Amanthos Living Zürich Airport

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Opfikon, in de buurt van Hallenstadion

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Amanthos Living Zürich Airport

Interieur
Luxe tweepersoonskamer, uitzicht op stad | Woonruimte | Een 32-inch ledtelevisie met kabelzenders
Comfort tweepersoonskamer | Privékeuken | Een koelkast, een magnetron, een oven, een espressoapparaat
Luxe tweepersoonskamer, uitzicht op stad | Hypoallergeen beddengoed, een bureau, een laptopwerkplek, gratis wifi
Comfort tweepersoonskamer | Woonruimte | Een 32-inch ledtelevisie met kabelzenders
VIP Access

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Keuken
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Comfort tweepersoonskamer

7,6 van 10
Goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
  • 34 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
  • 43 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Luxe tweepersoonskamer, uitzicht op stad

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
  • 4 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Oberhauserstrasse, 30, Opfikon, ZH, 8152

In de buurt

  • Glatt winkelcentrum - 3 min. rijden - 4.4 km
  • Hallenstadion - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Universiteit van Zürich - 6 min. rijden - 5.2 km
  • Stadion Letzigrund - 11 min. rijden - 9.4 km
  • Zoo Zurich - 13 min. rijden - 11.5 km

Lokaal vervoer

  • Bahnhof Kloten - 3 min. rijden
  • Station Opfikon - 6 min. lopen
  • Luchthaven Zürich (ZRH) - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪Golden Shisha&Bar Lounge - ‬8 min. lopen
  • ‪Executive Lounge - ‬13 min. lopen
  • ‪Horizon 10 Restaurant - ‬13 min. lopen
  • ‪Restaurant C1 - ‬12 min. lopen
  • ‪Fujiya of Japan - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Amanthos Living Zürich Airport

Hotel in de buurt van Hallenstadion
Amanthos Living Zürich Airport is van alle gemakken voorzien. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), een snelle uitcheckservice en een rookvrije accommodatie
  • Een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Amanthos Living Zürich Airport beschikken over gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en bieden daarnaast leuke extraatjes zoals aparte zitruimtes en aparte eetruimtes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en haardrogers
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Aparte zitruimtes, aparte eetruimtes en kitchenettes

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximaal 10 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (CHF 10 per dag)

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Kitchenette in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Hypoallergeen beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Elektrische waterkoker
  • Espressoapparaat
  • Kitchenette
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Magnetron
  • Oven
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Mobiele toegangssleutel
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 15.00 uur en 23.30 uur geopend.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies en informatie over het smartslot. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Het is vereist om de mobiele app van de accommodatie Flexi Pass voorafgaand aan het inchecken te downloaden.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, smartslot

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: CHF 3.50 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: CHF 10 per dag
  • Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Amanthos Living Zurich Opfikon
Amanthos Living Zürich Airport Hotel
Amanthos Living Zürich Airport Opfikon
Amanthos Living Zürich Airport Hotel Opfikon

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Amanthos Living Zürich Airport?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Amanthos Living Zürich Airport?

Vandaag, 4 okt. 2025, kost een verblijf bij Amanthos Living Zürich Airport van één nacht voor twee volwassenen op 1 nov. 2025 min. € 58,10, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Amanthos Living Zürich Airport te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van CHF 10 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Amanthos Living Zürich Airport?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Amanthos Living Zürich Airport uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag.

Waar ligt Amanthos Living Zürich Airport?

Dit hotel ligt in Glattbrugg, binnen 3 km afstand van Seil- & Adventurepark Zürich, Circus Salto Natale en Hallenstadion. Ook MCH Messe Zürich en Halle 622 liggen binnen 5 km afstand. Station Opfikon ligt op 6 minuten lopen en naar Tramhalte Glattbrugg is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Amanthos Living Zürich Airport

7,2

Goed

8,4

Netheid

7,8

Voorzieningen

6,4

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 59 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Andrew, Allen

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
All digital check-in, check-out and room key - no staff. Room was as expected with kitchen, dining room, small tv space, bedroom, changing room and bathroom. All were clean. Wife did not like that there were no decorations (wall or other decor) with monochromatic colors. Basic shopping and all types of restaurants within walking distance. About 10 minute walk to tram. Airport was $10 uber ride. Very functional but not beautiful.
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

MAYUKO

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
部屋も広く、清潔で言うことなしでした。 ただ、セルフチェックインのお知らせの連絡が事前に来ておらず、到着して張り紙を見て知り、2〜3時間後に返事が来て無事チェックインできました。 フロントもないホテルですので、こういうことがあったらとても不安です。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Anshul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and comfortable stay. A must recommendation.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Md

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean Room
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Edward

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
There is nobody in the building to assist you.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Koki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Joyana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Narinder

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Hessam

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent rooms, poor check-in process, requiring you to install their app and enter an access code to receive your BT-activated digital key, but delayed in providing the access code.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Audrey, Chesterville

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
IT was affordable and easy to get to. Great location in Zurich. Close to airport and train system.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Tonye

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
My husband and I liked the fact that the property is located in a residential neighborhood with proximity to restaurants and bus stops. The property was clean and comfortable. However the self check-in and check-out process was not very user friendly. Upon arrival it took several tries to get to work and during our three day stay we had to help other guests with theirs on our way in and out of the building. Throughout our stay we did not see any staff at the property except for a house keeping lady who was of no help because she was just there to clean. We could not use the refrigerator in our suite for all 3 days we were there. Communication was very poor with no one taking phone calls and even email response was not prompt. On our last night we finally received an email response to our complaint about no refrigerator, telling us that there is one. We eventually found out that the one cabinet door that would not open was the refrigerator door and was jammed. After much prying, we forced it open from the bottom of the cabinet. This would not be a problem if there was a staff on site even for just a few hours a day or if their phone lines were working.
3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Atiq

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Sanjeev

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I didn't like to check-in experience. It was very inconvenient. Instructions to get in the building was not clear. Didn't know you had to enter a gate code to enter inside the building. That combined with late arrival (10 pm local) made the experience bad.
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Albert

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was fine. Says there is housekeeping. Doesn’t exist. We were there for 4 nights and our room was never cleaned or bed made. Woken the second morning by jackhammers at 8 am as they Reno’d the room right next door. No warning and when we reached out to the hotel - we were ignored. Zero response even after multiple days and messages. No AC or if it’s there it’s minimal. You have no control over it. Decent for one night stay prior to flight bec it’s close but other than that - stay away
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

LOK YIU

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything's great! I was worrying about my late check-in at midnight as it was stated no reception service would be provided after 22:00. Yet, the hotel staff provided me with clear self check-in instructions prior to my arrival, by completing an online form and receiving access key via an App. The room is spacious and clean. Please note it is nearby the airport, so you may hear airplane taking off since 6am just above you. Transportation is convenient! Thank you team!
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Grace

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
This was a very bizarre place to stay. It has no staff so you have to get the code once you arrive to enter the room. It was actually in an apartment building and it was kind of hard to find. The area was not walkable to much but close to the airport. If you need to be close to the airport this might be a good choice but it is definitely not a hotel as we were expecting. The room was very nice once we were inside and much larger than we were expecting
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Disaster. If I could rate a property less than one star, I would! Staff is totally incompetent. Check-in is unmanned, so good luck if you don't have an international calling plan to call the incompetent "help" desk! 1) I emailed the property the day before check-in to confirm check-in procedures and did not receive a reply until 2 days later after check out. 2) During check-in, you must scan a QR code and fill out an insecure google form with sensitive info to recieve door code for the lobby. 3) Once in the lobby, you must scan another QR code to install an app to recieve your electronic key. Then provide a one time use code (which I did not have and could not access) to retrieve an electronic key on your phone. 4) I had to call the help desk twice because the first person did not bother to understand the problem and provided incorrect info regarding the code needed to get my room key. The second person could not find my reservation details, put me on hold to try to speak with someone else (who was busy), promised she would call me back and never did! The only reason we weren't stuck was because eventually I was able to locate a code buried in a message via the Expedia app, but no email and no call back. (I am lucky I had access to the app.) Another group was stranded in the lobby for over an hour without the ability to call for help since they didn't have international calling! 5) Can't share electonic room key with companion traveler! Only one e-key on one phone!
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Britt

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
It was fine, a bit overpriced for sure. Meh nothing to write home about
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Audrey, Chesterville

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Kevin

3 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

vanessa, sainte-martine

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Vito

4 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Gabriella, Ottawa

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DO NOT EVER STAY HERE!! We had an absolutely horrible experience. Our room was being pumped moldy air and the hotel completely ignored us. No one offered a new room, and we had to book another hotel ourselves. When we booked, it said check-in was at 6:30 AM. The day before, we received an email saying check-in was at 3 PM. That would have been fine if we could drop our bags, but the hotel is run entirely through an app. There is no front desk and no staff onsite, just a maid who couldn't help. At 3 PM, one of our two rooms smelled horrific. We thought it was smoke at first, but eventually found a moldy towel stuffed into a hole in the ceiling above the cupboards. The smell was so strong it gave us headaches, even with the windows open. In the second room, a random person used a key card and walked in. A serious security issue. We called the hotel seven times. Each time they either hung up or said someone would call us back. No one ever did. We spent the entire evening trying to get help instead of enjoying Zurich. Expedia also tried to reach them and failed. When we returned hours later to collect our things the mold smell was even worse even with the windows open. Our clothes that had been drying now smelled like mold and the odour remained even after washing them at the new hotel. The hotel never got back to us, never offered a new room, and refused a refund. If there had been any staff onsite, this might have been resolved. Terrible experience. Avoid at all costs!!!!
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ivy Lee

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DO NOT STAY AT THIS HOTEL!!! Avoid at all costs. We had a horrible check-in process, and almost were unable to enter our room. We arrived at 10:50pm (check-in ends at 11:30pm), and the hotel is fully remote so there is no person working the front desk at all. They gave us a check-in code for a virtual app to use as a key for the room, but it did not work. When we messaged the hotel on Expedia, we received no response and waited over an hour in the lobby of the hotel alone. We called the emergency hotline, and they were unable to help at all. We finally received a new code for our room and entered past midnight. When we left the hotel, we saw several there guests just sleeping in the lobby with their luggage (assuming that they weren't able to access their room either). THERE IS A HIGH LIKELIHOOD THAT YOU ARE UNABLE TO CHECK-IN IF YOU BOOK THIS HOTEL.
1 nacht verbleven in juli 2025