Fotogalerie voor Royal Malioboro Yogyakarta by Aston





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een regendouchekop
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Royal suite laden

Royal suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een regendouchekop
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Royal Malioboro Yogyakarta by Aston ligt in de wijk Malioboro in Yogyakarta. Prambanan-tempel en Tugu Pal Putih-monument Yogyakarta zijn twee lokale bezienswaardigheden. Andere attracties in de omgeving zijn bijvoorbeeld Taman Pintar wetenschapspark en Gembira Loka dierentuin. TransMart Studio Mini en Jogja Bay Waterpark zijn ook zeker het bezoeken waard.

Jl. Pasar Kembang no. 29 Yogyakarta, Yogyakarta, 55271
In de buurt
- Malioboro Street - 3 min. lopen - 0.3 km
- Winkelcentrum Malioboro - 6 min. lopen - 0.6 km
- Tugu Pal Putih-monument Yogyakarta - 13 min. lopen - 1.1 km
- Pasar Beringharjo - 13 min. lopen - 1.2 km
- Alun Alun Kidul - 4 min. rijden - 3.8 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Loko Cafe - 3 min. lopen
- The Civet House - 2 min. lopen
- Circle K - 3 min. lopen
- Mister Ring On Cheese - 3 min. lopen
- Babe Bebek Goreng - 3 min. lopen
Over deze accommodatie
Royal Malioboro Yogyakarta by Aston
Vergelijkbare accommodaties

Melia Purosani Yogyakarta
Melia Purosani Yogyakarta
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
8.8 van 10, Uitstekend, 710 beoordelingen
De prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 170000 per persoon
- Toeslag voor extra bed: IDR 850000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Royal Malioboro Yogyakarta by Aston Hotel
Royal Malioboro Yogyakarta by Aston Yogyakarta
Royal Malioboro Yogyakarta by Aston Hotel Yogyakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Royal Malioboro Yogyakarta by Aston
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
9 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
William
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jose Daniel
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Daniel
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jose Daniel
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Daniel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Aly
Reisde met partner
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aly
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Gota, Saitama shi
19 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gota
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUYUKI
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUYUKI
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuko
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nyoman
Reisde met familie
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Nyoman
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HITOSHI
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HITOSHI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eva
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel centrally located
Eva
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Eva
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eva
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ani
Reisde met familie
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ani
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melissa
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
IKUKO
Reisde met familie
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ジョグジャカルタのTugu駅前の便利なホテル、ホスピタリティも◎

IKUKO
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jennie
23 feb 2025
Jennie
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2025
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Lawrence
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lawrence
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandre
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandre
6 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
SHOICHI
Reisde met een groep
6 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHOICHI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yukihiro
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukihiro
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Aasiyah
Reisde met een groep
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aasiyah
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mani
Reisde met een groep, Reisde met familie
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mani
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2024