Interieur

Beoordelingen van Royal Regency Hotel

3.5 out of 5
Royal Regency Hotel
165 Tuckahoe Rd, Yonkers, NY

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 720 van 1434 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 332 van 1434 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 149 van 1434 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 104 van 1434 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 129 van 1434 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Arnold

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een fijn verblijf. Alles was heel schoon en netjes. Een comfortabele bed. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Maria

Great customer service and very nice and clean premises.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Andres, Everett

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Donald

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Darlene

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good overall experience. Tasty breakfasts.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Nicolyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Audley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Maurkiece

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Modou

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Charmaine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is very nice, especially Leslie. She is very helpful And respectful
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Gabriel, Brooklyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the room!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kamilo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The free breakfast service is great!
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Gabriel, Brooklyn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel!...
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Rose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very nice and comfortable. The only thing we found was the hallways were loud and noisy starting at 6am every morning.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Nicolyn

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kymberlie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was great
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Luis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Tidell

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sandy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Latifah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy checking, friendly staff and bonus restaurant very convenient when hungry or want a drink and don’t want to search where to go near by
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Antonio

1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Audrey

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible front desk service Hidden fees
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

otar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was fine
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

IAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Room was spacious and clean. Hotel was noisy with room next door repeatedly playing LOUD music. Call down to reception 3 times before anything was done. Probably wont stay again.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

JoAnna

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good bar , great breakfast !! But nothing really close by , overall good stay for a one night out.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

jamillah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Evelin, Yonkers

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and modern.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

John

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a few mishaps with being assigned the wrong rooms. It was a bit weird the property. Trying to be nice while being dingy.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Binta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was cool, nice staff and comfortable. Will stay again
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Augusto A.

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I was on the first floor. Reception, ballroom, and restaurant were on ground floor. There was a lot of slamming doors past midnight. In the morning, there was a lot of noise at 6am, as the staff was getting ready for the day. Plus the air conditioner was not working. I left for dinner and set Thermostat to 66, but when I came back at 11:30, room was hot. Front desk person came up and set temp for 60, but there was weak air coming from the unit. He told me if that still did not work, to just turn off the unit to let air come in from outside. What???
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Malaysia

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
First off, Property is gorgeous, clean and relaxing. The receptionist who checked me in. (Spanish girl, with black hair) working the evening shift came to my room and was very rude. I don’t like that I had to switch my room because of the individual who was staying in the room next door decided it was appropriate to bang on my door twice and then yell through the wall telling me I need to be quiet because he had a 1 year old that was sleeping. My music wasn’t even loud. I called the receptionist, a guy answered and this was around 7:30pm. I kindly called to confirm that quiet time was at 10pm. The guy receptionist said “it’s Saturday, there is no quiet time” which is when I told him about the situation with the next door guest. The female receptionist from earlier I spoke about and another woman came to my door and TOLD me I had to switch rooms. when I asked about receiving half of my money back the rude receptionist goes “money back for what”… uhhhh how about the inconvenience that is me having to gathering my belongings after already getting comfortable. The cops were threatened to be called all because I asked why I had to switch my room. They said they didn’t have any of the suites he booked available. 15-20 mins later I called again asking what’s the update about a different room because I’m over it. I honestly wanted to leave and go home at this point. They then said they were going to switch the guest next door instead and told me to give them 5 mins To be cont
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jenea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dickson

Pretty good place to stay.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kymberlie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

MICHAEL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Wilfredo

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Toni

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Love it there
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Leke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was good. I have been using Royal Regency for my last 3 or 4 trips to NY. It is conveniently located near the Bronx, is clean, friendly, and has breakfast in the morning.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Trisha

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Shirley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the place and the Italian restaurant
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Diana

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
You can hear doors slamming throughout the night. Bathroom was unacceptable and in need of repair. Rm 106-damaged shower head spraying all over the place. Glass sliding door did not close- you had to shower with it a good 12-15 inches open. The tiled shower floor and corners were black with mold! Mattress was the thinnest I’ve ever seen. No outlets by night tables or bed. Could not charge my cell phone, also my alarm clock near me. Breakfast was good and in a lovely banquet room.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Delva

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room cleaned daily. Breakfast was good.
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ernesto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todos muy bien solo variar el desayuno
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Shari-lee

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
On April 5th, I checked into the Royal Regency Hotel. The manager I encountered at the front desk was highly welcoming and conducted himself very professionally. However, the morning supervisor of the 6th displayed rudeness and scornfulness, though I couldn't ascertain his name. On the morning of the 6th, he appeared at my room and abruptly informed me and my guest that we had only one hour to check out due to alleged noise complaints throughout the night, which I dispute. My friends and I retired to bed around 2 am, and despite the adjacent room playing loud music, I refrained from lodging a complaint and sought to enjoy our time.The manager's conduct, whom I can describe as tall, dark-skinned, with braids, was highly unprofessional. Instead of attempting a second notification regarding the noise complaint, he banged on the door early in the morning, clearly indicating we wouldn't receive a refund for the first night or the second night we hadn't yet spent. His demeanor was unpleasant, unprofessional, and unjust. Such behavior is likely to deter potential guests from experiencing the hotel's otherwise pleasant ambiance, cleanliness, and decor.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Shane

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place looks nice but when I got there the bathroom wasn’t really clean, there was almost an altercation with the manager because I was accused of “being loud and complaining about someone being loud at 3am” when in all reality I was sleep because I worked long hours. I was asked to checkout early because of that but once I started talking about speaking to corporate because it’s was bs they decided to let me stay…The food was nasty, my lady ordered room service 3 times and none of the food was good and 2 or them wasn’t even well cooked. Never again will I come here not recommend cause it’s ridiculous how I was treated and yall suppose to be this luxurious hotel.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is nice, the rooms are good size, the bathroom in the room was very nice and updated. The free breakfast was soooo good. The restaurant in the hotel was good for dinner as well and the prices are very good.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Wanda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love everything
1 nacht verbleven in april 2024