Garden Orchid Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met comfortabele voorzieningen, met een shuttleservice van/naar de luchthaven en fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor Garden Orchid Hotel

Zitruimte lobby
Uitzicht vanuit accommodatie
Terrein van de accommodatie
Premier kamer | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, gratis kabelinternet
Bar (ter plaatse)
Beoordelingen
7,6

Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • Zwembad
    ZwembadZwembad
  • Fitnessruimte
    FitnessruimteFitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
    Gratis wifiGratis wifi
  • Restaurant
    RestaurantRestaurant
De prijs is € 86
inclusief belastingen en toeslagen
19 jul - 20 jul

Ontdek het gebied

Kaart
Gov. Camins Avenue, Zamboanga, 7000
  • LuchthavenZamboanga (ZAM-Zamboanga Intl.)4 min. lopen
  • Populaire locatieKCC Mall De Zamboanga14 min. lopen
  • Populaire locatieStadhuis van Zamboanga3 min. rijden
  • Populaire locatieFort Pilar4 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Superior kamer

  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite (Bridal)

  • 64 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Junior suite

  • 64 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer

  • 32 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier kamer

  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Zamboanga

Garden Orchid Hotel is vlak bij de luchthaven in Zamboanga te vinden. Een aantal lokale bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Plaza Pershing en Fort Pilar. Heb je bovendien zin om het natuurschoon in de omgeving te bewonderen? Neem dan een kijkje bij Paseo del Mar en Pasonanca Park.

In de buurt

  • KCC Mall De Zamboanga - 14 min. lopen
  • Metropolitaanse Kathedraal van de Onbevlekte Ontvangenis - 3 min. rijden
  • Stadhuis van Zamboanga - 3 min. rijden
  • Paseo del Mar - 3 min. rijden
  • Fort Pilar - 4 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Zamboanga (ZAM-Zamboanga Intl.) - 3 min. rijden

Restaurants

  • ‪Jollibee - ‬15 min. lopen
  • ‪Ole Ole Malaysia - ‬18 min. lopen
  • ‪Chinito's Caffe - ‬2 min. lopen
  • ‪Ole Ole Malaysia - ‬10 min. lopen
  • ‪Dennis Coffee Garden - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Garden Orchid Hotel

Hotel vlak bij de luchthaven
Bij Garden Orchid Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven, een koffiebar/café en een tuin. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke restaurant met Filipijnse gerechten, Cafe, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en profiteer van voorzieningen zoals stomerij-/wasservices en een bar.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een kluis bij de receptie en conciërgeservices
  • Een 24-uurs receptie, een bagageopslagruimte en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 205 kamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis internet en airconditioning.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Filipijns

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 09.30 uur: PHP 350 voor volwassenen en PHP 250 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Cafe

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Tuin

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • Contante borgsom: PHP 1000.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. PHP 350 voor volwassenen en ca. PHP 250 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Garden Orchid Hotel Zamboanga City
Garden Orchid Zamboanga City
Garden Orchid
Garden Orchid Hotel Zamboanga
Garden Orchid Zamboanga
Garden Orchid Hotel Hotel
Garden Orchid Hotel Zamboanga
Garden Orchid Hotel Hotel Zamboanga

Veelgestelde vragen

Is Garden Orchid Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Garden Orchid Hotel?

Vandaag, 18 jun. 2024, kost een verblijf bij Garden Orchid Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 19 jul. 2024 min. € 85,70, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Garden Orchid Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Garden Orchid Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Garden Orchid Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Garden Orchid Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Garden Orchid Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Garden Orchid Hotel?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, binnen 3 km afstand van KCC Mall De Zamboanga, Metropolitaanse Kathedraal van de Onbevlekte Ontvangenis en Stadhuis van Zamboanga. Ook Plaza Pershing en Paseo del Mar liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Garden Orchid Hotel

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 102 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good restaurant but waiting times too long Breakfast not for european people Service good staff good
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Jaime

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe near Police station.
4 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Noel

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
facility is good but no internet in the area
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Don, South San Franc

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
A disaster from the start. The room smelled horribly musty and the toiet didn't flush. The safe indicated a low-battery which caused me not to use if for two days. The room was in a distant wing where no amenities were located. The complimentary breakfast buffet was quite good with a nice selection of fruits and local/western options. The pool and central grounds were very nice and it was very, very easy to hail a tricycle to go anywhere in town. Extremely convenient to the airport, but they should warn clients that the airport will be over-run by hawkers grabbing your luggage and pushing you to get into cars with no guidance from the airport on what might be scams or worse. Be aware the hotel is about a 3 minute drive from the airport so keep that in mind. And also, that the hawkers were very aggressive but I didn't find them dishonest in any way..
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Evangeline

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This property tired and in need of an upgrade. Very pricey and not worth it. I am not recommending this hotel.

10/10 – Uitstekend

Luigi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is okay considering it's supposed to be the best in Zamboanga. With that said, the standard isn't too high ratings wise. The good: restaurant and staff were polite and excellent in making you feel at home. Room had a non flushing toilet, no towels, the overhead sink light wasn't working, the safe wasn't working, no toilet paper, etc. but I spoke to the front desk and it was taken care of. The security and door people were polite and friendly. The not good: I went to print my boarding passes (every hotel I've stayed at had a self service kiosk so you can take care of it) but the business staff insisted of doing it but failed repeatedly over 24 hours. Whenever we asked for the room to be cleaned (4 times in 8 days), we'd always be shorted of something. Towels, coffee, glasses, toilet paper, etc. Overall, mixed feelings on the stay.
8 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Santiago

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I think this hotel has seen better days. We have stayed here for years when we visit Zamboanga but this visit was very disappointing . Buffet food was not kept hot which is unsafe . Staff was not attentive , bathtub drain was clogged and we saw roaches in the room. The towels were old and rough and looked liked rags . The place needs a makeover and leadership to regain its former reputation . We will be staying at a different hotel in the future.
3 nachten verbleven in december 2023