Fotogalerie voor GHL Style Yopal





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 64
7 okt - 8 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Room Standard laden

Room Standard
Alle foto's voor Twin Room Standard laden

Twin Room Standard
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een minibar
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 29 No. 28-14, Yopal, Casanare, 36863
Over deze accommodatie
GHL Style Yopal
Vergelijkbare accommodaties

Holiday Inn Express Yopal by IHG
Holiday Inn Express Yopal by IHG
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
9.0 van 10, Fantastisch, 167 beoordelingen
De prijs is € 41
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: COP 50000 per huisdier, per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GHL Style Yopal Hotel
GHL Style Yopal
GHL Style Yopal Hotel
GHL Style Yopal Yopal
GHL Style Yopal Hotel Yopal
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over GHL Style Yopal
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Cesar
Zakenreiziger
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cesar
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
26 apr 2025
Omar
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
JOSE
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOSE
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia Lorena
Reisde met familie
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was good
Claudia Lorena
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Camilo
Zakenreiziger
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camilo
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
omar o
Reisde met familie
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
omar o
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ADRIANA
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ADRIANA
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ADRIANA MARCELA
30 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel que debe mejorar la atención al cliente .
ADRIANA MARCELA
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
29 dec 2024
Martin
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
Zakenreiziger
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
ALVARO
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ALVARO
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
ALVARO
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel en Yopal
ALVARO
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
heidy
18 dec 2024
heidy
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
oscar
20 nov 2024
oscar
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Matthew
28 aug 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Matthew
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
omar o
Reisde met een groep
22 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
omar o
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jim
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jim
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Milton Rodrigo
21 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Milton Rodrigo
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Wilfredo
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilfredo
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Cesar
Zakenreiziger
12 mei 2024
Cesar
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
omar o
Reisde met familie
1 mrt 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid

omar o
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
SANTIAGO
20 feb 2024
SANTIAGO
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Rosnay
Zakenreiziger
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rosnay
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
SANTIAGO
13 feb 2024
SANTIAGO
1 nacht verbleven in februari 2024