Een binnenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van DoubleTree by Hilton Zagreb

5 out of 5
DoubleTree by Hilton Zagreb
Ulica grada Vukovara 269a, Zagreb

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 606 van 903 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 207 van 903 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 903 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 903 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 903 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Honestly, not worth the name Hilton.
Check-in smooth, nice looking room however, Not enough light in the bathroom to shave decently Mold in corners of the bathroom Broken shelf in shower area Bad functioning shower thermostat No WiFi access although it was supposed to work Breakfast disaster: Cold eggs (no real scrambled eggs but powder) Cold sausages Cold coffee, later no coffe for 10 min I seriously expect something different when checking into a Hilton.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Great hotel
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Bjorn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooi proper hotel met super behulpzaam en vriendelijk personeel. Heel lekker gegeten ook. Zwembad met een mooi uitzicht en grote fitness. Er hadden iets meer zitplaatsen mogen zijn aan het zwembad.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Doubletree is a good hotel, especially if you are traveling for business. The rooms are spacious, bathroom is good (both a bathtub and a shower), and the service is at a high level.
2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Review
Heel mooie hotel maar geen centrale locatie, ook jammer dat het zwembad niet voor iedereen toegankelijk is! Ik had afgerekend in de lokale munteenheid maar dat doe je beter niet want er zijn dan bijkomende kosten waardoor je duurder uitkomt.
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Jonathan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in het algemeen is gewoon heel goed. We hadden een leuke kamer op de hoek, met daarom aan twee kanten prachtig uitzicht over de stad. Door de drukke weg voor de deur verwacht je geluid in de kamer, maar dat was echt niet te horen, helemaal perfect dus. De bedden waren erg goed en de badkamer ruim en schoon. De ijsmachine op de gang was top. Bij de receptie was het vaak onrustig en de beperkte keuze in koffie als je kiest voor het ontbijtbuffet is wat jammer.
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff at reception & cleaningstaff was great, service at breakfast was without passion although great breakfast. A mitty for this little minus!
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Jean-François

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Marina op 23 okt 2019
Dear Jean-Francois, thank you so much!

8/10 – Goed

Jochen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel en personeel ok/ management beneden alle peil: kamer eerst geweigerd : "hotel overbooked en u bent er uitgekozen"; personeel heeft toegegeven dat dit te maken heeft met feit dat kamerreservatie niet direct bij hun was gedaan. heb been stijf gehouden en heb uiteindelijk toch kamer gekregen maar dan blijkt opeens dat ontbijt niet meer in de kamerprijs zit.....
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van DT Hilton Zagreb op 23 jul 2019
Dear guest, thank you for choosing to stay at DoubleTree by Hilton Zagreb and for providing us with valuable feedback and I am sincerely sorry that we haven't delivered experience to your satisfaction. I have shared your feedback with our management team and we do apologize for all the inconveniences. We hope you will return so we can make a better impression second time around. Wish you a great week, Nives Volarevic, Marketing Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer, ontbijt, personeel was geweldig. Maar hotel was ver weg van het center.😒
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van DT Hilton Zagreb team op 3 jun 2019
Dear guest, I’m happy to read that you had a nice stay at DoubleTree by Hilton Zagreb. We appreciate your feedback. Thank you once again and we’re looking forward to your next visit. Best regards, Petar Petrović, Front Office Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip Zagreb
Goede service, vriendelijk personeel. Alles verliep vlekkeloos
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van DT Hilton team op 3 apr 2019
Dear Gerard, Thank you for taking the time to write this review. We are so glad that you enjoyed your stay and that you are happy with us at DoubleTree by Hilton Zagreb. I hope to see you here again! Sincerely, Nives Volarević, Marketing Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi Hotel met netjes ingerichte kamers Goede ligging en vriendelijke personeel.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van DT Hilton team op 17 jan 2019
Dear Guest, It's great to read that you enjoyed your stay at DoubleTree by Hilton Zagreb and thank you dearly for writing a review. Hopefully we will welcome you back soon! Best regards, Martina Krizancic, Housekeeping Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

friendly reception, clean rooms, a bit far from the city center
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van DT Hilton team op 29 nov 2018
Dear Guest, I’m happy to read that you had a nice stay at DoubleTree by Hilton Zagreb. We appreciate your feedback. Thank you once again and we’re looking forward to your next visit. Best regards, Ana Bogovic, Front Office Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb

4/10 – Matig

JEAN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Rock-hard beds!
This hotel has a nice gym with pool on the topfloor and this is why I choose it but... How is it possible that an American chain like Sheraton can have rock-hard beds in Zaghreb??? Also the hotel restaurant is far from cheap, but that was within the expectations
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van DTHilton Team op 11 okt 2018
Dear Jean, Thank you for taking the time to write this review about your stay at DoubleTree by Hilton Zagreb. We appreciate your valuable feedback, trying to make each guest experience a great one at DoubleTree by Hilton Zagreb and your satisfaction is important to us. Regarding your comments about the bed I'm sorry you found it hard because DoubleTree has a unique sleep experience, I will share your observation with management team. We look forward to welcome you again here in Zagreb. Best regards, Nives Volarević, Marketing Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb

8/10 – Goed

Adriana, Nuenen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend zakenhotel
Omgeving van hotel niet bijzonder. Zeer dichtbij tram gelegen zodat stad goed bereikbaar is. Prima ruime kamer en ruime badkamer met afzonderlijk bad en douche. Goed ontbijt en zeer behulpzaam personeel.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van DoubleTree Team op 20 aug 2018
Dear Adriana, It's great to read that you enjoyed your stay at DoubleTree by Hilton Zagreb and thank you dearly for writing a review. Hopefully we will welcome you back soon! Best regards, Martina Krizancic, Housekeeping Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meer dan geschikt
Het hotel was goed te vinden, netjes en prettig om te verblijven. De kamer op de 9e verdieping was aangenaam en bood een mooi uitzicht. Het restaurant is ook goed, maar wel prijzig.
Reactie van Tomislav Sprajacek op 4 apr 2015
Hello, Thank you for having chosen DoubleTree by Hilton Zagreb for your recent visit to our city and providing us with feedback on our services. I am pleased to learn you have overall enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back to our hotel in the future. Sincerely, Tea Nadj Zupan, PR & Marketing Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the best hotels I have been to as export ma
Excellent stay, super friendly staff. This is a new hotel. The location isn't too good, but you don't need to get out as pleasent as it is.
Reactie van Tomislav Sprajacek op 16 aug 2014
Dear guest, thank you for sharing your review of an excellent stay at DoubleTree by Hilton Zagreb. Our staff would be more than happy to share with you our public transportation and sight seeing tips so that you have some reason to go out :). We are looking forward to welcome you back in the future. With regards, Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb

6/10 – Redelijk

Sudka

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Katarina op 18 apr 2024
Dear Mr./Mrs. Sudka, please accept our apologies for not fulfilling your expectations staying with us. Every comment, including yours we value to improve our service. We really do hope that you will stay with us in future so can improve your first impression. Please, accept our sincere apologies once more. Kind regards Guest Service Team

8/10 – Goed

THULITHA DESHAPRIYA DE SILVA, London

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katarina op 7 mrt 2024
Dear Guest, Thank you for taking your time for writing this review and thank you for choosing DoubleTree by Hilton Zagreb for your stay. Could we kindly ask you if you can give us a little more details about what exactly was wrong during your stay. We hope that we will have another opportunity to welcome you at DoubleTree by Hilton Zagreb. Kind regards, Guest Service Team.

8/10 – Goed

Jakob

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ivan op 23 jan 2024
Dear Jakob,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Joanna

Positief: Voorzieningen
Excellent
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ivan op 23 jan 2024
Dear Joanna,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

8/10 – Goed

Henrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice!
Mysigt spa. Dyr frukost (20€). Stort rum och badrum.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ivan op 23 jan 2024
Dear Henrik,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Carolina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ivan op 23 jan 2024
Dear Carolina,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Sándor

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ivan op 29 dec 2023
Dear Sandor,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Luka

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ivan op 10 dec 2023
Dear Luka,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really enjoyed the property location, cleanliness and service. It was very clean and the staff was very approachable and accommodate any requests I made during my stay. I would definitely stay there again.
8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ivan op 30 nov 2023
Dear Leo,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

8/10 – Goed

Alessandro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ivan op 12 nov 2023
Dear Alessandro,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Vjekoslav

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ivan op 30 nov 2023
Dear Vjekoslav,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

6/10 – Redelijk

Fuat

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das man für das parkhaus bezahlen muss und halbe stunde vor Schluss abend essen noch gedrängt muss schnell zu bestellen...
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ivan op 12 nov 2023
Dear Fuat,Thank you for taking a moment to share your experience. We are looking forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

2/10 – Ontzettend slecht

Soonho

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
I lost my vest which was in the closet. I left it when check-out. As soon as i realized it i made a phone call to check it but the hotel's response was too slow and finally they couldn't find it.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ivan op 1 nov 2023
Dear Soonho,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Ali

6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ivan op 1 nov 2023
Dear Ali,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel And room!
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ivan op 21 okt 2023
Dear Jennifer,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

4/10 – Matig

Kuzey

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
We did not really enjoy the total customer service. In general we were ignored many times. I always used this hotel in Zagreb and I never expected this.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ivan op 17 okt 2023
Dear Kuzey,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

4/10 – Matig

fengyuan

Negatief: Personeel en service
The staff did not tell us that parking needs fee she just told us you can park-4-5
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ivan op 17 okt 2023
Dear Fengyuan,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Sofie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meget godt! Især en sød dame (Carolina/Caroline) ved spa og fitness afdelingen.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ivan op 17 okt 2023
Dear Sofie,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb and our Team Member Caroline to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Verica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich bin sehr dankbar. Super personal
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ivan op 17 okt 2023
Dear Verica,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Ulrich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gutes Hotel in guter Lage.
Standardhotel dieser Kategorie. Alles in Ordnung, nichts zu bemängeln. Liegt an einer vielbefahrenen Straße, Tramhaltestelle in die Innenstadt praktisch vor der Tür. Restaurants in der Umgebung leicht erreichbar.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ivan op 1 nov 2023
Dear Ulrich,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

adam

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ivan op 17 okt 2023
Dear Adam,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Swarnalata, Chicago

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was quick with check-in and we had a wonderful room. Trams and train station nearby can take you anywhere.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ivan op 17 okt 2023
Dear Swamalata,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Milica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean comfortable rooms.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ivan op 17 okt 2023
Dear Milica,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Julia

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ivan op 14 sep 2023
Dear Julia,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Sandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ivan op 14 sep 2023
Dear Sandra,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Darko

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ivan op 17 okt 2023
Dear Darko,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

2/10 – Ontzettend slecht

Ajay

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ivan op 14 sep 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Akash

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very nice property - great size rooms and everything was great
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ivan op 14 sep 2023
Dear Akash,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Piotr

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ivan op 14 sep 2023
Dear Piotr,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Mirko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice pool and spa area
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ivan op 14 sep 2023
Dear Mirko.Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Anja

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel haben wir durch eine Umbuchung seitens Expedia dankenswerter Weise kurzfristig erhalten. Das Personal ist extrem hilfsbreit, Fitness und Pool im 10. Stock super sauber und modern. Die Zimmer sind sehr groß und man hatte super viel Platz. Das Frühstück war der absolute Hammer. Alles ganz frisch ohne die üblichen Sonderkosten für Kleinigkeiten wie einen guten Cappuccino, frisch gepressten Orangensaft usw. Alles in allem ein hervorragender Aufenthalt. Als Tipp: man kommt mit dem Taxi für 7€ in die Innenstadt, kann aber auch wahlweise die Straßenbahn (2 Haltestellen innerhalb 200m) für 80 Cent pro Erwachsenem nutzen. Alles sehr unkompliziert!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ivan op 14 sep 2023
Dear Anja,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found DoubleTree by Hilton Zagreb to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Sincerely,Ivan KujundžićGuest Service Agent