Exterieur

Beoordelingen van Haus Edelweiss

3 out of 5
Haus Edelweiss
Loferer Bundesstr. 30, Zell am See

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 12 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kristina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ilya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Всё было супер, вкусный завтрак, локация … только с парковкой надо поискать место
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Camilla Cecilie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant stay, nice hosts. The room plan was not optimal, which made the room feel smaller than it was; the bathroom was on the other hand surprisingly large. While the electronic check in worked fine, I would have preferred better information before arriving, and also regarding check-out. I only knew it was electronic, but would have liked info on where I found the system, how it was to be operated, etc.
4 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Johnny

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van M. Hofbauer op 14 sep 2022
What is wrong ?

2/10 – Ontzettend slecht

Nathalie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Réception digitale Le cauchemar pas de.code envoyé
Réservation sur Hotel.com avec paiement d avance et Hôtel sans reception système digital qui nécessite code de réservation envoyé par l hôtel Aucun mail ne nous a été envoyé (réservation en week-end). Impossible de joindre hôtel et service client de Hotel.com pour nous aider n a pas reussi non plus a les joindre Renvoyé sur leur service relogement (basée sur plateforme étrangères aux Us) d aucune utilité car ils disent vous rappeler mais ne vous laisse pas le temps de répondre Nous avons du nous débrouiller seuls pour la chambre
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Pakynam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay
great location, very clean, we were lucky our room wasn't facing the street to avoid the road noise but we could still hear the railways anyway. would've loved to have a fan for hot summer days.
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Tammy

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Average room with NO amenities whatsoever. VERY little parking. Charges for coffee or water, except at breakfast, which was very good.
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Joerg

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Sascha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Der Self-Check-In hat super geklappt. Sauberes, modernisiertes Hotel. Die Straße ist etwas laut und die Fenster nicht ganz dicht. Frühstück war super und auch der Service. Wir haben immer einen Parkplatz vor dem Hotel bekommen.
3 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Tomi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I had a big problems in self check-in and couldn't get the key at all. I tried to call the owner but no answer so I took other hotel at late evening (~22:30). Other wise hotel was good and also breakfast box every morning was very nice.
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Beáta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021