Hotel Klarer
Gezinsvriendelijk hotel voor wintersporters met restaurant
Fotogalerie voor Hotel Klarer





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 168
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een hoge kinderstoel
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, gedeelde badkamer laden

Economy tweepersoonskamer, gedeelde badkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
3 badkamers
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een hoge kinderstoel
Alle foto's voor Grand tweepersoonskamer laden

Grand tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een slaapbank
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een slaapbank
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Maistra 24, Zuoz, GR, 7524
Over deze accommodatie
Hotel Klarer
Vergelijkbare accommodaties

Boutique Hotel Engadinerhof – A Home for Generation
Boutique Hotel Engadinerhof – A Home for Generation
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 1 beoordeling
De prijs is € 293
inclusief belastingen en toeslagen
20 dec - 21 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: CHF 12 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- Toeslag voor extra bed: CHF 70.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor een spelletje golf. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Zwitserland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Klarer Zuoz
Hotel Klarer
Klarer Zuoz
Hotel Klarer Zuoz
Hotel Klarer Hotel
Hotel Klarer Hotel Zuoz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Klarer
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kay
Reisde met familie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kay
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Remo
20 aug 2025
Remo
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Binal
Reisde met familie
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Binal
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Claes
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claes
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
THOMAS
Reisde met een groep
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THOMAS
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
mark
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mark
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Stefan
Reisde met familie
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefan
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Urs
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Urs
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Dennis
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Typisches Hotel im Engadin
Dennis
1 nacht verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Katherin Lacera
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
6 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherin Lacera
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
David
Zakenreiziger
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
6 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Luke
21 sep 2023
Luke
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Phu Vinh
Reisde met een groep
29 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phu Vinh
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Marlies
Reisde met familie
16 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlies
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Hans Rudolf
Reisde met partner
17 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans Rudolf
3 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met familie
19 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Konstantin
6 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Konstantin
7 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Didier
15 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Didier
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Alain
Zakenreiziger
18 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alain
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Franz, Aigen Schlägl
Reisde met een groep
12 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Franz
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Marco
2 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marco
1 nacht verbleven in juni 2020








