Fotogalerie voor Hilton Garden Inn Zagreb - Radnicka





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden laden

Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Familiekamer, 1 kingsize bed (Connecting Rooms) laden

Familiekamer, 1 kingsize bed (Connecting Rooms)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Radnicka Street, 21, Zagreb, 10000
Over deze accommodatie
Hilton Garden Inn Zagreb - Radnicka
Vergelijkbare accommodaties

DoubleTree by Hilton Zagreb
DoubleTree by Hilton Zagreb
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.86 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.93, per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 16 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 34 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Parkeerkosten: EUR 20 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 35 per huisdier, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van CleanStay (Hilton) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hilton Zagreb Radnicka Zagreb
Hilton Garden Inn Zagreb - Radnicka Hotel
Hilton Garden Inn Zagreb Radnicka Croatia
Hilton Garden Inn Zagreb - Radnicka Zagreb
Hilton Garden Inn Zagreb - Radnicka Hotel Zagreb
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hilton Garden Inn Zagreb - Radnicka
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
17 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jean
Zakenreiziger
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zagrebs business district
Jean
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Guray
Reisde met familie
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guray
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Steven
Zakenreiziger
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steven
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Wojciech
Zakenreiziger
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wojciech
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Tat Koon William, Bury
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tat Koon William
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Alessandro
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alessandro
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met een groep
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jacob
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Katy
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katy
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
parul
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
parul
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
FELIPE
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Poderia ser melhor para um Hilton
FELIPE
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
pedro
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pedro
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
katrina
Reisde met een groep
23 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
katrina
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zeljko
Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeljko
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
ELMOOTAZBELLAH, Austin
Reisde met partner
7 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ELMOOTAZBELLAH
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
nok yi
Reisde met familie
28 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
nok yi
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ghennadii
Zakenreiziger
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel,
Ghennadii
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TSUNG-YU
Zakenreiziger
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best biz trip recommendation
TSUNG-YU
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ian
10 mrt 2025
Ian
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
TSUNG-YU
Zakenreiziger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hilton group budget friendly
TSUNG-YU
1 nacht verbleven in maart 2025