Vergaderfaciliteit

Beoordelingen van Best Western Hotel Spirgarten

3 out of 5
Best Western Hotel Spirgarten
Lindenplatz 5, Zürich, ZH

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 206 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 90 van 206 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 206 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 206 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 206 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

GM

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Small rooms, good location, ok for 1 night
Rooms are very small and have a claustrofobic feel. The location is convenient, near all public transport The breakfast is very good, but since there is no buffet and everything has to be ordered and prepared fresh, it takes a long time. There is not sufficient staff available to assist with breakfast preparation. Overall I would not stay here again
3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Kristof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Je kan makkelijk op de tramlijn/buslijn stappen en zo kom je makkelijk in het centrum. Het was heel warm op de kamer, wij zaten op de derde verdieping en het was 25 graden in zurich en er was geen airco aanwezig. Wel een ventilator maar die doet niet heel veel. Savonds de ramen losgezet maar het was heel lawaaiig buiten. Kamer en douche verder netjes. Niet veel keus qua ontbijt maar is verder prima.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

XY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kamer is klein maar wel modern en schoon. Geen airco, alleen een ventilator dus de kamer was warm! Helaas hoor je om het kwartier kerkklokken luiden zodat je niet goed kan uitslapen, maar goed we waren daar voor 2 nachten dus dat was nog te doen.
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

niels

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bells
Church bells 7 am and 4 times and hour to let you know what time it is. Madress to soft
2 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Toerist, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Prima kamer maar veel te warm
De kamer was op zich prima. Basic, maar schoon, goed onderhouden en uitstekend sanitair. Bij hoge zomerse temperaturen echter veel te warm, want er is geen airco. Ook zat mijn kamer aan plein/straat kant dus niet echt rustig voor de lichte slapers. Zeker niet als een straatveegauto (incl.achter-uitrij geluiden) om 6 uur 's ochtends het plein gaat vegen. Hoe verzin je het. Verder wordt het pleintje bevolkt door wat plaatselijke bierdrinkers, niet echt storend maar het doet wat louche aan in een verder aardige wijk met veel winkels en goed openbaar vervoer.
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Nice hotel. Close to public transport
Public transport is in the front of the hotel and there is also a super market which is very convenient. In the summer the rooms are very hot and without airco (they provide a ventilator) it can be hard for some ppl to fall asleep. Overall the hotel was nice and clean.
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Andre, Hoogeveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gastvrijheid staat voorop !
Dit hotel is nog redelijk jong en dus modern ingericht. Ligging aan de rand van het centrum van de stad is zeer gunstig Hoewel de voor ons geregelde hotelkamer aan de kleine kant was, hebben we van alle aanwezige elementen voor de volle 100% genoten. Hygiene en netheid top. Personeel van het restaurantgedeelte was eveneens gastvrij Ook de mensen van de receptie waren zeer correct, vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Nota van de afrekening zeer gedetailleerd en correct.

8/10 – Goed

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nichts und nichts
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Arelis

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Manuela op 13 dec 2023
Guten Tag Herr Michael,Vielen Dank für Ihre positive Bewertung und freuen uns Sie bald wieder einmal zu begrüssen dürfen.Freundliche GrüsseManuela

6/10 – Redelijk

Elmar

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Nicola Zagnoli op 21 nov 2023
Dear Elmar,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at +41 (0)44 438 15 15.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,Nicola Zagnoliapprentice ReceptionBest Western Hotel Spirgarten

8/10 – Goed

Günther

Positief: Netheid, personeel en service
Friendly people Breakfast too expensive
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Erwin

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

CRISTIAN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was pretty good in many aspects. But it didn't have A/C, and there was no proper/normal size window to open either. If we opened the window the street noise was terrible.
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammed

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel and no air condition
Stay away. Not worth the money. Rooms have tiny windows and no air condition Stay away and you can get cheaper rooms with a/c and bigger windows u can open and help you cool off I end up going and booking another room and lost my money for two nights
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Heather

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay.
I was only there for a night - room was very clean. However, it was uncomfortably warm - I ended up leaving the window fully open all night. Also, the wi-fi doesn't reach the third floor, which was inconvenient. Breakfast was lovely - very nice having the option to sit outside. Tram stop right outside. All staff were helpful.
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Elena

Never again, had to ask for refrigerator, no heat, electricity failure television problem, no internet connection- disaster
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Andrea

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beim Check in bekam ich ein tolles Upgrade auf Junior-Suite. Das Zimmer war sehr toll, leider war ich nur eine Nacht da. Die Fenster sind leider nicht sehr luft- und lärmdicht. Die Türen in den Gängen fallen sehr laut ins Schloss, das hört man sehr gut im Zimmer. Ansonsten tolles Hotel und gutes Frühstück.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Nicola Zagnoli op 18 mei 2023
Liebe AndreaVielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Haus.Wir freuen uns Sehr zu hören, dass Sie den Aufenthalt geniessen konnten. Das Problem bezüglich den Fenstern und den Türen ist uns leider nicht neu.Wir freuen uns Sie bald wider bei uns begrüssen zu dürfen.Freundliche Grüsse Nicola ZagnoliLernender Rezeption

8/10 – Goed

Jeomseok

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and Helpful Staff
Comfortable enough for one night and good food in the brasserie next door. The lady on reception was incredibly helpful finding and allowing me to borrow a plug adapter overnight.
1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Nancy

3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Nico Masi, Front Office Manager op 1 okt 2022
Dear NancyWe are very sorry that it seems you did not have a pleasant stay at our hotel.Our goal is always to provide our guests with the best possible stay. We would also have been pleased if you had informed us about any grievances on site. We are sure that we would have done everything possible to eliminate them.Nevertheless, we would be very happy to welcome you again.Best regardsNico MasiFront Office ManagerBest Western Hotel Spirgarten

8/10 – Goed

Ron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Nico Masi, Front Office Manager op 1 okt 2022
Dear Ronthank you very much for the great review.We are happy that you did enjoy the stay at our hotel and hope to welcome you soon again.Kind regardsNico MasiFront Office ManagerBest Western Hotel Spirgarten

8/10 – Goed

Andrew

4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Nico Masi, Front Office Manager op 1 okt 2022
Dear Philippethank you very much for the great review.We are happy that you did enjoy the stay at our hotel and hope to welcome you soon again.Kind regardsNico MasiFront Office ManagerBest Western Hotel Spirgarten

8/10 – Goed

Scott

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place clean nice staff very pleasant.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Nico Masi, Front Office Manager op 2 aug 2022
Dear Scott thank you very much for the great review. We hope to welcome you soon again at our hotel. Take care and stay healthy. Regards Nico Masi Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel but noise in the surrounding area
The hotel is very clean, the service excellent and the location very convenient with public transportation, shops and restaurants very close. The hotel also has its own restaurant with a terrasse. Unfortunately, there is no air condition in the rooms and the window cannot be kept opened at night due to the noise outside all night long: traffic, people talking and deliveries in the early morning.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Dear Guest thank you for the great review and you op 2 aug 2022
Dear Guest thank you for the great review and your nice comments. We regret that you had some sleeping issues regarding the missing air condition. As our hotel builiding is under monument conservation, at the moment we are not able to install an aircondition. Thank you for the comprehension and we hope to welcome you soon again. Kind regards Nico Masi Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Gabriela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Front Office Manager op 1 mrt 2022
Dear Gabriela thank you very much for the great review! We are happy that you did enjoy your stay and we hope to welcome you soon again. Best regards Nico Masi Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Joachim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gutes Hotel für Stadtausflug
alles war gut, early check in mit 25 chf zu teuer. lage des hotels perfekt.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal!
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fühle mich immer sehr wohl
Für meine Zwecke war der Aufenthalt gut. Ich kenne das Hotel schon lange und ich fühle mich dort immer sehr wohl. Personal ist sehr freundlich, dass schätze ich sehr. Lage ist sehr zentral, 10min voM Bahnhof und direkt bei einer Tramhaltestelle. Ich finde das Restaurant auch top: gutes Essen, super Frühstück und endlich auch gutes Craftbier.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Jean

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer sind sehr klein und extrem heiss, da keine Klimaanlage installiert werden darf
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Alexander

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gutes Hotel
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Donato Mario

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Deludente
stanza piccola poco arieggiata e molti rumori di notte dall'esterno
3 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas de lumière dans les douches. Vue depuis la chambre sur les toits. Pas de parking gratuit.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Oliviero

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super rapport qualité/prix. Calme, propre et personnel aimable. Restaurant de bonne qualité. Seuls petits bémols: accès entre le parking et la réception à l'arrivée difficile (porte verrouillée) et chauffage dans les chambres trop intensif.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Patrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Fernando

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa
a localiização é boa, adorei a recepção
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019