Lobbylounge

Beoordelingen van Hotel Goya

4 out of 5
Hotel Goya
Cinco De Marzo 5, Zaragoza, Zaragoza

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 148 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 148 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 148 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 148 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 148 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Wieger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon maar oud.
Ontzettend gedateerd. Echt alsof je terug bent in 1970. Oude vieze gordijntjes en overal bruin. Wel schoon en vriendelijk personeel. Overigens is de rest van de stad ook oudbollig, dus dit hotel past er goed bij. Ik zal hier niet snel terug gaan.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Wilma en Peter, Curacao

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel midden in de stad
we werden heek vriendelijk ontvangen en kregen meteen uitleg en aanbevelingen over de bezienswaardigheden zoals El Pilar en de Tube, waar veel tapas bars zijn. De kamers zijn ruimtelijk en leuk ingericht met op de achterwand een groot "schilderij" van Goya. Overal Wifi en het hotel heeft een eigen parking. Ontbijt was ook goed. We kunnen dit hotel aanbevelen.

8/10 – Goed

cm ruijter

Positief: Netheid, personeel en service
comfortabele bedden en aardige service
prettig Hotel in de beste omgeving midden in de stad met rustige kamer aan de achterkant! zeer redlijk geprijsd.

4/10 – Matig

Eloi

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Goya op 30 jan 2024
Buenos días,Le agradecemos que haya valorado su estancia en nuestro Hotel.Trabamos a diario para satisfacer las necesidades de nuestros clientes y nos entristece no haberlo conseguido.Esperamos tener la oportunidad de saludarle de nuevo.Un saludo,Hotel Goya

10/10 – Uitstekend

Marcelo

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Goya op 19 dec 2023
Estimado Marcelo,Le agradecemos que haya valorado su última estancia en Hotel Goya.Esperamos tener la oportunidad de volver a saludarle y acogerle en próximas visitas a Zaragoza.Un saludo,Hotel Goya

10/10 – Uitstekend

LUCIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Goya op 22 nov 2023
Estimada Lucia,Le agradecemos que haya dedicado unos minutos en valorar su estancia en nuestro hotel.Trabajamos a dirario para que nuestros clientes se vayan con un buen recuerdo de Hotel Goya.Un saludo,Hotel Goya

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
En general para pasar unos días es recomendable
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van HOTEL GOYA op 2 nov 2023
Estimado Juan,Queremos agradecerle que haya dedicado unos minutos en valorar su estancia en nuestro Hotel.Nos alegra saber que hemos cumplido con sus expectativas y nos haya puntuado tan positivamente. Trabajamos a diario para que nuestros clientes se encuentren lo más cómodos en nuestro Hotel.Esperamos tener la oportunidad de volver a saludarle en futuras visitas a nuestra ciudad.Un saludo,Hotel Goya

8/10 – Goed

JOSE

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien en general
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Goya op 24 okt 2023
Estimado Jose,Le agradecemos que haya dedicado unos minutos en valorar su estancia en nuestro Hotel.Esperamos tener la oportunidad de saludarle de nuevo próximamente.Un saludo,Hotel Goya

10/10 – Uitstekend

justo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Goya op 29 sep 2023
Estimado Justo: Le agradecemos que comparta con nosotros su opinión y estamos muy satisfechos por haber logrado cumplir con todas sus expectativas. Sus comentarios acerca de su experiencia en el hotel son muy importantes ya que la satisfacción de nuestros clientes es lo primero.

10/10 – Uitstekend

Andrew

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Goya op 29 sep 2023
Dear Andrew: We appreciate you sharing your opinion with us and we are very satisfied for having managed to meet all your expectations. Your comments about your experience at the hotel are very important since our customers' satisfaction comes first.

10/10 – Uitstekend

ANTONIO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Goya op 20 sep 2023
Estimado Antonio,Queremos agradecerle que haya dedicado unos minutos en valorar su estancia en nuestro Hotel.Todo el equipo está muy contentado de haber cumplido con sus expectativas y nos haya valorado tan positivamente.Esperamos recibirle en futuras visitas a nuestra ciudad.Un saludo,Hotel Goya

6/10 – Redelijk

marian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel muy bien situado, pero necesita algúna renovación.. Los colchones están un poco viejos
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Goya op 5 sep 2023
Estimada Marian,Queremos agradecerle que haya dedicado unos minutos en valorar su estancia en nuestro hotel.Tomamos nota de sus comentarios ya que nuestro propósito es mejorar día a día.Esperamos volver a saludarle en futuras visitas a nuestra ciudad.Un saludo,Hotel Goya

8/10 – Goed

TAEGOO

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Goya op 5 sep 2023
Estimada Marian,Queremos agradecerle que haya dedicado unos minutos en valorar su estancia en nuestro hotel.Tomamos nota de sus comentarios ya que nuestro propósito es mejorar día a día.Esperamos volver a saludarle en futuras visitas a nuestra ciudad.Un saludo,Hotel Goya

10/10 – Uitstekend

Jordi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Goya op 4 jul 2023
Estimada Jordi: Le agradecemos que comparta con nosotros su opinión y estamos muy satisfechos por haber logrado cumplir con todas sus expectativas. Sus comentarios acerca de su experiencia en el hotel son muy importantes ya que la satisfacción de nuestros clientes es lo primero.

8/10 – Goed

Francisco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
En su día debía ser uno de los hoteles con mas prestigio de la ciudad. Ahora se ve caducado, moquetas que piden llorando su retirada..... El hotel, que sigue siendo muy recomendable, no descarta una actualización.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Goya op 4 jul 2023
Estimado Francisco, En primer lugar queremos agradecerle que haya dedicado uno minutos en valorar su estancia en nuestro Hotel.Nos alegra que en líneas generales haya estado bien en nuestro hotel y lo considere muy recomendable para el resto de clientes.Sobre la moqueta, tenemos que informarle que el Hotel Goya retiró todas las moquetas de las habitaciones y no tiene ninguna por lo que quizá lo haya confundido.Esperamos volver a verle en próximas visitas a Zaragoza.Un saludo.Hotel Goya

8/10 – Goed

Anthony

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice central location, lots of options to eat, secure basement parking!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Goya op 12 jun 2023
Thank you very much, we are delighted to know that your stay has been to your liking and above all to have lived up to what you expected from us, without a doubt, we would love to welcome you again on your next trip to Zaragoza.

8/10 – Goed

José Ángel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TODO CORRECTO
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Goya op 12 jun 2023
Estimado Jose Angel: Le agradecemos que comparta con nosotros su opinión y estamos muy satisfechos por haber logrado cumplir con todas sus expectativas. Sus comentarios acerca de su experiencia en el hotel son muy importantes ya que la satisfacción de nuestros clientes es lo primero.

8/10 – Goed

GILDSON

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Excelente localização!
Razoável, excelente localização, mas quarto muito quente, precisei mudar e manteve-se a temperatura. No segundo quarto pude manter a janela aberta, não havia o barulho do primeiro, melhorou a temperatura. O quarto não tinha termostato para o ar-condicionado. No mais, tudo ótimo!
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Goya op 12 jun 2023
Dear Gildson,First of all, we want to thank you for evaluating your stay at our hotel. We regret the problems you had in relation to the air conditioning, although as you say in your comment we did everything in our power to correct the problem and make your stay as pleasant as possible.We hope to greet you again on future visits to our city.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pretty worn rooms. Noisy as you can hear your neighbors very well. No iron. No possibility to adjust heating. Bed was OK though. All-in-all definitely not worth four stars.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Reception op 12 mrt 2020
Good night, Sorry to read that. We try always to satisfy everyone request but we failed with you sir/madam. Next time let us know about your complains so we´ll try to help. Kind regards

8/10 – Goed

sean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Goya
Decent hotel, great location, good value for money. Nice theme hotel and design. A bit of an older, European style hotel but very convenient for city centre.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Nora

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

LUIS I

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zaragoza, cuatro días confortables en HotelGoya
Llenó nuestras expectativas. Muy bien situado para viaje de turismo.
4 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

gallego8, New Jersey, USA

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
not even a small fridge in the room, not a way to heat water and have a tea if you wanted, parking so small that even a small car has trouble opening doors when other cars are around. room smelled like sewer like outside all the time, dark rooms, , room smaller than seems on pictures. breakfast ok.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Paulin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Domingos

Razoável.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

amélie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
😃
Hôtel très bien placé et confortable avec parking. Je regrette juste le lit d appoint pour mon fils qui grinçait un peu beaucoup !!!
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Yousra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Aroa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Maureen, Spain

Positief: Netheid, personeel en service
GREAT LOCATION and with Parking
excellent location very central and with secure underground parking - 16.50 euros extra. breakfast is included which is good, full size Goya photo behind bed but room a little shabby or well worn, the lift was a little disconcerting as it was noisy but was ok, however, the location make up for this, we needed secure parking. Female receptionist was very nice and helpful, spoke English well. We visited 16 oct and it was still warm - 24 degrees and we wanted the air con to work in the room, it was on in the main areas, so went to reception and they seemed unhelpful and said it had been turned off because it was October, but 15 mins later we got a phone call to say that the aircon had been turned on, so all good. We would go again because of the location. A little difficult to find as you have to drive over a pavement to get onto the Calle.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location in Zaragoza
Older hotel still nice but a facelift would be a good thing. Beaktats very basis. The hotel has a perfect location in the heart of Zaragoza with loads of resturants, shops and sights close by.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Raymond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel plein centre ville
Hôtel situé en plein centre ville mais calme .Possibilité de visiter la ville à pied (parking sous sol de l’hotel) et de nombreux restaurants à proximité.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Jason

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Road trip 2018
Hotel is in an easy part of town to walk to everything. The street/alley below can be a bit noisey at times. Hope you like small elevators but we found that to be par for the course at many hotels around Spain. Front desk was very helpful in directing us where to go for food and attractions. Would definitely stay here again
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Kari Margrete

Positief: Personeel en service, comfort kamer
The hotel is located in short walking distance from city center and Amin attractions. Nice city.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

João Cesar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel antigo
É um hotel antigo com muita história. O quarto era grande e confortável. O banheiro um pouco escuro. A localização é o ponto alto do hotel, próximo a todos os pontos turísticos, com muitas opções de restaurante. O difícil é a acústica interna do hotel, ouve-se tudo, absolutamente, tudo o que acontece no quarto vizinho. Havia um casal com uma criança pequena que chorou a noite toda, e ainda por cima os pais discutiam muito e alto, não pudemos dormir. Os funcionários são amáveis e atenciosos.
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

CARLOS

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Calle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location. Room little bit old.

6/10 – Redelijk

Isabelle

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Great location!
Hotel is old and rooms need to be updated but otherwise it's a good hotel. It was clean enough even though it could have been better and bed was comfortable. Hotel location is great and they also have parking which makes it easier.