Hotel Grand
Hotel voor gasten met huisdieren met 2 restaurants bij een winkelcentrum in Zilina
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Grand





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sládkovicova 1, Zilina, 010-01
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Dubna Skala
Hotel Dubna Skala
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 78 beoordelingen
De prijs is € 106
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 6 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 7 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Zilina
Hotel Grand Zilina
Hotel Grand Hotel
Hotel Grand Zilina
Hotel Grand Hotel Zilina
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Grand
Beoordelingen
7,6
Goed
8,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 mrt 2016
Positief: Personeel en service
2/10 – Ontzettend slecht
Hilde
2 jul 2022
Hilde
2 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitación decepcionante
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Nigel
26 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andy for the dhops
Nigel
1 nacht verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Simon
10 jul 2020
Positief: Personeel en service
Simon
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Imre
Reisde met familie
9 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Imre
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Evelina
Zakenreiziger
9 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Evelina
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Luca
10 aug 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Overpriced
Luca
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Helfried
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Helfried
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Kari
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kari
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Henning
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyggelig placering på torvet
Henning
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Marcela
28 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcela
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
James, Presov , sk
Zakenreiziger, Reisde met familie
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
JONGHO
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JONGHO
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
14 jan 2019
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
flavio
5 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Okky
flavio
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Shorty, Vancouver
20 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Shorty
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
SANGWEON
17 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SANGWEON
1 nacht verbleven in september 2018