Fotogalerie voor Hotel Dubrovnik





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,4 van 10
Zeer goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, meerdere bedden laden

Deluxe Twin kamer, meerdere bedden
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive suite, 1 kingsize bed, uitzicht op stad laden

Executive suite, 1 kingsize bed, uitzicht op stad
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed laden

Junior suite, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standard Double Room, 1 King bed laden

Standard Double Room, 1 King bed
9,0 van 10
Fantastisch
(79 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(39 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, meerdere bedden laden

Standaard Twin kamer, meerdere bedden
9,0 van 10
Fantastisch
(37 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ljudevita Gaja 1, Zagreb, 10000
Over deze accommodatie
Hotel Dubrovnik
Vergelijkbare accommodaties

Best Western Premier Hotel Astoria
Best Western Premier Hotel Astoria
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 130
inclusief belastingen en toeslagen
10 nov - 11 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.86 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.93, per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 33.00 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Parkeerkosten: EUR 25 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dubrovnik Hotel
Dubrovnik Zagreb
Hotel Dubrovnik
Hotel Dubrovnik Zagreb
Hotel Dubrovnik Zagreb
Dubrovnik Hotel Zagreb
Hotel Dubrovnik Hotel
Hotel Dubrovnik Zagreb
Hotel Dubrovnik Hotel Zagreb
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Dubrovnik
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sandra
Reisde met een groep
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Berislav
3 mei 2023
Berislav
4 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Pieter
Zakenreiziger
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pieter
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
derek
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
derek
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Leong, Stoke Poges
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Leong
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Uri
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uri
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Youngbin
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Youngbin
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Roman
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roman
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Todd
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todd
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ARTURO
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ARTURO
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SHARON
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHARON
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Neil
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Neil
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andy
3 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Andy
13 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Richard
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Richard
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rodney
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodney
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Branko
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Branko
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
David, Lugarno
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
David
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rita
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rita
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Biljana
28 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Biljana
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lori
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lori
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
TAKAYUKI
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAYUKI
1 nacht verbleven in september 2025