de la place pour les sacs, sdb propre avec eau chaude et pression. Personnel top et petit dej tres bien!
3 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ruhig, mit Atmosphäre

Ruhig gelegenes Hotel in angenehmer Umgebung

6/10 – Redelijk

Kaoru

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
"Hot-shower"nya sama sekali tidak panas, tidak sesuai dengan syarat tertulis.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Saya menginap 1 malam di hotel ini, tapi karena saya naik kereta dari Jakarta maka tiba di Yogyakarta, ketika saya datang check in ke hotel sekitar jam 6-7 pagi dikenakan extra charge 40% (karena early check in mungkin ya)... Kamar lumayan lah... tapi AC tidak dingin... setelah dilaporkan akhirnya kami dipindahkan kamarnya ke lantai 2 yang ACnya lebih dingin. Staf ramah dan cukup membantu Lokasi cukup strategis, karena saya memang jngin eksplore daerah Prawirotaman dan sekitarnya

8/10 – Goed

hariz, malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

friendly staff and clean room

this hotel has a great staff who are friendly and able willing to assist throughout thr stay. the room is clean and tidy

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
The place was nice and staff was very friendly n helpfull