Junior suite, balkon, uitzicht op meer (Open Gallery) | Terras

Beoordelingen van Grand Hotel Zell Am See

4 out of 5
Grand Hotel Zell Am See
Esplanade 4-6, Zell am See, Salzburg

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 202 van 389 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 128 van 389 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 389 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 389 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 389 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ilker

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Prachtig uitzicht.
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

RR, Midden van het land

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel waar je je echt gast voelt. Mooie ruime kamers. Fantastisch ontbijt.
3 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel aan de Zeller See. Vooral hetvuitzicht is geweldig!
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van GrandHotel op 19 jan 2019
Dear Sir/Madam, thank you very much for your kind feedback. It was a pleasure to have you here and we hope to welcome you soon again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Voor het eten, personeel en de locatie een 10! Derest heb ik betere en schonere kamers gezien voor minder geld.
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Marie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent breakfast options, amazing 5 course dinners as well as afternoon snacks, just what you needed after a day skiing. Grand spa area was fantastic treatment for post ski recovery. Absolutely loved our stay at the Grand best location.
8 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Dominik

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Tom

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hans Bernhard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skiferie
Veldig bra opphold, transport til skibakkene, god frokost og middag. Live musikk i baren som også hadde en super atmosfære. Dette hotellet anbefales på det varmeste.
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Not worth it for the price we paid
Flat pillow resulted in pain at hubby back for the rest of our trip. We stayed in various hotels prior to this and had no issue. Although they provided different types of pillows but are really flat. They damaged my luggage too. It was a new samsonite luggage I bought in Austria as the one I had was damaged by ground control at the airport. Just 1 week old and it’s damaged again, it was carried and put into our room by the valet. They offered compensation though, by waiving off our room service dinner. But I rather they be careful about handling our stuffs than such compensation.
New luggage damaged
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A truly wonderful hotel!
What a wonderful hotel! Beautiful historic building in a stunning location with wonderful facilities, food and fantastic staff. I received a free upgrade and had a huge wellness room with an in room sauna and a stunning balcony overlooking the lake. The half board was such great value with a lovely 2 course mid afternoon snack, fabulous 5 course gourmet dinner and wonderful breakfast spread. They even dropped me off at the station as it was snowing. Lovely staff throughout the hotel, and great spa and pool facilities. Highly recommended, I will definitely be back!
Wellness room
In room sauna
Half board dinner
Restaurant
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Dennis

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Shaikha

3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jassem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service
The most exclusive Middle East hotel from Austria!
The hotel itself is excellent with optimum access to the lake. The hotel employees are dedicated and professional. We will not go back there because most guests are from the Middle East. It's like being in Dubai but in Austria. One day, this hotel will have to choose its clientele.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kulbir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay overall
Beautiful location and room. Really pleased with our stay. Big size lake view room. Service was really good. Breakfast and dinner were both great and waiting staff were amazing. Reception staff was very helpful and friendly.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Julian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay at Grand Hotel
We had an incredible stay at the Grand Hotel. Fantastic service with friendly, knowledgeable, helpful reception staff, beautiful facilities, beautiful views, delicious food. Perfect location to explore Zell am See and enjoy the lake. Loved the complementary paddleboat and bicycle options. A really special treat, we felt completely spoiled and the hotel is absolutely gorgeous, as are the spectacular mountains around Zell am See, jaw-dropping, 'Wow'!
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

AFAF

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is very good, but the furniture is very old and consumer the beds and mattress very bad not comfortable and it’s noisy place because it’s near the lake and in the center. The parking it’s has valet parking not included the price of the room booking.
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Richard

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Tibor

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jenny

7 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Young-Doo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
매우 좋았습니다.
직원분들이 매우 친절했으며 조식 석식이 아주 훌륭했습니다.
3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Eva Natalia

Positief: Personeel en service
Fantastic view - but hotel need an upgrade
The hotel wins by its incredible view from the room. But the room was a little poor and need an update. The type of hotelguests that comes here, are noisy and rude.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Helena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles ok
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Moussa

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Since I entered the room I requested them several time to fix the AC with no proper response no acting to help.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Leonardo g

3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Andreas, Mainz

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Küche hat höchstes Lob verdient. Das fünfgängige Dinner war ein kulinarischer Höhepunkt.Mein Zimmer mit de wunderschönen Balkon war Spitze. Komme sicher nochmal wieder.
3 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Gary, Black Mountain

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a horrible smell that emanated from the shower room. Smelled like sewage. Originally the area smelled more like bleach (as if they tried to correct it). But as the evening wore on - it became overpowering. We shut off the door and opened the windows int he middle of the night and were okay. When we drew the hotel's attention to it in the morning all they did was tell us that we should have brought it to their attention in the middle of the night - that they have someone on duty 24/7 - as if we were at fault. This is a shame because it put a damper on wha would have been a delightful stay. I would argue they probably should have apologized profusely and knocked some euros of the room charge. But they didn't. Pretty bush league for a fancy/expensive hotel.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous stay
This is the second time we have stayed here and we love it. Fabulous location, very friendly staff, very comfortable rooms. The breakfast is fantastic (I think the best we have ever had,) Apparently the evening meals are great too but went out. The swimming pool area is lovely. As I wasn't skiing I had it all to myself in the mornings - I understand it gets busy with children in the afternoon. Our only gripe is the position of our room - 223. It overlooked both the lake and the town so we got best of both worlds.... until Monday night when the goods trains started rumbling past - almost continuously. There are also two family rooms next door and unfortunately we must have had the noisiest children ever staying in them who started shouting and running around from about 6.30 am. But that's our only gripe. THe hotel itself is lovely and we would definitely stay again.
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van GRAND HOTEL ZELL AM SEE op 29 mrt 2023
Dear Sarah, thank you very much for your great feedback. It was a pleasure to have you here. We regret you heard the kids in the rooms next to yours. Nevertheless we hope to see you soon again and remain with kind regards from the entire GRAND HOTEL Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van GRAND HOTEL ZELL AM SEE op 29 mrt 2023
Dear Sir/Madam, thank you for your great feedback.

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ett mycket, mycket trevligt hotell med en alldeles egen stil. Personalen var helt fantastisk. Vi hade ett rum med balkong ut mot sjön med balkong som var underbart. Jag tror att detta är det bästa hotellet i Zell am See. Både SPA och enklare Relax (barnvänligt) med vackra utsikter.
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van GRAND HOTEL ZELL AM SEE op 29 mrt 2023
Dear Peter, great to hear you enjoyed your journey. It was a pleasure to have you here. Hopefully soon again. Kind regards from the entire team.

10/10 – Uitstekend

Les, Cheltenham

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff , lovely hotel
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van GRAND HOTEL ZELL AM SEE op 29 mrt 2023
Dear Les, thank you so much for your great feedback. We wish you all the best and remain with kind regards from Zell am See

8/10 – Goed

Doria, Saskatoon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This grand old hotel has all the glamour and old charm you see in the photos. It takes you back to a different time & if you like that, it’s all you need. It is not all redone/repainted or remodelled for today, so don’t expect that. The hotel is beautiful and the view/location cannot be beat. The staff were amazing, so helpful and smiling always. The breakfast is pleasant & included in most packages. The lounge upstairs was an experience in itself, so do check it out. The spa was dated, but quite cozy & again fit the bill for relaxation. Overall we loved it!

8/10 – Goed

Soheil

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Laura Lynne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Did not live up to expectations
Staying at this hotel was the primary reason I stopped in this city. I was looking forward to a beautiful room overlooking the water and a cozy scene as depicted in pictures. I need to remember that pictures lie. I was initially given a room on the 6th floor. The view was fine, but it was SO HOT and there was no air. Reception (Thalia) was extremely helpful and offered a downgrade to an air condition room. While the view was better and I paid for a higher room, I also needed to sleep so I moved. I regretted that decision as I was placed in a different building which was not convenient to getting to meals, etc and I discovered spiders. Parking was also confusing as it was not communicated just to pull up to the door and I ended up paying for parking twice. My luggage was damaged by staff when I was leaving the hotel and I wrote the hotel with no response from them regarding this issue. When I went to go to dinner that night there was an issue finding my name on the room list and I was made to feel like a trespasser. Then once I was settled they uprooted me to move me to another table. Completely unnecessary and insulting with people staring at me wondering what the issue was. My server also made fun of my trying to speak German to him causing more stares. People also kept coming by asking my room number repeatedly. I was not comfortable having my room number repeatedly stated out loud while traveling alone. What should have been a relaxing stay was sadly anything but.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Bruno Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

DEIRDRE Maria, Andover

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful location on the lake. Hotel room slightly dated however good soundproofing. Only niggle No iron or ironing room. You could pay to have it done done if needed
6 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Heike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schöner Platz für Urlaub
Alles in Ordnung, Personal sehr zuvorkommend und professionell
14 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Abdulla

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Khaled

1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Amina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
سيئ جدا
معاملة الموظفين سيئة وخاصة في المطعم عدم وجود المراوح وعند توفيرها تم تغير المروحة بمروحة عاطلة الموظفين سيئون للغاية ولا يحترمون النزيل المكان ممتاز غير ذلك لايوجد حتى الاسرة والمخدات مستهلكة وتسبب عدم الراحة في النوم لايوجد مكواه
3 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Sarah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Wei

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rundum zufrieden
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

mohammed

3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Susanne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage und Essen TOP, Service hat nachgelassen
Die Lage ist immer noch einmalig und das Essen außergewöhnlich gut, auch wenn jetzt nur noch zwei Gänge beim Abendessen serviert werden und Vorspeisen und Dessert jetzt per Selbstbedienung am Buffet stattfinden. SPA leer, sauber und angenehm. Service scheint teilweise neu, unerfahren und unmotiviert zu sein, es mangelt teilweise an der bisher bekannten Freundlichkeit und Aufmerksamkeit des Hauses. Dies betrifft nicht das SPA und die Mitarbeiter der Imperial Bar. Das Zimmer war dieses Mal eine Katastrophe - direkter Blick auf die Bahnschienen und entsprechende Lautstärke auch nachts - von ruhigem Schlaf konnte daher keine Rede sein. Ich hoffe sehr, es handelt es sich um die Wiederanlaufschwierigkeiten nach Corona.
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Scott

1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Rainer

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Lage und Aussicht einzigartig schön. Dieses wird leider von einem überforderten / lustlosen Personal, sei es an der Rezeption bzw. im Restaurant getrübt.Vielleicht lag es auch an unserer falschen Nationalität. Die Qualität des 4 Gänge Menü am Abend war mit Verlaub eine Frechheit. Was wir dem Manager vor Ort mitgeteilt haben.Es wurde uns außer der Erläuterung der Personalstrategie kein Ausgleich Angebot. Sehr Schade
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Omar

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rusty hotel with great staff
The hotel is very old. the staff is great. The breakfast was great There was a spider hanging in front of our window. No one informed us that the parking is not free, we were surprise that we had to pay them for that
4 nachten verbleven in mei 2022