Zest Hotel Yogyakarta

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Malioboro Street

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Zest Hotel Yogyakarta

Buffet
Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Serveert ontbijt, internationale gerechten
Lobby
Een binnenzwembad

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Kamer (Zest Queen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een slaapbank - eenpersoons
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Privébadkamer
Waterkoker
  • 18 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Twin kamer (Zest)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een slaapbank - eenpersoons
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Privébadkamer
Waterkoker
  • 18 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl Gajah Mada No 28, Yogyakarta, Yogyakarta, 55112

In de buurt

  • Malioboro Street - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Pasar Beringharjo - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Winkelcentrum Malioboro - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Tugu Pal Putih-monument Yogyakarta - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Gembira Loka dierentuin - 4 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation van Yogyakarta - 6 min. rijden
  • Yogyakarta (JOG-Adisucipto Intl.) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ayam Goreng Bu Tini - ‬4 min. lopen
  • ‪Bakmi & Bajigur Kadin Mbah Hj. Karto Pak Rochadi - ‬4 min. lopen
  • ‪Nasi Goreng Babi Papilon - ‬7 min. lopen
  • ‪RM. Lie Djiong - ‬10 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Zest Hotel Yogyakarta

Hotel in de buurt van Malioboro Street
Als je bij Zest Hotel Yogyakarta verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice, een businesscentrum en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een binnenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor lang parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer vanaf de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, meertalig personeel en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 106 kamers bieden gemakken zoals (laptop)kluisjes en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice vanaf de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 06.00 uur en 22.00 uur
  • Gratis lang parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 4 plekken per unit)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 50.000 voor volwassenen en IDR 35.000 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Citruz

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Slaapbank in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 3 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handgreep naast het toilet
  • Hendels als deurklinken
  • Lift (201 centimeter brede deur)
  • Make-upspiegel/scheerspiegel
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke shuttle
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking
  • Tillift aan plafond
  • Trapleuningen
  • Vaste douchestoel
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2015
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Slaapbank
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Restaurantgidsen
  • Roomservice

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 50000 voor volwassenen en ca. IDR 35000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per kamer

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 21.00 uur.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Zest Hotel Yogyakarta
Zest Hotel
Zest Yogyakarta
Zest Hotel Yogyakarta Hotel
Zest Hotel Yogyakarta Yogyakarta
Zest Hotel Yogyakarta CHSE Certified
Zest Hotel Yogyakarta Hotel Yogyakarta

Veelgestelde vragen

Is Zest Hotel Yogyakarta voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 06.00 uur tot 21.00 uur.

Zijn huisdieren welkom bij Zest Hotel Yogyakarta?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Zest Hotel Yogyakarta te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en plaatsen voor lang parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Zest Hotel Yogyakarta?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Zest Hotel Yogyakarta uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Zest Hotel Yogyakarta een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 06.00 uur en 22.00 uur is er op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 150000 per kamer.

Waar ligt Zest Hotel Yogyakarta?

Dit hotel ligt in Centrum van Yogyakarta, binnen 15 minuten lopen van Pakualaman-paleis en Malioboro Street. Ook Museum Sasmitaloka Panglima Besar Jenderal Sudirman en Batik Museum liggen binnen 15 minuten lopen. Treinstation van Yogyakarta ligt op 28 minuten lopen.

Beoordelingen over Zest Hotel Yogyakarta

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 55 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Liz, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel, great location

Zest hotel is a nice hotel, not expensive at all! Great location. The rooms were clean, pool was nice. The breakfast isn't that great if you're not into rice and chicken. And the hallways are a bit noisy. Overall great experience!

8/10 – Goed

David

Positief: Personeel en service

2/10 – Ontzettend slecht

Joris

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Par où commencer… - les photos sur hotel.com, montrant un hôtel maculé de blanc et qui semble niquel sont fausses : il y a du moisi, les draps et serviettes sont dans un état lamentable. La chambre dans l’ensemble, entre l’odeur de moite, le moisi dans chaque angle et l’état de la douche, tout est sale. - la piscine : l’angle de la photo montre une piscine correcte. La réalité, c’est une piscine dans une sorte de sous sol ouvert sur la rue : vous pourrez vous baigner dans une eau trouble avec les odeurs d’échappement - le bruit : les fenêtres sont incroyablement vétustes. Il n’a pas plu, heureusement, parce que je ne vois pas comment elles peuvent être étanches. Donc, niveau bruit, c’est comme dormir en tente. S’ajoute à ça un système de portes de chambres qui bipent quand elles sont mal fermées (avec un bruit de réveil : et les gens les laissent toujours ouvertes, vous serez donc réveillés et gêné par ce bip à longueur de journée et de nuit - le soit-disant « buffet de petit déjeuner » : vous aurez le choix entre 4 pauvres plats salés, du pain de mie, et du beurre qui traînera là depuis l’aube à température ambiante - l’état général de l’hôtel et la gestion : nous avons eu le malheur de réserver 4 nuits de suite. Première nuit, nous avons demandé de réparer la clim qui faisait un bruit de lave-vaisselle, impossible de dormir. On nous change de chambre, c’est pire. Une troisième : pas de gel douche, pas de PQ. À fuir !
4 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

VIOLA

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Purtroppo lenzuola e coperte molto sporche.
1 nacht verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perbaikan utk Zest Hotel

Dikamar anak saya dan saya ada kecoa Kamar mandi kotor
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Lynnette

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were amazing. The breakfast buffet and restaurant were good. The location was very central and walkable. The room was spacious. The only downside to this hotel was in the cleanliness of the bathroom and bedding. If the bathroom was given a really good scrubbing and the grout in the tiles a clean with a bit of bleach to get rid of all the mildew it would make such a difference. The white bedding is not cleaned with any kind of whitening detergent so unfortunately they look a bit grubby and stained. My sheets were quite stained when I arrived, however housekeeping happily replaced them when I asked . The new sheets were still a bit stained but not as bad as before. I would recommend this hotel based on their exceptional staff, it’s just unfortunate their attention to some areas of cleanliness is not as exceptional.
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Fernanda

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Precisa melhorar

A parede estava mofada, o café da manhã não chegou no horario combinado, (nem tomei pq tinha compromisso, eles disseram-me que mandariam no quarto pq o hotel estava vazio) nas 3 noites achei 2 baratas, o ar condicionado pingando
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Karjono

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo per il prezzo e servizi pulito e comodo non lontano dal centro Malioboro ci si può camminare. Come ho sempre fatto..
3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Sejour agréable et l'hôtel nous a offert le repas du réveillon.
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Ian

Negatief: Personeel en service
Tidak ada pemanas air, kopi & teh, sandal tidak dikasih, diminta baru dikasih itupun cuma 1 pasang. Sarapan menunya sedikit, buburnya ngga lengkap ngga ada ayam dan telur.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

ahmad amru

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

hiro, 横須賀市

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

フレンドリーで親切な従業員

こちらの希望に素早く対応してくれる。設備もそれなりに充実している格安の割にいいホテルです。また機会があれば利用しようと思います。
4 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

matias, uruguay

Positief: Personeel en service

Be aware of untrustful tour services

They provide wrong information about the tours in their brochure. Be aware you will have to pay extra and receive less in exchange. After complaining there where lots of apologies but no competition what so ever. The only good thing about the hotel is the lady in reception chaca because she is very king and willing to help. My suggestion is to keep looking.
4 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
cheap but the best room... worth it..near malioboro street..but not walking ya..
3 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Maria cristina

2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Laura H, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

cozy & comfortable

it's a modern chic hotel, good WiFi, feel so comfortable and cozy to stay a few nights there
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

徳永, 姫路

Positief: Netheid, comfort kamer

中心地に近く為便利

街の中心地にちかいため買い物に便利。 価格の割に快適な空間。 ビジネス客から観光客まで満足出来ると思う 空港利用客は多少遠いかも
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

good hotel

enak nyaman strategis bersih dekat pusat kota
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The staff was very friendly, the breakfast was very poor only local food... Malioboro street 15 minutes by walk.
5 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

ZHENGXIN, TAIWAN

Positief: Netheid, personeel en service

過夜飯店

麻雀雖小,五臟俱全,該有的都有,房間小了點,但整潔乾淨,走路5分鐘到賣場游泳池也不錯,如果只是過夜小住2~3天也還不錯.

6/10 – Redelijk

Andrew

8/10 – Goed

sarah, bayern

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gutes hotel in guter lage mir gutem frühstück

Das hotel liegt gut in ruhiger Lage und man ist schnell mit dem taxi oder lokalem betschak in der innenstadt. Frühstück ist absolut ausreichend. Personal ist hilfsbereit.

6/10 – Redelijk

Victor

Positief: Netheid, personeel en service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel still new good facilities

Only food at restaurant should be improved. Taxi is difficult to find. No standby taxi in front of hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger