Het gebouw is in 1895 gebouwd in Pruisische baksteenarchitectuur en is nu een monumentaal pand. In 2005 werd het gerenoveerd, met behoud van de oorspronkelijke stijl elementen van de grond af. Het heeft onder andere nog vloeren, het originele ticket office, oude houten deuren en. Het bedekt met kleine stukjes voormalige platform nu uitnodigt om te ontspannen barbecues met familie en vrienden. Spoorwegen niet langer hier houden voor een lange tijd. Slechts om de paar maanden komt het voor dat een trein in een zeer langzame reis voorbij dendert. Je hoort hem van verre aankomen en dan is het niet mogelijk om hem over het hoofd. Voor kinderen is dit spannender dan gevaarlijk.
Oorspronkelijk opgevat als een eigen huisje, het is nu voor u beschikbaar voor een unieke vakantie in een eigen treinstation geopend.
Distributie: In de voormalige schuur goederen is nu in vakwerkstijl aan 70sqm woonkamer met kamerhoge ramen, toegang tot het terras en de tuin en een prachtig uitzicht over het landschap. De open keuken naar de woonkamer zorgt voor de installatie lijn van oven / keramische kookplaat / vaatwasser / koelkast / *** - diepvries alle nodige comfort. Als ze licht gestegen gevestigd in het voormalige seinhuis kamer, je hebt alles van hier gezien. De lobby bevindt zich ook de ontbijt tafel voor 4-5 personen. In de eetkamer, de voormalige wachtkamer eerste klasse heeft ook een grote eettafel voor 6-8 personen. Keuken, badkamer en woonkamer zijn voorzien van vloerverwarming, daarnaast bevat de vereiste kachel in de woonkamer voor de gezellige sfeer. De twee slaapkamers hebben openslaande deuren rechtstreeks toegang geven tot hun eigen platform. Alle kamers zijn op de begane grond, is de bovenverdieping niet afzonderlijk gebruikt, dus je bent alleen in het huis.
Beleving van de natuur: zwermen trekvogels rusten op de velden rondom en soms herten komen neer op het eten in de tuin om klaver.
De biosfeer Office geeft voortdurend informatie over excursies en om de natuur te verkennen.
De Keizer Range: Er wordt gezegd dat de enkelsporige verbinding tussen Hagenow en Ratzeburg was in die tijd gebouwd voor de keizer om een snellere manier van Berlijn bij de Marine havens in Kiel hebben. Sinds de deling van Duitsland, is de afstand tussen Mecklenburg en Holstein nu onderbroken. Sinds 2002 ligt het reguliere treinverkeer.
De verbinding van de langzaam verdwenen pracht van de periode en de natuur die langzaam terug krijgt weer zijn rechtmatige plaats in Bantin biedt een bijzondere charme.